Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Tinder naiset salaavat lapsensa? Siksikö ettei miehiä kiinnosta sellaiset naiset?

Vierailija
19.11.2021 |

Aivan turhaa ajanhukaa aloittaa edes keskustelua sellaisten kanssa, miksi ei voi kertoa profiilissa suoraan niin voisin pyyhkäistä heti vasemmalle?

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä.

Vierailija
2/53 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni perusteella todella harva salaa. Monella lukee tekstissä maininta lapsista ja osalla on jopa lasten kuvakin esillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kuin että miehet valehtelevat pituutensa, oletan... Tyhmäähän se on. 

Vierailija
4/53 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni perusteella todella harva salaa. Monella lukee tekstissä maininta lapsista ja osalla on jopa lasten kuvakin esillä. 

Mulla on ihan päinvastaiset kokemukset, suurinosa naisista ei kerro profiilissa mitään, ala siinä sitten arvuuttelemaan kenellä on lapsia ja kenellä ei. Mulla ei riitä aika keskustella kymmenien naisten kanssa ja selvittää kenellä on lapsia.

Vierailija
5/53 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan päinvastaiset kokemukset, suurinosa naisista ei kerro profiilissa mitään, ala siinä sitten arvuuttelemaan kenellä on lapsia ja kenellä ei. Mulla ei riitä aika keskustella kymmenien naisten kanssa ja selvittää kenellä on lapsia.

35-50 vuotiaissa pk-seudulla ainekin suurimmalla osalla on maininta.

Vierailija
6/53 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehen pitää olla kiinnostunut naisesta, ei lapsista.

Vierailija
7/53 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko ehdoton oli Maajussi ohjelman nainenkin ettei miehellä saa olla lapsia.

Vierailija
8/53 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, kun miehet hakee vain irtoseksiä

Vierailija
9/53 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tekee myös tuota. Laitan vasemmalle miehet joilla on lapsia ja on kyllä turhauttavaa jos asia tuleekin ilmi myöhemmin.

Vierailija
10/53 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kyllä oli maininta. Juttelin sitten erään miehen kanssa ja kun oli jo treffit suunnitteilla, sain tietää että sillä on 3 lasta, nuorin 1v. En tavannut. Löysin lapsettomankin miehen.

Vierailija
11/53 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko ehdoton oli Maajussi ohjelman nainenkin ettei miehellä saa olla lapsia.

Eikä siinä ole minusta mitään väärää. Mikäli olisin lapseton, niin luultavasti haluaisin lapsettoman kumppanin. Erityisesti, jos toiveissa olisi saada yhteisiä lapsia.

Kun omat lapseni ovat yli yli 10 vuotiaita, niin ei minua kiinnosta kumppaniehdokkaat, joilla on kovin pieniä lapsia. Ideaalitilanne olisi, että kumppanilla ei ole lapsia tai lapset ovat vanhempia kuin omat lapseni. Mikäli syntyy pitkäkestoinen suhde, niin olisimme nopeammin vapaita muuttamaan yhteen ja elämään lapsettoman pariskunnan elämää.

Vierailija
12/53 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Tinder-miehet salaavat hullut exänsä, persaukisuutensa, alkoholisminsa, kykenemättömyytensä uskollisuuteen, epärehellisyytensä, tupakanpolttonsa, narsisminsa...kaikki tämä muuten kokemuksen äänellä.

En usko tuohon, että naiset salaavat että on lapsia. Se olisi sitä paitsi iso virhe. Itse tein selväksi, että minulla on aikuisia lapsia ja koiria, jotta en saisi vaivoikseni aloittajan tapaisia ihmisiä. Miksi ihmeessä salaisin asioita ja saisin vaivoikseni vaikka eläinvihaajan??

Vierailija
13/53 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mun lapsi on täysi-ikäinen ja muuttanut jo pois kotoa.

Vierailija
14/53 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesta kerrotaan vasta siinä vaiheessa kun mies alkaa ihastumaan naiseen. Itse en ymmärrä minkä takia mutta näin on käynyt useasti ja aina saa syyttelyn kun ei jää kasvattamaan muiden lapsia

Vierailija
15/53 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miehen pitää olla kiinnostunut naisesta, ei lapsista.

Kyllä siinä alkaa kiinnostunut pudota lähelle nollaa, jos sieltä "takaa" paljastuu lapsi, tai vielä pahempaa, lapsia.

Vierailija
16/53 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä, kun miehet hakee vain irtoseksiä

Höh nyt puhuttiin Tinderistä jossa naiset ovat vain hakemassa egotrippiä jakamalla tavaraansa mahdollisimman monelle miehelle joka vaivautuu kehumaan pillua saadakseen naista ja tämän vartaloa maasta taivaaseen ... siis siihen saakka että pyyhkii kalunsa verhoihin mutta sitten äkkiä uusi mies itsetuntoa hivelemään.

Vierailija
17/53 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole onnellinen siitä, että sulla on oikeasti vientiä Tinderissä jos on kymmeniä matchejä. Voisin seurustella naisen kanssa, jolla on lapsia. Ei mikään ideaalitilanne, mutta ei ole varaa olla nirso.

Mikset kirjoita omaan profiiliin maininta ettei ole lapsia, ja toivon mukaan ei sullakaan tmv?

Vierailija
18/53 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Tinder-miehet salaavat hullut exänsä, persaukisuutensa, alkoholisminsa, kykenemättömyytensä uskollisuuteen, epärehellisyytensä, tupakanpolttonsa, narsisminsa...kaikki tämä muuten kokemuksen äänellä.

En usko tuohon, että naiset salaavat että on lapsia. Se olisi sitä paitsi iso virhe. Itse tein selväksi, että minulla on aikuisia lapsia ja koiria, jotta en saisi vaivoikseni aloittajan tapaisia ihmisiä. Miksi ihmeessä salaisin asioita ja saisin vaivoikseni vaikka eläinvihaajan??

Olen nähnyt useamman naisen profiilin jossa ensin on maininnut että on lapsia, viikkojen päästä lapsista ei ole enää mainintaa.

Vierailija
19/53 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienemmät mahdollisuudet kunnon mätsiin. Tosin asian selvittyä miehille valtaosa jättää homman sikseen. Karvas totuus.

Vierailija
20/53 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulilautaa kun selailee, siellä tuntuu olevan ihan pysyvänä terminä "yh-äidit" , jotka ilmeisesti ovat jotain alinta kastia ja eivät miehiä kiinnosta.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi