Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä Äidistä joka antaa lapsen adoptioon?

Vierailija
08.02.2015 |

Mitä te ajattelette terveestä äidistä joka luovuttaa lapsensa adoptioon?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä antaisin lapsen adoptioon jos tulisin ehkäisystä huolimatta raskaaksi ja aborttia olisi myöhäistä tehdä. En halua lapsia. Ja olen ihan normaali työssäkäyvä aikuinen.

Vierailija
22/28 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää teosta, naisesta voin tykätä silti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sosiaali-alalla ja ajattelen että vaikka on terve voi olla muita vaikeuksia. On parempi että lapsi saa kodin jossa lasta rakastetaan ja tsempataan, eikä lapsen tarvitse murehtia. Monia syitä on miksi adoptoidaan esim.Rahasta voi olla pulaa, voi olla psyykkisiä ongelmia tai muuten vain ei ole henkisesti valmis. Kuitenkin mielestäni on vähän itsekästä vain hylätä lapsi, koska lapsi on viaton eikä välttämättä ymmärrä miksi se oikea äiti ei häntä halunnut. Lapsi voi alkaa etsiä ongelmia itsestään. En kuitenkaan tarkoita omalla näkemykselläni mitään pahaa vanhemmille jotka lapsensa antavat adoptioon päinvastoin. Mieheni ja minä olemme adoptoineet 3 lasta. Meillä on myös 1 biologinen lapsi. 2 heistä olemme lastenkodista Suomesta ja yhden Kiinasta. Ihania lapsia kaikki oli se biologinen tai ei!

Vierailija
24/28 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mieltä että hyvä että tiedostaa omat ongelmansa, ja antaa lapsen vanhemmille, jotka tahtovat ja pystyvät olemaan vastuullisia ja huolehtivia vanhempia.

Vierailija
25/28 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/28 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveksin. Jos lasta ei halua pitää, abortti on inhimillisempi vaihtoehto. Ymmärrän silloin jos raskaus huomataan niin myöhään ettei aborttia enää saa JA on muuten ongelmallisia olosuhteita (raiskaus, lapsen/äidin vammaisuus, sairaus tms.)

Vierailija
27/28 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mieltä, että äiti ei sitä varmaan kevein mielin tee ja todennäköisesti pyrkii toimimaan lapsen parhaaksi. 

En tiedä miten terveys olisi tässä erityinen argumentti, sosiaaliset syyt voivat vaikuttaa enemmän. On voinut tapahtua jokin suuri käänne raskauden aikana ja lapsen vastaanottaminen on käynyt mahdottomaksi.

Jos alusta asti on selvää, että äiti ei voi tai halua huolehtia lapsesta (on esim. käyttänyt ehkäisyä oikein ja vastuullisesti, mutta se on pettänyt) on minusta viisainta tehdä abortti.

Nämä asiat eivät ole kovinkaan yksinkertaisia tai helppoja. 

Vierailija
28/28 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen, että on mielenterveysongelmia, eikä osaa huolehtia ehkäisystä eikä hakeutua aborttiin...