Kiira Korven ex miehellä jo uusi nainen
Kommentit (34)
Eipä voi kovin nopeaksi uuden suhteen luomista sanoa, kun siitä erostahan on lähes puoli vuotta ja Kiirakin taas avautui, että oli valmistellut eroa pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa Kiiraa harmittaa.
Miksi? Minä olin ainakin tyytyväinen, kun eksä löysi uuden kumppanin.
Kiira ei vaikuta oikein mihinkään tyytyväiseltä.
Marimekkohousut naisella jalassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaa Kiiraa harmittaa.
Miksi? Minä olin ainakin tyytyväinen, kun eksä löysi uuden kumppanin.
Kiira ei vaikuta oikein mihinkään tyytyväiseltä.
Kiiran puhumista ei jaksa kuunnella, järkyttävää kätinää.
Naista nyppii ENITEN MAAILMASSA se, kun eron jälkeen mies pärjääkin häntä paremmin.
Mahdolliset alapeukut tulevat (taas) todistamaan väitteeni todeksi. :)
Korven EXÄ ???? Korpi on se Artturin exä
Vierailija kirjoitti:
Tenniksen pelaajalla on rahaa.
Ei kai Arthurkaan mikään tyhjätasku ole? Komea on kuin mikä.
Varmaan loppui ottamasta eteen, kun sai kuulla vaimonsa oleva vanha ilolintu, joka antaa perswittua joka asennossa autoa ja rahaa vastaan. Vastenmielinen eukko.
Taas urheilija.
Jotkut miehet hakee aina urheilijoita. Bottaksella oli ensi uimari, nyt pyöräilijä. Seuraava on varmaan juoksija.
Tämän jälkeen Bottas onkin imenyt osaamisen lajeista ja voi ruveta triathlonistiksi.
Tuo Bottaksen tapaus on siitä hassu, että triathlonin lajit menee oikeassa järjestyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Naista nyppii ENITEN MAAILMASSA se, kun eron jälkeen mies pärjääkin häntä paremmin.
Mahdolliset alapeukut tulevat (taas) todistamaan väitteeni todeksi. :)
Miten niin pärjää paremmin? Mulle ei ainakaan uusi ja nopea suhde ole pärjäämistä paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Bottaksen tapaus on siitä hassu, että triathlonin lajit menee oikeassa järjestyksessä.
Juu. Emilia opetti sen uimaan. Tämä on fakta, joka tiedetään uimapiireissä. Varmasti tuo Tiffanykin on opettanut pyöräilystä.
Kyllä Kiira noista kahdesta suhteessa paremman näköinen on! 100-0!