Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pilasi hääpäivän

Vierailija
08.02.2015 |

Olen pitkään haaveillut päästä kuuntelemaan tiettyä artistia. Kuin ihmeen kaupalla tämä saapuu Suomeen konsertoimaan juuri hääpäivänä. Pitkään tästä puhuin ja mies oli ihan heti lähdössä sinne mun kanssa. Tänään ostettiin liput ja kotimatkalla mies sanoi toivovansa, että konsertti olisi lyhyt kun ei se niin kovin häntä kiinnosta. Ja ne liput maksoivat melkein 300 euroa. Onpa kiva nyt miettiä siellä koko ajan, että toisella on vermaan tyhmää siellä. Riideltiin äsken ja ilmoitin, että mene sinne yksin tai kaverin kanssa, en halua pilata iltaani yhden hapannaaman takia. Miksi piti mennä möläyttämään tuollaista, jos kerran halua mua ilahduttaa.  Olisi nyt kerran antanut mun olla onnellinen ja nauttia vaan jostain ilman hämminkiä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

One Direction?

Vierailija
22/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 21:09"]

Et tainnut ottaa miestäsi ollenkaan huomioon tässä asiassa. Hänellä on ihan yhtälailla oikeus viettää mieleisensä hääpäivä. "Olisi nyt vaan kerran antanut mun olla onnellinen."

[/quote]

Aloituksessa luki: "Pitkään tästä puhuin ja mies oli ihan heti lähdössä sinne mun kanssa"

Ts. sillä miehellä on ollut aikaa ehdottaa jotain muuta, jos konsertti ei kiinnosta. Ei ole ap:n vika, jos toinen ei osaa avata suutaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP pilasi itse hääpäivänsä rupeamalla ruikuttamaan. Et sinä voi vaatia miestäsi tykkäämään samoista asioista mistä itse, minkä lisäksi miehesi teki todella kiltisti uhratessaan rahaa ja vapaa-aikaa johonkin sontaan vain siksi että sinä olisit iloinen. Ja sinä sitten pilasit kaiken. Häpeäisit. Olisitko muka itse suostunut miehen kanssa jollekin death metal- tai vapaaottelu-keikalle, jos tämä sellaisista sattuisi tykkäämään? Et varmasti.

Vierailija
24/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö ihmiset todella ymmärrä lukemaansa? Aivan selvästi aloittajan viestistä kävi ilmi, että mies antoi ymmärtää keikan olevan hänestä oikein kiva ja hyvä juttu. Ja sitten jälkikäteen sanoi, että lähteekin vain aloittajan mieliksi. Ei tuollaisesta tilanteesta voi sanoa, että ap vinkuu ja että tehdään vain hänelle sopivia asioita! Sen piti olla molemmille kiva ja sitten mies yllättäen sanookin, että ei ole. Tietty sellainen harmittaa!

Jokaisessa vähänkään pidemmässä viestiketjussa huomaa koko ajan samaa, ei vaan ymmärretä mitä ollaan just luettu. Surullista :(

Vierailija
25/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 21:09"]

Onko se teidän hääpäivänne vai ainoastaan sinun hääpäiväsi? Et tainnut ottaa miestäsi ollenkaan huomioon tässä asiassa. Hänellä on ihan yhtälailla oikeus viettää mieleisensä hääpäivä. "Olisi nyt vaan kerran antanut mun olla onnellinen."

[/quote]

Pyh. Kuulostaa siltä että tilanne on mennyt näin: "Hääpäivänä ois yks konsertti." "Joo niinpä näkyy, hankitaan liput." Ja sitten myöhemmin toinen möläyttää, että ei koko konsertti kiinnosta. Mikä osa siis oli aapeen ajattelemattomuutta?

Kyllä muakin vituttais, jos annetaan ymmärtää että hyvät ja mieluisat suunnitelmat on tehty jollekin tärkeälle päivälle ja sitten selviää, että oikeasti sille toiselle kaikki on hälläväliä. Haluaisin sellaisen päivän joka miellyttää molempia.