Miksi Tinder naiset salaavat lapsensa? Siksikö ettei miehiä kiinnosta sellaiset naiset?
Aivan turhaa ajanhukaa aloittaa edes keskustelua sellaisten kanssa, miksi ei voi kertoa profiilissa suoraan niin voisin pyyhkäistä heti vasemmalle?
Kommentit (53)
jos ap olis mun kakara niin kyllä mäkin koittasin sen kaikilta salata :D
Vierailija kirjoitti:
Ole onnellinen siitä, että sulla on oikeasti vientiä Tinderissä jos on kymmeniä matchejä. Voisin seurustella naisen kanssa, jolla on lapsia. Ei mikään ideaalitilanne, mutta ei ole varaa olla nirso.
Mikset kirjoita omaan profiiliin maininta ettei ole lapsia, ja toivon mukaan ei sullakaan tmv?
Tämä nimenomaan on tilanne melkein kaikkien tavallisten miesten kohdalla. Ei ole varaa olla nirso. Vanha totuus pätee, joka valkkaa, se runkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni perusteella todella harva salaa. Monella lukee tekstissä maininta lapsista ja osalla on jopa lasten kuvakin esillä.
Mulla on ihan päinvastaiset kokemukset, suurinosa naisista ei kerro profiilissa mitään, ala siinä sitten arvuuttelemaan kenellä on lapsia ja kenellä ei. Mulla ei riitä aika keskustella kymmenien naisten kanssa ja selvittää kenellä on lapsia.
Ole onnellinen siitä, että sulla on oikeasti vientiä Tinderissä jos on kymmeniä matchejä. Voisin seurustella naisen kanssa, jolla on lapsia. Ei mikään ideaalitilanne, mutta ei ole varaa olla nirso.
Mikset kirjoita omaan profiiliin maininta ettei ole lapsia, ja toivon mukaan ei sullakaan tmv?
Ei se anna hyvää kuvaa itsestä jos sinne alkaa kirjoittelemaan kriteerilistaa ja vaatimuksia. En minäkään pidä jos naiset sellaisia kirjoittelisi mutta lapsista voisivat mainita oma-alotteisesti.
Tinder on perseestä. Se tuntuu olevan miehille nykyään kuin joku autokuvasto, josta voi vaan valita mieleisensä. Tai niin he ainakin kuvittelevat.
Miten pitkä apn profiili on jos hän kerta on luetellut siinä kaikki mahdollista miksi joku ei hänen kanssaa haluaisi jutella?
Vierailija kirjoitti:
Tinder on perseestä. Se tuntuu olevan miehille nykyään kuin joku autokuvasto, josta voi vaan valita mieleisensä. Tai niin he ainakin kuvittelevat.
Tinder on vain naisille mies katalogi jossa ensin valitaan parhaat päältä jonka jälkeen valituista valitaan se paras sekä komein ja valitetaan kun nämä parhaat ei halua sitoutua kun ne tietää että vientiä riittää ilman sitoutumista
Pedofiilien takia
Nimim. Kokemuksesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni perusteella todella harva salaa. Monella lukee tekstissä maininta lapsista ja osalla on jopa lasten kuvakin esillä.
Mulla on ihan päinvastaiset kokemukset, suurinosa naisista ei kerro profiilissa mitään, ala siinä sitten arvuuttelemaan kenellä on lapsia ja kenellä ei. Mulla ei riitä aika keskustella kymmenien naisten kanssa ja selvittää kenellä on lapsia.
Ajaa minulle tider oli juuri sitä että keskustelen ihmisten kanssa eli tutustun heihin.
Onko sinulla profiilissa ettet ole kiinnostunut tutustumaan niin että me jotka olemme, osaamme olla heti mätchäämättä ja tuhlaamatta aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa asia on päinvastoin, naisille on karkkikauppa ja miehille autokuvasto mitä selaillaan kun haaveillaan jostain hienosta autosta. Haaveilet uudesta mustangista tai teslasta, mutta on varaa siihen paljoon ajettuun peugeotiin.
Aina pitää haaveilla, jos on liian realistinen koko ajan, on todennäköistä, että masennus tulee mukaan kuvioihin.
Minä kuulin yhden tapailumiehen isyydestä vasta noin 6 kk tapailtuamme. Sellainen "pikkujuttu". Tapasi myös lastaan säännöllisesti, muttei minulle kertonut, kuin olevansa ylitöissä, kavereiden kanssa lätkäpelissä tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajaa minulle tider oli juuri sitä että keskustelen ihmisten kanssa eli tutustun heihin.
Onko sinulla profiilissa ettet ole kiinnostunut tutustumaan niin että me jotka olemme, osaamme olla heti mätchäämättä ja tuhlaamatta aikaa?
En ole etsimässä kirjekavereita, ei ole aikaa eikä kiinnostusta tyhjänpäiväiseen viestittelyyn.
Vierailija kirjoitti:
No voi voi. Vedit vaan alle yhden sadasta oikealle, kuten nyt mammoilla on kuulemma tapana tehdä, ja sitten tulos oli toi.
Miehet salaa lapset myös. Itse olen 49v ja lapset aikuisia. Ikäryhmässäni todella monella miehellä on pieniä lapsia. En halua äitipuoleksi, vaan miehen, jolla on sama elämäntilanne kuin itselläni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se anna hyvää kuvaa itsestä jos sinne alkaa kirjoittelemaan kriteerilistaa ja vaatimuksia. En minäkään pidä jos naiset sellaisia kirjoittelisi mutta lapsista voisivat mainita oma-alotteisesti.
Ei tuollainen "minulla ei ole lapsia ja toivon ettei sinullakaan olisi" ole mikään vaatimuslista, vaan ihan ymmärrettävä ja normaali toive. Sinullahan on sitäpaitsi enemmän vientiä kuin monilla naisilla Tinderissä, joten varmasti sinulla on ns. varaa olla rehellinen.
Tietysti olisi hyvä, jos naiset lapsistaan profiilissa mainitsisivat, mutta eivät he niin ala tekemään, jolleivat itse halua. Ainoastaan siihen voit vaikuttaa, mitä asioita itse omassa profiilissasi mainitset. Ja kun sinun ongelmasi on nimenomaan se, että saat liikaa matcheja "lapsellisilta", ratkaisu ongelmaasi on se, että kerrot lapsettomuustoiveesi itse jo profiilissa. Siten saisit tietenkin vähemmän matcheja, mutta sehän ei haittaa, koska saat niitä nykyisellään liikaa siihen nähden, mitä sinulla on aikaa viestitellä.
Ja mies ei voi laittaa sinne profiiliin että "olethan lapseton" koska lapsettomat naiset sakottavat siitä eli vetävät vasemmalle.
Se on vähän sama juttu kun pitää olla hiljaa mielipiteistään irakilaisista sun muista paskakansoista vaikka he miten paljon tahansa sikailevat. Koska muuten on rasse ja rassethan ovat pahoja, yhteiskunnan alinta pohjasakkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten siis tykkäät heistä, jotka kertovat, ettei lapsia ole. Muut vasemmalle. Yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Minulla kyllä oli maininta. Juttelin sitten erään miehen kanssa ja kun oli jo treffit suunnitteilla, sain tietää että sillä on 3 lasta, nuorin 1v. En tavannut. Löysin lapsettomankin miehen.
Jaha, eli vaikka sulla on lapsi/lapset niin piti väkisin saada lapseton mies? Koska muutenhan sillä miehiä ei olisi varaa mihinkään kun menee ne elarit??
Just tätä nykypäivän naisten hypergamiaa. Toivotaan että se mies vaihtaa sut parempaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten siis tykkäät heistä, jotka kertovat, ettei lapsia ole. Muut vasemmalle. Yksinkertaista.
Todella harva kertoo, ei tuosta mitään tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Minä kuulin yhden tapailumiehen isyydestä vasta noin 6 kk tapailtuamme. Sellainen "pikkujuttu". Tapasi myös lastaan säännöllisesti, muttei minulle kertonut, kuin olevansa ylitöissä, kavereiden kanssa lätkäpelissä tms.
Noh, saipahan pillua 6kk. Sellainen motiivi sillä.
On sinulla silti lapsi. Se aikuinenkin lapsi pitää mainita.