Kirjoita tähän ketjuun jotain ilkeää mielessäsi pyörivälle henkilölle
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 22:48"]
Kuules M. Menisit hoitoon. Oot sekaisin, en voi ymmärtää sua yhtään. Tekis mieli sanoa, et jopa oksettava olet, mut en kehtaa, kun se on väärin.
[/quote]
Mikolle?
M1: Toivon todella, etten olisi ikinä sinuun tutustunut. Melkein toivon, että juoppo isäsi olisi hakannut sinut hengiltä, ei meidän muiden olisi tarvinnut kestää narsistista ämmää. Kuulin sinun sanoneen, että ystäväni ansaitsi kuolla syöpäänsä. Jos kuulen enää kertaakaan vastaavaa, toivot sinä ettet olisi koskaan syntynytkään. Vitun sairas lehmä.
M2: En toden totta ymmärrä, miten helvetissä olet päässyt esimiesasemaan. Olet ärsyttävä, nirppanokkainen, nillittävä snobi. Kaikki alaisesi vihasivat sinua, kun työskentelit meillä. Sääliksi käy nykyisiä alaisiasi. Toivottavasti hukut sateella!
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 22:52"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 22:48"]
Kuules M. Menisit hoitoon. Oot sekaisin, en voi ymmärtää sua yhtään. Tekis mieli sanoa, et jopa oksettava olet, mut en kehtaa, kun se on väärin.
[/quote]
Mikolle?
[/quote]
niin, mikolle.
todella loistavaa, kovin rakentavaa.
minä pidän kyllä sinusta kovasti vaikket ehkä pidäkkään aina minusta.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 21:36"]
Olet ruma haisuli kakkapää imbesilli. Sä oot järjetön rumilus lortto! Senkin silakkapää!
[/quote]
"Silakkapää" !!! nyt hajoan!!! :D
Luulet olevasi maailman älykkäin ja pätevin ihminen. Luulet väärin. Et ole älykäs, vaan luulet, että maailma on todella niin yksinkertainen kuin se sinulle näyttäytyy. Vähiten tietävät luulevat aina tietävänsä eniten. Sillä mitä enemmän tiedät, sitä paremmin oivallat kaiken monimutkaisuuden. Sinä taas et tätä ymmärrä.
Luulet olevasi virheetön. Luulet väärin. Olet virheillesi sokea. Syytät ongelmista aina muita. Perheesi ongelmat kumpuavat perheestä, ei lasten kavereista/opettajista/naapureista/työkavereista, niin kuin aina jaksat jankuttaa.
Olet valehdellut. Sepittänyt tarinan, jota levität ympäriinsä peittääksesi, mitä todella tapahtui. Peittääksesi omat virheesi ja perheesi ongelmat. Sinä ja kaikki muutkin tietävät, että valehtelet, mutta silti kuljet sädekehä pääsi yllä.
Et tiedä, että ihmiset näkevät kulissiesi taakse. Puheita liikkuu. Tulkitset ne sopivasti kateudeksi ja edelleen pönkität egoasi.
Toivon, että näytelmäkerhosi kulissit kaatuvat rytinällä jonain päivänä.
Vitun saatanan helvetti kun voi olla hankalaa. Mikään ei oo hyvä, mitkään ohjeet ei kelpaa ja ihan vitun kaikesta aina pitää suuttua. Haista paska. En sua kauaa enää kattele.
Kaverille.
Miksi et itse koskaan voi ottaa yhteyttä tai tulla käymään? Kuitenkin kun nähdään niin sanot monta kertaa että olipa mukava nähdä ja nähtäis useammin.Silti minä olen se joka aina ottaa yhteyttä ja järjestää näkemisiä.
Olet maailman paskin paskaäiti. Jos sulla on maailman lyhin pinna niin ei silti tarvi räyhätä 2-vuotiaalle, idiootti!
- Minulle, Minulta
En ikinä anna anteeksi että minua pilkkanasi pidit, olet tunneköyhä kusipää vaikka muuta yrität esittää. Toivottavasti joku kohtelee sinua yhtä huonosti.
Olet ruma haisuli kakkapää imbesilli. Sä oot järjetön rumilus lortto! Senkin silakkapää!
Sä oot niin hiton tekopyhä ämmä. Ja huomenna joudun taas sietää sua senkin säälittävä rumilus. Kaikki vihaa sua ja pilkkaa sua. Älä mulle vittuile surkimus
Vähän vaikeeta osallistua ja auttaa kun et mitään tietoa välitä mistään. Ja kun auttaa niin kaiken tekee väärin kun sen ei tee JUST niin kuin sinä marttyyrimatami haluat. Ja turha aina vetää sitä yh-korttia esiin. Pidä tunkkis, tee ite sit, MUTTA ÄLÄ SAATANA TULE MULLE VALITTAMAAN ETTÄ "MINÄ JOUDUN AAAAIIIINAAA TEKEMÄÄN KAIKEN".
Tämä on mun heikko kohta :( En vaan pysty purkamaan vaikka useammallekin olisi sanottavaa. Edes näin anonyymisti. Toivottavasti ei jotain järkyttävää räjähdystä jossain vaiheessa.
Ai niinkuin näin? Kuvitteellisia esimerkkejä:
T.H. : saatanan katkera, läskikalkkuna. Vihaan sinua.
A.R: Muistan koulukiusaamisen yhä. Se on vahingoittanut minua syvästi. Toivon sydämestäni, että perheellesi käy jotain ikävää. Jos vaikka jollakin automatkalla juna törmäisi perheautoonne?
P.V: Olet niin kylmä ihminen, etuoikeutettu kusipää. Oikein nautit kiusaamisesta lukiosta. Toivottavasti koet esim. väkivaltaisen kuoleman.
J.V.: huku paskaan.
Sun nazi perse on niin vitun liimattu umpeen sun ilkeydellä, että mä kuolen kunrakastan sua vaikka sä vaan asut täällä mun kustannuksella. Mä vihaan, että mä rakastan sua AAAArgh.
yäk. en tykkää sinusta enkä ajatusmaailmastasi joka on niin kapeakatseinein. työkaverina on pakko sietää.