Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Tinder naiset salaavat lapsensa? Siksikö ettei miehiä kiinnosta sellaiset naiset?

Vierailija
19.11.2021 |

Aivan turhaa ajanhukaa aloittaa edes keskustelua sellaisten kanssa, miksi ei voi kertoa profiilissa suoraan niin voisin pyyhkäistä heti vasemmalle?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska mun lapsi on täysi-ikäinen ja muuttanut jo pois kotoa.

On sinulla silti lapsi. Se aikuinenkin lapsi pitää mainita. 

Minä laitoin Tinderissä vasemmalle kaikki sääntöjen yksipuoliset sanelijat. ”Viimeksi tykännyt laittaa viestin”, no en tykkää enkä laita, moikku!

Osaan itse selvittää muutamalla viestillä itselleni tärkeät asiat ja dealbreakerit. Samalla saa kätevästi selville, kiinnostaako lähteä edes kahville. Ei ole kovin suuri vaiva, ja kävin vain kivoilla treffeillä, kunnes kumppani löytyi.

Vierailija
42/53 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni perusteella todella harva salaa. Monella lukee tekstissä maininta lapsista ja osalla on jopa lasten kuvakin esillä. 

Mulla on ihan päinvastaiset kokemukset, suurinosa naisista ei kerro profiilissa mitään, ala siinä sitten arvuuttelemaan kenellä on lapsia ja kenellä ei. Mulla ei riitä aika keskustella kymmenien naisten kanssa ja selvittää kenellä on lapsia.

Sitten siis tykkäät heistä, jotka kertovat, ettei lapsia ole. Muut vasemmalle. Yksinkertaista.

No, voi voi. Sinullahan ei ollut aikaa kysyä asiasta. 🤷🏼‍♀️

Todella harva kertoo, ei tuosta mitään tulisi.

Vierailija
44/53 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi lakannut olemasta sinun lapsi, vai?

Vierailija
45/53 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt edes sinkun merkitys olisi selvillä, kaiken maailman 5 lapsen YH:t ovat omasta mielestään sinkkuja. Sinkku = vapaa ja lapseton henkilö.

Vierailija
46/53 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nyt edes sinkun merkitys olisi selvillä, kaiken maailman 5 lapsen YH:t ovat omasta mielestään sinkkuja. Sinkku = vapaa ja lapseton henkilö.

Sinkku= ei ole ollut naimisissa. 

Vierailija
47/53 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi lakannut olemasta sinun lapsi, vai?

Omassa kodissaan asuva aikuinen lapsi harvemmin vaikuttaa suhteeseen tai tutustumiseen. Aina tai välillä kotona asuvat alaikäiset lapset vaikuttavat, koska itse en ketään lapsille esittele kovinkaan helpolla. Tapaamiset onnistuvat siis vain joka toinen viikko.

Vierailija
48/53 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni perusteella todella harva salaa. Monella lukee tekstissä maininta lapsista ja osalla on jopa lasten kuvakin esillä. 

Mulla on ihan päinvastaiset kokemukset, suurinosa naisista ei kerro profiilissa mitään, ala siinä sitten arvuuttelemaan kenellä on lapsia ja kenellä ei. Mulla ei riitä aika keskustella kymmenien naisten kanssa ja selvittää kenellä on lapsia.

Ole onnellinen siitä, että sulla on oikeasti vientiä Tinderissä jos on kymmeniä matchejä. Voisin seurustella naisen kanssa, jolla on lapsia. Ei mikään ideaalitilanne, mutta ei ole varaa olla nirso.

Mikset kirjoita omaan profiiliin maininta ettei ole lapsia, ja toivon mukaan ei sullakaan tmv?

Ei se anna hyvää kuvaa itsestä jos sinne alkaa kirjoittelemaan kriteerilistaa ja vaatimuksia. En minäkään pidä jos naiset sellaisia kirjoittelisi mutta lapsista voisivat mainita oma-alotteisesti.

Ei tuollainen "minulla ei ole lapsia ja toivon ettei sinullakaan olisi" ole mikään vaatimuslista, vaan ihan ymmärrettävä ja normaali toive. Sinullahan on sitäpaitsi enemmän vientiä kuin monilla naisilla Tinderissä, joten varmasti sinulla on ns. varaa olla rehellinen.

Itse eronneena äitinä toivoisin, että juuri tuollaista lausetta käytettäisiin jos lapsen jo saanut on ehdoton ei.

En ole mihinkään Tinderiin edes uskaltautunut, kun väkisinkin pelkää löytävänsä itsensä niistä palstan "tykkäyksiä ei tule kuin yh-äideiltä" - valitteluista.

Itselleni tosin sopisi enemmän jo lapsen/lapsia saanut mies, elämäntilanteet osuisivat enemmän yhteen.

Vierailija
49/53 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder on perseestä.  Se tuntuu olevan miehille nykyään kuin joku autokuvasto, josta voi vaan valita mieleisensä. Tai niin he ainakin kuvittelevat.

Tinder on vain naisille mies katalogi jossa ensin valitaan parhaat päältä jonka jälkeen valituista valitaan se paras sekä komein ja valitetaan kun nämä parhaat ei halua sitoutua kun ne tietää että vientiä riittää ilman sitoutumista

Jos näin on, silloin syyllisiä ovat miehet - hehän sen katalogin laativat ja ovat niin helposti tarjolla kenelle vain. En ainakaan minä naisena pysty mitenkään vaikuttamaan siihen, miten miehet käyttäytyvät Tinderissä tai muuten deittailussa.

Vierailija
50/53 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkku= ei ole ollut naimisissa. 

Kyllähän sellainenkin ihminen on sinkku, joka joskus on ollut naimissa, mutta ei ole enää.

Vierailija
51/53 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se Tinder nyt siis olekaan seksisovellus? Ja eikö sitä seksiä harrasteta naisen kanssa, ei hänen lastensa?

Vierailija
52/53 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pedofiilien takia

Nimim. Kokemuksesta

En itsekään laittanut suoraan profiiliin lapsista, kun tinderiä kokeilin. Kerroin kyllä heti ekoissa viesteissä. En nimittäin halua, että joku matchäisi siksi, että mulla ON lapsia…

Ei se ole mielestäni salaamista jossei sitä heti profiilissa lue. Salaamista on se, että valehtelisi olevansa lapseton.

Vierailija
53/53 |
05.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla kyllä oli maininta. Juttelin sitten erään miehen kanssa ja kun oli jo treffit suunnitteilla, sain tietää että sillä on 3 lasta, nuorin 1v. En tavannut. Löysin lapsettomankin miehen.

Jaha, eli vaikka sulla on lapsi/lapset niin piti väkisin saada lapseton mies? Koska muutenhan sillä miehiä ei olisi varaa mihinkään kun menee ne elarit??

Just tätä nykypäivän naisten hypergamiaa. Toivotaan että se mies vaihtaa sut parempaan.

En ole tuo, jolle vastasit, mutta itsekin olen etsinyt ensisijassa lapsetonta kumppania, vaikka itselläni on lapsia. Tämä siksi, että en oikein jaksa muiden lapsia, etenkään mitään adhd-tapauksia. Ja koska haen suhteelta nimenomaan parisuhdetta, on helpompi sumplia aikatauluja, kun on vain yhdet lapset - on kuitenkin mukava, että suhteessa voi viettää aikaa kahdestaan eikä niin, että aina on jotain lapsiperhe-elämää. Eivät lapset ehdoton "ei" olisi, mutta sanotaan näin, että mieluummin lapseton kuin sellainen, jolla on lapsia. Ja miten niin menee elarit? Ei minulla ainakaan mitään elareita ole mennyt sen vuoksi, että olen seurustellut lapsettoman ihmisen kanssa - mitä oikein tarkoitat? Jos yhteenmuuttoon viittasit, niin itse ainakaan en edes halua muuttaa yhteen. Yksi suhde kaatuikin tähän, kun kumppani olisi halunnut muuttaa yhteen, mutta itse en halua uusperhettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi