Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pilasi hääpäivän

Vierailija
08.02.2015 |

Olen pitkään haaveillut päästä kuuntelemaan tiettyä artistia. Kuin ihmeen kaupalla tämä saapuu Suomeen konsertoimaan juuri hääpäivänä. Pitkään tästä puhuin ja mies oli ihan heti lähdössä sinne mun kanssa. Tänään ostettiin liput ja kotimatkalla mies sanoi toivovansa, että konsertti olisi lyhyt kun ei se niin kovin häntä kiinnosta. Ja ne liput maksoivat melkein 300 euroa. Onpa kiva nyt miettiä siellä koko ajan, että toisella on vermaan tyhmää siellä. Riideltiin äsken ja ilmoitin, että mene sinne yksin tai kaverin kanssa, en halua pilata iltaani yhden hapannaaman takia. Miksi piti mennä möläyttämään tuollaista, jos kerran halua mua ilahduttaa.  Olisi nyt kerran antanut mun olla onnellinen ja nauttia vaan jostain ilman hämminkiä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasia ne on. Älä valita. Sait kumminkin liput.

Vierailija
2/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no hoh hoijaa. käy pesemässä ne hiekat sieltä vaginasta. Lapsellista suuttua siitä kun jotain ei välttis niin innosta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele mieluummin, että mies kuitenkin halusi lähteä SINUN kanssasi viettämään hääpäiväänne tavalla, joka on SINULLE mieluinen ja tärkeä, vaikka ei itse olekaan asiasta niin innostunut! Ehkäpä hän vielä tarkoitti, että odottaa sitä, mitä konsertin jälkeen ehkä seuraa ;)

Vierailija
4/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 21:06"]

Tollasia ne on. Älä valita. Sait kumminkin liput.

[/quote]

Niin sain, mutta miehen kanssa en siltikään tuonne mene.

ap

Vierailija
5/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja konsertin jälkeen ei seuraa yhtään mitään, eikä sitä ennenkään eikä pitkään aikaan.

ap

Vierailija
6/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se teidän hääpäivänne vai ainoastaan sinun hääpäiväsi? Et tainnut ottaa miestäsi ollenkaan huomioon tässä asiassa. Hänellä on ihan yhtälailla oikeus viettää mieleisensä hääpäivä. "Olisi nyt vaan kerran antanut mun olla onnellinen."

Vierailija
7/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvitse miettiä, että miehelläsi on siellä tyhmää. Hän on itse miettinyt sen valmiiksi, mutta myös sen, että hänelle on tarpeeksi kivaa siinä, että sulla on kivaa.

Vierailija
8/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 21:09"]

Ei sun tarvitse miettiä, että miehelläsi on siellä tyhmää. Hän on itse miettinyt sen valmiiksi, mutta myös sen, että hänelle on tarpeeksi kivaa siinä, että sulla on kivaa.

[/quote]

Mutta pitikö se mennä möläyttämään? Siihen ei ole muuta syytä kuin että ihan pikkuisen mun on syytä olla nauttimatta kun hän nyt uhrautuu sinne konserttiin. Että kivat kaikille vaan. Tämän saa jos tätä tilaa.

ap

Vierailija
9/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyh ja kyynel. Kasva aikuiseksi ap. Olet nolo!

Vierailija
10/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin kuvitella miten AP valittaa jos olisikin menty katsomaan ralli kisoja hääpäivänä....

Vierailija
11/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 21:07"]no hoh hoijaa. käy pesemässä ne hiekat sieltä vaginasta. Lapsellista suuttua siitä kun jotain ei välttis niin innosta
[/quote]

:D paras neuvo kyllä tähän tilanteeseen. Mieti ap kuin paljon sun mies rakastaa sua ja on valmis uhraamaan rahaa ja aikaa sulle tärkeään asiaan. Todella epäkiitollista vinkumista toi sun juttus. Sun mies ansaitsis ihanamman naisen :)

Vierailija
12/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINÄ haluan tohon konserttiin, joten miehen on myös syytä nauttia siitä täysillä

Jos mies olisi hankkinut liput esim lätkämatsiin oisit siitäkin kitissyt kun mies on itsekäs paska. Sulle vaan ei kelpaa mikään

Vierailija
13/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 21:15"]

voisin kuvitella miten AP valittaa jos olisikin menty katsomaan ralli kisoja hääpäivänä....

[/quote]

En olisi sanonut etukäteen, että rallit olisi ok, jos en olisi ollut sitä mieltä. Ei olisi tullut yllätyksenä eikä varsinkaan lippujen oston jälkeen.

Vierailija
14/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kunhan sinulla on hyvä olla, muusta ei niin väliä. Jos mies ois ehdottanut että mennään lähi räkälään kaljalle ja sulle ei ois sopinut se järjestely, niin oisko sua voinut pitää paskana tyyppinä?

Vierailija
15/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sinä itse olet pilannut sen päivän ennakkoon... Mutta toivon, että AV on asialla tai muu pårvoolainen!

Vierailija
16/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 21:07"]no hoh hoijaa. käy pesemässä ne hiekat sieltä vaginasta. Lapsellista suuttua siitä kun jotain ei välttis niin innosta
[/quote]

:D paras neuvo kyllä tähän tilanteeseen. Mieti ap kuin paljon sun mies rakastaa sua ja on valmis uhraamaan rahaa ja aikaa sulle tärkeään asiaan. Todella epäkiitollista vinkumista toi sun juttus. Sun mies ansaitsis ihanamman naisen :)
[/quote]
No just joo, mistä tiiät, minkälainen mulkero ap:n mies yleesä on! Ansaitsis ihanamman naisen... Itseäskö ajattelit!!??

Vierailija
17/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko sinulle kirjoitusvirhe kun yritit kirjoittaa "Minä aion pilata hääpäivämme"?

Vierailija
18/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat rakastaa sitä bändiä enemmän kuin miestäsi.

Vierailija
19/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämä konsertti ei ole edes vielä ollut, ja tämä joskus tulevaisuudessa häämöttävä hääpäivä on jo pilalla?
Voi tyttö ressu. Paljon on sinulla vielä opittavaa.

Vierailija
20/25 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 21:20"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 21:07"]no hoh hoijaa. käy pesemässä ne hiekat sieltä vaginasta. Lapsellista suuttua siitä kun jotain ei välttis niin innosta
[/quote]

[/quote]
No just joo, mistä tiiät, minkälainen mulkero ap:n mies yleesä on! Ansaitsis ihanamman naisen... Itseäskö ajattelit!!??
[/quote]

Siellä toinen, jolla meni herne nenään. Jos oli kyse nyt tämän hääpäivän "pilaamisesta", niin enhän voikaan muuten tietää millainen mies on. Ja ei, en ajatellut itseäni :) lopeta säkin toi riehuminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä