Paljonko IKEA keittöt maksaa?
Mitä Ikean keittiöt suurin piirtein maksaa?
Pitäisi tehdä pieneen (kaappeja yksi rivi muutaman metrin seinustalla) keittiöön remppa. Keittiökoneista pitäisi uusia liesi samalla, tiskikone ja jääkaappi on uudehkot. En ole eläissäni tehnyt keittiöremppaa, eikä mulla ole mitään käsitystä että missä hinnoissa liikutaan. Siis puhutaanko sadoista euroista, parista tonnista, viidestä tonnista vai kymppitonnista?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikean keittiötä en valitsisi, jos etsitään pitkäikäistä, kestävää ratkaisua. Mikäli on tarkoitus asua vain muutama vuosi asunnossa tai halutaan vaihtelun vuoksi tehdä uusi keittiö muutaman vuoden-10 v välein, trendien vaihtuessa niin sitten ehkä..Leveät vetolaatikot notkahtavat keskeltä aika nopeasti. Ovat toki parempaa tekoa kuin Ikean Malm-lipastot pahvipohjineen.
Puustelliko siellä linjoilla ? Meillä on IKEAn keittiö (aika laaja sellainen) ollut nyt melkein kymmenen vuotta. paljon noita vetolaatikoita, eikä minkäänlaista väsymistä näkyvissä. Toki meillä on ne kalliimmat Blumin mekanismilla olevat laatikot
En ole Puustellin myyjä, mutta Puustellin keittiö minulla on. Tunnut itsekin tietävän mikä on laatukeittiö, kun osasit firmaa ehdottaa. Miten ne Blumin mekanismit laatikon notkahtamiseen tai ei notkahtamiseen vaikuttavat? Kyse on laatikon pohjan kestävyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan vaihtaa auton, paljonko maksaa?
Just ostin auton, makso 2000e. Eli varaa sen verran
Reilu vuosi sitten ostin auton. Maksoi 430€. Nyt katsastin toisen kerran. Remontteihin, katsastukseen, huoltoihin mennyt yht. 480€. trafi. 255€+ vakuutus 178€, ajoin n. 10 000km, keskikulutus 7,2litraa/100km.
Eli.. auton kustannukset 1343€ + bensa 1224€. Sopii budjettiini.
Otat mitan seinästä, seinistä. Merkkaat hanan ja hellan paikan. Suunnittelu/ hinta arvio ei maksa mitään kaluste myyjillä. Sain neljä eri tarjousta keittokomeroon. Ikean laskin itse. 2400€- 3900€.
Siis ilman koneita.
Luetun ymmärtäminen heikko nelonen?
Ei mulla mitään mittoja ollut keittiöliikkeeseen mennessäni, vaan budjetti. Mittailut sisältyivät avaimet käteen -keittiön hintaan. Kaikki eivät tosiaan halua mittailla ja suunnitella ja leikkiä millään keittiönsuunnitteluohjelmalla, vaan maksavat mieluusti ammattilaiselle.