Millaisia ovat humanistisen opiskelijat?
Minkälaisia ovat tuon tiedekunnan opiskelijat? En kovin montaa tunne, niin kiinnostaa.
Kommentit (21)
Rastapäitä. Aiheet ihan höpöhöpöjä. Monenlaista tallaajaa. Moni tykkää käyttää samettia ja huovutettuja asusteita. Pyöreitä rillejä ja pappahattuja. Jaksavat selittää semantiikasta ja diftongeista.
Kyseenalaistavia, pohtivia, älykkäitä, ilmiöitä monipuolisesti käsitteleviä ja ymmärtäviä. Humaaneja, oikeudenmukaisia.
Kaikenlaista väkeä, riippuu paljon myös alasta. Erityisesti kieltenopiskelijatytöt hiljaisia hissukoita, usein tylsäkehyksiset lasit ja maantienvärinen tukka.
Riidanhaluisia, vänkääjiä, seuraavat monipuolisesti mediaa, haluavat olla erilaisia, vegaaneja, hippejä.
Ite opiskelen humanistisessa, toinen sisko teknillisessä ja toinen lääkiksessä. Saan aina kun nähdään kuulla mimmoinen turhake oon! :D
Aaah ihania... Panisin kaikkia :P
T: Mies
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 21:16"]
Aaah ihania... Panisin kaikkia :P
T: Mies
[/quote]
Huora!
Tunnen sekä fiksuja ja mukavia että ylemmyydentuntoisia akateemisuudellaan ja ylivertaisilla elämäntapavalinnoillaan (raivoveganismi/-feminismi jne) leuhkivia moraalisaarnaavia besserwisser-humanisteja. Jälkimmäiset ovat kyllä rasittavuudessaan ihan omaa luokkaansa.
Meidän yliopistolla näkee vaikka minkälaista kulkijaa. Hyvin omaperäistä vaatetusta kaikenkirjavista villatakeista lähtien. Itse taidan olla siellä "outo lammas", kun pukeutumisestani päätellen voisin "kuulua" esim. kauppatieteen opiskelijoihin.
Älyköiltä vaikuttaa aika moni, ja arvot tuntuvat olevan hyvin vihreä-vasemmisto -linjaa.
T. Humanisti
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 21:21"]
Rumia kuin saatanan jälkikasvu
[/quote]
Oletko nähnyt saatanan? Kerro lisää!
No saatanan ja perkeleen ristisiitokselta ne monet näyttävät ainakin hyy:lla
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 21:17"]Tunnen sekä fiksuja ja mukavia että ylemmyydentuntoisia akateemisuudellaan ja ylivertaisilla elämäntapavalinnoillaan (raivoveganismi/-feminismi jne) leuhkivia moraalisaarnaavia besserwisser-humanisteja. Jälkimmäiset ovat kyllä rasittavuudessaan ihan omaa luokkaansa.
[/quote]
Allekirjoitan aivan täysin. Tuttavapiirin vasemmiso-feministi-lesbo-kaljupää nainen jaksaa saarnata kuulemma kapitalistisista arvoistani ja korostaa omaa ylemmyyttään. Jännä kun olen kuitenkin itse sitoutumaton feministi, jolla omaisuutta noin 500 euron edestä eikä enempää ole tulossa. Kaverinsa samanlaisia. Onneksi myös fiksuja humanisteja tunnen.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 21:26"]
No saatanan ja perkeleen ristisiitokselta ne monet näyttävät ainakin hyy:lla
[/quote]
Mistäs tiedät jos saatana ja perkele ovat kuvankauniita ;)
Ei sanonta "saatanan ruma" tai "ruma kuin perkele" tyhjästä tule. Humanistisen jätkiä ei naisista erota. Yhtä naisellisia ja munattomia ne ovat kuin humanistisen naisetkin.
Ikuisuusopiskelijoita. Kovasti täytyy esittää erilaista. Maksa marinoitu viinalla, erityisesti punaviinillä.