Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverini kärsii lapsettomuudesta ja on kovin kovin laiha..

Vierailija
10.09.2006 |

pituutta vähän alle 170cm ja tietääkseni painaa alle 50kg. Viimeksi kun näin muutaman kuukauden jälkeen, niin olin kauhistua kuinka laiha hän olikaan. Tuli mieleen, että onko mahdollisesti tuo alhainen BMI syy lapsettomuuteen (vai onko sitten seuraus, tiedäpä häntä...). Ei tosin keskusteltu sen enempää, en voi tietää onko kaikki ok...

Mutta kun niin tekisi mieli kirkua, että olet niin kamalan laiha, vauvan alku tarvitsee rasvaa... Mutta enhän loukkaisi ystävää tietenkään.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin oli sellanen kaveri. lääkäri painosti lihomaan ja saivat muutakin apua. nyt heillä on lapsia kaksin kappalein :-)

Vierailija
2/11 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on BMI 30+, eli lievää huumoria kai se olisi jos meikä menisi hänelle puuttuvista kiloista huomauttamaan.. =0) Olen todella niillä lukemilla painon suhteen, että MUN ei pitäisi olla herkästi raskautuvaa, mutta 2 lasta on tullut tups´vaan.

Oikeasti tää on tosi vakava juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on BMI 30+, eli lievää huumoria kai se olisi jos meikä menisi hänelle puuttuvista kiloista huomauttamaan.. =0) Olen todella niillä lukemilla painon suhteen, että MUN ei pitäisi olla herkästi raskautuvaa, mutta 2 lasta on tullut tups´vaan.

Oikeasti tää on tosi vakava juttu.

Vierailija
4/11 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muutaman kk sisällä olen tullut raskaaksi molemmista lapsista. Että voi olla syy aivan eri kuin laihuus kaverillasi. Itselleni ei ole koskaan ei koskaan tullut mieleen että laihoilla olisi jotenkin vaikeampi saada lapsia kuin normaalipainoisilla.

Vierailija
5/11 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja muutaman kk sisällä olen tullut raskaaksi molemmista lapsista. Että voi olla syy aivan eri kuin laihuus kaverillasi. Itselleni ei ole koskaan ei koskaan tullut mieleen että laihoilla olisi jotenkin vaikeampi saada lapsia kuin normaalipainoisilla.

sinänsä sairaudesta tervehtyneet kärsivät lapsettomuudesta sen takia, kun yletön laihuus on vaurioittanut elimistöä. Hormonitoiminta on sekaisin jne..

Vierailija
6/11 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli voisin olettaa ettei minun tapauksessani näin käy koska olen aina ollut yhtä laiha ja kuukautiset olleet säännölliset. Taitaa siis olla yleisempää niillä jotka äkisti laihtuvat tms. ?

7

Vierailija
7/11 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 6

Vierailija
8/11 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli voisin olettaa ettei minun tapauksessani näin käy koska olen aina ollut yhtä laiha ja kuukautiset olleet säännölliset. Taitaa siis olla yleisempää niillä jotka äkisti laihtuvat tms. ?

7

Vierailija
9/11 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sanoi että hedelmällisyyden kannalta parasta on olla normaalipainoinen. Ei liian lihava eikä liian laiha.

Vierailija
10/11 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaaksi olen tullut silti helposti. Ei mitään ongelmaa sen suhteen.

Vierailija
11/11 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole lapsettomuusklinikalla sanottu mitään painosta. Menkat on ihan normaalit jne. Kyllä sitten täytyy olla tosiaan jo anorektisen laiha, jota kaverisi ei ole, että se hedelmällisyyteen vaikuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän