Miksi Tinder naiset salaavat lapsensa? Siksikö ettei miehiä kiinnosta sellaiset naiset?
Aivan turhaa ajanhukaa aloittaa edes keskustelua sellaisten kanssa, miksi ei voi kertoa profiilissa suoraan niin voisin pyyhkäistä heti vasemmalle?
Kommentit (53)
Oman kokemukseni perusteella todella harva salaa. Monella lukee tekstissä maininta lapsista ja osalla on jopa lasten kuvakin esillä.
Samasta syystä kuin että miehet valehtelevat pituutensa, oletan... Tyhmäähän se on.
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni perusteella todella harva salaa. Monella lukee tekstissä maininta lapsista ja osalla on jopa lasten kuvakin esillä.
Mulla on ihan päinvastaiset kokemukset, suurinosa naisista ei kerro profiilissa mitään, ala siinä sitten arvuuttelemaan kenellä on lapsia ja kenellä ei. Mulla ei riitä aika keskustella kymmenien naisten kanssa ja selvittää kenellä on lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihan päinvastaiset kokemukset, suurinosa naisista ei kerro profiilissa mitään, ala siinä sitten arvuuttelemaan kenellä on lapsia ja kenellä ei. Mulla ei riitä aika keskustella kymmenien naisten kanssa ja selvittää kenellä on lapsia.
35-50 vuotiaissa pk-seudulla ainekin suurimmalla osalla on maininta.
Koska miehen pitää olla kiinnostunut naisesta, ei lapsista.
Melko ehdoton oli Maajussi ohjelman nainenkin ettei miehellä saa olla lapsia.
Mitä väliä, kun miehet hakee vain irtoseksiä
Miehet tekee myös tuota. Laitan vasemmalle miehet joilla on lapsia ja on kyllä turhauttavaa jos asia tuleekin ilmi myöhemmin.
Minulla kyllä oli maininta. Juttelin sitten erään miehen kanssa ja kun oli jo treffit suunnitteilla, sain tietää että sillä on 3 lasta, nuorin 1v. En tavannut. Löysin lapsettomankin miehen.
Vierailija kirjoitti:
Melko ehdoton oli Maajussi ohjelman nainenkin ettei miehellä saa olla lapsia.
Eikä siinä ole minusta mitään väärää. Mikäli olisin lapseton, niin luultavasti haluaisin lapsettoman kumppanin. Erityisesti, jos toiveissa olisi saada yhteisiä lapsia.
Kun omat lapseni ovat yli yli 10 vuotiaita, niin ei minua kiinnosta kumppaniehdokkaat, joilla on kovin pieniä lapsia. Ideaalitilanne olisi, että kumppanilla ei ole lapsia tai lapset ovat vanhempia kuin omat lapseni. Mikäli syntyy pitkäkestoinen suhde, niin olisimme nopeammin vapaita muuttamaan yhteen ja elämään lapsettoman pariskunnan elämää.
Miksi Tinder-miehet salaavat hullut exänsä, persaukisuutensa, alkoholisminsa, kykenemättömyytensä uskollisuuteen, epärehellisyytensä, tupakanpolttonsa, narsisminsa...kaikki tämä muuten kokemuksen äänellä.
En usko tuohon, että naiset salaavat että on lapsia. Se olisi sitä paitsi iso virhe. Itse tein selväksi, että minulla on aikuisia lapsia ja koiria, jotta en saisi vaivoikseni aloittajan tapaisia ihmisiä. Miksi ihmeessä salaisin asioita ja saisin vaivoikseni vaikka eläinvihaajan??
Koska mun lapsi on täysi-ikäinen ja muuttanut jo pois kotoa.
Lapsesta kerrotaan vasta siinä vaiheessa kun mies alkaa ihastumaan naiseen. Itse en ymmärrä minkä takia mutta näin on käynyt useasti ja aina saa syyttelyn kun ei jää kasvattamaan muiden lapsia
Vierailija kirjoitti:
Koska miehen pitää olla kiinnostunut naisesta, ei lapsista.
Kyllä siinä alkaa kiinnostunut pudota lähelle nollaa, jos sieltä "takaa" paljastuu lapsi, tai vielä pahempaa, lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä, kun miehet hakee vain irtoseksiä
Höh nyt puhuttiin Tinderistä jossa naiset ovat vain hakemassa egotrippiä jakamalla tavaraansa mahdollisimman monelle miehelle joka vaivautuu kehumaan pillua saadakseen naista ja tämän vartaloa maasta taivaaseen ... siis siihen saakka että pyyhkii kalunsa verhoihin mutta sitten äkkiä uusi mies itsetuntoa hivelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole onnellinen siitä, että sulla on oikeasti vientiä Tinderissä jos on kymmeniä matchejä. Voisin seurustella naisen kanssa, jolla on lapsia. Ei mikään ideaalitilanne, mutta ei ole varaa olla nirso.
Mikset kirjoita omaan profiiliin maininta ettei ole lapsia, ja toivon mukaan ei sullakaan tmv?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Tinder-miehet salaavat hullut exänsä, persaukisuutensa, alkoholisminsa, kykenemättömyytensä uskollisuuteen, epärehellisyytensä, tupakanpolttonsa, narsisminsa...kaikki tämä muuten kokemuksen äänellä.
En usko tuohon, että naiset salaavat että on lapsia. Se olisi sitä paitsi iso virhe. Itse tein selväksi, että minulla on aikuisia lapsia ja koiria, jotta en saisi vaivoikseni aloittajan tapaisia ihmisiä. Miksi ihmeessä salaisin asioita ja saisin vaivoikseni vaikka eläinvihaajan??
Olen nähnyt useamman naisen profiilin jossa ensin on maininnut että on lapsia, viikkojen päästä lapsista ei ole enää mainintaa.
Pienemmät mahdollisuudet kunnon mätsiin. Tosin asian selvittyä miehille valtaosa jättää homman sikseen. Karvas totuus.
Ulilautaa kun selailee, siellä tuntuu olevan ihan pysyvänä terminä "yh-äidit" , jotka ilmeisesti ovat jotain alinta kastia ja eivät miehiä kiinnosta.
Tämä.