Kiira Korven ex miehellä jo uusi nainen
Kommentit (34)
Mitä sitten? Pitäisikö olla uskollinen exälle?
Se kyselee välillä, että vieläkö tekee mieli Kor-pil-lua.
Arthur on kyllä komea ja iloisen näköinen noissa kuvissa, nainen ei ihan kaunottarelta näytä.
Miksi ei saisi seurustella jos on sinkku?
Vierailija kirjoitti:
Arthur on kyllä komea ja iloisen näköinen noissa kuvissa, nainen ei ihan kaunottarelta näytä.
No mä olisin miljoona kertaa mieluummin taitava (ja hyvin tienaava) tenniksessä kuin nätti.
Ja mitä tulee Arthuriin, niin on mielenkiintoista, miten pariskunta Korpi-Borges aloitteli tenniksen pelaamista ja nyt Borgesilla on yllärinä tenniksenpelaaja seurustelukumppanina.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa Kiiraa harmittaa.
Miksi? Minä olin ainakin tyytyväinen, kun eksä löysi uuden kumppanin.
Mikä on se määritelmä kauanko miehen pitää olla yksin eron jälkeen kun näitä aloituksia tulee vähän väliä? Pitääkö miehen odottaa että ex jatkaa elämää ennen kuin mies saa luvan siihen samaan?
Kiva uutinen. Toivottavasti Kiirakin kokee niin, eikä ala taiveaholeimaan jonkun rakkaustatskaukon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa Kiiraa harmittaa.
Toisilla on kilpailuviettiä, toisilla ei...
Yllätyitkö? Monellahan on uusi kumppani ennen eroa ja tästä syystä usein erotaankin - siis että jompikumpi löytää uuden.
Kiira on kaunis. Tenniksen pelaaja näyttää vaan sporttiselta...
Vierailija kirjoitti:
Voiskohan näissä suhteissa yleensä olla muitakin kriteerejä yhteiselämälle?
Vai pitääkö pelokkaana olla jos ulkonäkö vaikka sairastaessa kärsii, että oitis tulee tilalle tennisopettaja?
Vierailija kirjoitti:
Niin, kauneus on kyllä todella hyvä pohja avioliitolle 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa Kiiraa harmittaa.
Toisilla on kilpailuviettiä, toisilla ei...
Mistä pitäisi kilpailla, siitäkö kumpi pariutuu ensin eron jälkeen? Murkkujen touhua. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä olisin miljoona kertaa mieluummin taitava (ja hyvin tienaava) tenniksessä kuin nätti.
Ja mitä tulee Arthuriin, niin on mielenkiintoista, miten pariskunta Korpi-Borges aloitteli tenniksen pelaamista ja nyt Borgesilla on yllärinä tenniksenpelaaja seurustelukumppanina.
Artturi päätti Kiiran opiskellessa tarttua toimeen ja syventyä etukäteen itsekseen ja omatoimisesti tenniksen salaperäiseen maailmaan. Ässäsyöttö.
Artturi tykkää isoleukaisista naisista.