Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katselin äsken toimiston ikkunasta kun vanhempi, n. 50v miespuolinen kaupungin työntekijä siisti rakennuksen viereistä pensasta kaatosateessa ja mietin

Vierailija
19.11.2021 |

kuinka onnellinen olen kun saan tehdä siistiä sisätyötä. Lisäksi tienaan varmaan tuplasti häneen nähden.

Joskus on mukava vain pysähtyä ja miettiä asioita läpi.

N25, KTM

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näkyy ajatuksessa taas teinin - ja sitä sinä ap olet - ajattelumaailma. Kuvitellaan kaikkivoipaisesti, ettei minusta tule koskaan vanhaa, että minulle ei voi koskaan käydä huonosti - en voi menettää työpaikkaakaan esim. ikäsyrjinnän vuoksi. Ikävä tosiasia on se, että sinäkin ap vanhenet, rypistyt ja menetät vetovoimasi niin miehesi silmissä kuin työmarkkinoilla. Voi olla että sinäkin kuuraat lattioita kun et ole sattunut muuta työtä saamaan. Ajattele, jopa sinulle voi käydä niin. Ajattelusi on normaalia teinin ajattelua, kyllä sinäkin heräät vielä todellisuuteen ja häpeät typerää ulostuloasi.

Vierailija
42/49 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen ulkotyö on ihan mukavaa keväällä ja kesällä mutta syksyn sateissa ja talven pakkasilla todella ikävää. Tiedän tämän koska puolisoni ton maarakennustyöntekijä. Ulkona on oltava, oli ilman mikä hyvänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näit työläisen, heitä ei totisesti käy kateeksi.

Vierailija
44/49 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on ihana, sanoo sen ääneen, mitä pikku inisijät pelkäävät eniten. eli TOTUUDEN!

Vierailija
45/49 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on ihana, sanoo sen ääneen, mitä pikku inisijät pelkäävät eniten. eli TOTUUDEN!

Aloittaja on ajatuksissaan lapsen tasolla, eipä muuta.

Vierailija
46/49 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sillä miehellä on täysin stressitön työ, ei kiirettä, päivä päättyy viimeistään klo 15 - ja progression vuoksi jää käteen aikalailla sama kuin kaikille muillekin.

Akateeminen duunari

Vierailija
47/49 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on ajatuksissaan lapsen tasolla, eipä muuta.

Isäsi oli lapsen tasolla, kun sinua teki!

Vierailija
48/49 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieno aloitus minulla sama tilanne tuossa koulu kaveri puhaltelee lehtiä . nautin sp.n paskaa mutta pääsin 52v eläkkeelle. kaverikin olis päässyt mutta hänen mielestään armeija oli paskaa . NYT VAIKKA KUNNAN SUOJA TÖISSÄ HÄNTÄ VITUTTAA VIELÄHÄN PUHALTELEE VÄHINTÄÄN 8V.

Vierailija
49/49 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kuinka tuo aloitus on otettu toisen työn halveksuntana.  Syksysateella olen itsekin ajatellut samoin. Olen noissa vastaavissa ulkotöissä ollut ihan onnellinen ja useimmiten kylmä ja märkä on vain väärää varustusta. Paremmilla ilmoilla olisivat konttorityöntekijälle ulkotyöt mieluisia, mutta joutuu hakkaamaan tätä näppäimistöä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi