Maailman meno mennyt siihen pisteeseen, että ihan pelottaa.
USAssa ihmisten joukko irtisanoutuminen käynnissä, koska eivät halua ottaa koronarokotteita. Suomessa puhutaan jo koronapassin ottamisesta käyttöön työpaikoilla, ihmiset ovat täysin jakautuneet kahtia ja nämä leirit kiusaavat toisiaan minkä kerkeävät, Latvia tahtoo sulkea osan porukasta koteihinsa, ihmiset ovat menettäneet toimeentulonsa, voivat huonosti ja sortuvat epätoivoisiin tekoihin, Pfizer on anonut 55-vuodeksi sulkua tiedolle siitä datasta, mitä covid19 rokotteet sisältävät.
M-mitä täällä tapahtuu...? Vähän alkaa jänskättämään.
Olen kahdesti rokotettu ja nyt haluan vain nämä rokotteet pois, inhottaa ja raivostuttaa. Saatana, että olen ollut TYHMÄ.
Kommentit (125)
Kannattaa elää hieman pidempään niin huomaa että ihmiselämässä tällainen on melko tavallista, toisinaan nämä asiat saattavat jopa eskaloitua, enimmäkseen kokonaiskuvassa maailma on rauhoittunut viimevusiin saakka. Tällä hetkellä suurin ongelma on kuitenkin heikentyvä ympäristöntila ja väittäisin näin työmiesjärjellä, että tietynlainen sapeleiden kalistelu on osaksi sitä reaktiota jossa tietynlaiset ihmiset alkavat tiedostaa asiaa ja reagoida myös siihen omalla vääristyneellä tavallaan joka varautuu valmistautuu ratkomaan seurauksia eikä syitä...
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset eivät päättäneet, että on oltava nykyinen suhtautuminen koronaan, poliitikot ja media tuputtivat heille tuon suhtautumisen. Ei olisi olemassa mitään koronatoimia ilman mediaa ja poliitikkoja, vaan eläisimme täysin normaalia elämää. Media myy erilaisia käsityksiä ihmisille monissa muissakin asioissa, jotka ei olisi muuten mitään ongelmia ihmisille. Nyt on tosiaan alkanut tuntua sille, että ihmiset eivät elä ollenkaan vapaina, vaan käsitys maailmasta, sekä siitä mitä kuuluu pelätä, huolestua jne., ovat medioiden luomia valekäsityksiä. Tärkeintä on se vallassa oleville + medialle, että ihmiset elävät jonkinlaisessa otteessa, eivätkä ollenkaan ole vapaita.
Minä tunnen olevani rokotteiden kanssa vapaa. Olen ollut ennekin pahoilla, vaarallisilla epidemia-alueilla. Tämä pandemia ei siksi ole minulle uusi ja osaa sopeuttaa itseni siihen. Yritän, mutta on vaikea ymmärtää ihmisistä joille sopeutuminen on vaikeaa. Meitä on monenlaisia. Itselleni rokotukset ja rokotuspassi ei ole mikään ongelma.
Vierailija kirjoitti:
keho parantaa itsensä, kun siinä ei ole pelkoa liikaa. Ihmiset kuolee koronaan, koska he uskovat kuolevansa siihen.
Ok. Itse uskon lisäksi rokotuksiin.
Nyt on aika enää rukoilla, että kärsimys jää lyhyeksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei me uskota mitään Anoja.
Entä lääketieteen ja kirurgian tohtori, erikoislääkäri ja patologian dosentti emeritus Seppo Sutista?
Vierailija kirjoitti:
Mitä teette ja mihin menette jos tulee pakkorokotus ja esim. siihen palkataan armeija hoitamaan asia ?
Itse lähden metsään.
Mistähän se armeija palkattaisiin?
Minulle naurettiin kuin hullulle, kun joskus puhuin passista joka meille tulee ja kuinka ihmisiä aletaan jaotella.
Toivottavasti nämä ihmiset muistavat naurunsa ja toivottavasti heillä on hymy hyytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset eivät päättäneet, että on oltava nykyinen suhtautuminen koronaan, poliitikot ja media tuputtivat heille tuon suhtautumisen. Ei olisi olemassa mitään koronatoimia ilman mediaa ja poliitikkoja, vaan eläisimme täysin normaalia elämää. Media myy erilaisia käsityksiä ihmisille monissa muissakin asioissa, jotka ei olisi muuten mitään ongelmia ihmisille. Nyt on tosiaan alkanut tuntua sille, että ihmiset eivät elä ollenkaan vapaina, vaan käsitys maailmasta, sekä siitä mitä kuuluu pelätä, huolestua jne., ovat medioiden luomia valekäsityksiä. Tärkeintä on se vallassa oleville + medialle, että ihmiset elävät jonkinlaisessa otteessa, eivätkä ollenkaan ole vapaita.
Minä tunnen olevani rokotteiden kanssa vapaa. Olen ollut ennekin pahoilla, vaarallisilla epidemia-alueilla. Tämä pandemia ei siksi ole minulle uusi ja osaa sopeuttaa itseni siihen. Yritän, mutta on vaikea ymmärtää ihmisistä joille sopeutuminen on vaikeaa. Meitä on monenlaisia. Itselleni rokotukset ja rokotuspassi ei ole mikään ongelma.
Minä olen ollut vapaa koko pandemian ajan enkä ole pelänny koko koronaa.
Maskia en ole käyttänyt enkä rokotuksia ole ottanut.
Rokotepassi nyt vähän vie minulta oikeuksia mutta pystyn varsin hyvin elämää ilman baareja sekä yleisötapahtumia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tämä korona aika on tehnyt ihmisistä julmia ja väki on jakautunut kahtia.
Ihmisiltä on kadonnut järki korona asioissa.
Toinen ääripää luulee että korona on vaarallinen tauti ja he ovat rokotetuputtajia kun taas toinen ääripää väittää että koronaa ei ole olemassakaan ja he eivät rokotteita ota.
Molemmat ääripäät on väärässä koska korona on olemassa mutta se ei ole vaarallinen.
Ihmisistä on tullu tyhmiä.
En ole rokotevastainen, mutta koronarokotetta en halua. En myöskään kiistä virusta, mutta mielestäni käytetyt keinot ovat ylimitoitetut taudin vaarallisuuteen nähden.
Kiurun mukaan nyt alkaa kaikkien kolmas rokotuskierros. Kaikille vaan piikki hihaan mahdollisimman nopeasti. Eikö kukaan näe tämän savuverhon läpi?
Kun teet ison investoinnin - esimerkiksi ostat auton - käytät paljon aikaa ja vaivaa eri autojen ominaisuuksien ja hintojen vertailuun. Minkä takia ihmiset siis suostuvat ottamaan kokeellisia rokotteita siihen ainoaan kroppaansa, joka heillä on? Tätä en ymmärrä.
Toivon tosiaan, että tämän kolmannen kierroksen aikana ihmisten silmät alkavat avautua. Ilman joukkovoimaa - rokotetut ja rokottamattomat yhdessä - tähän hulluuteen ei saada stoppia.
Vierailija kirjoitti:
Tegnell lohduttaa teitä kaikkia.
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/58163ca0-1ad2-4cfa-9bf1-05bd6cf8…
Anders Tegnell: Koronavirus on täällä ikuisesti – ”Rokotetut ja rokottamattomat pidettävä erillään”
Ruotsin valtionepidemiologi Anders Tegnellin mukaan rokotepassin tavoitteena on pitää rokotetut ja rokottamattomat erillään.
Ainakin sanoi suoraan, ettei rokote estä tartuntaa eikä viruksen levittämistä eteenpäin. Suojaa vaan itseään. Voi lopettaa sen sädekehän muiden terveydestä välittämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut vapaa koko pandemian ajan enkä ole pelänny koko koronaa.
Maskia en ole käyttänyt enkä rokotuksia ole ottanut.
Rokotepassi nyt vähän vie minulta oikeuksia mutta pystyn varsin hyvin elämää ilman baareja sekä yleisötapahtumia.
Sama minulla. En tarvitse tapahtumia tai baareja elämääni.
Mutta se minua huolettaa, että tämähän on vasta alkusoittoa. Älkää nyt hyvät ihmiset luulko, että rajoitukset jäävät baareihin tai konsertteihin tai museoihin! Nyt älkää olko niin tyhmiä!
Vierailija kirjoitti:
Tässä lyhennys hyvästä artikkelista, lue tuolta koko artikkeli:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008414999.html
Jyrki Lehtolan kolumni: Rokotevastaiset erityisyksilöt makaavat sairaalan teho-osastolla – ”nää mun harhani”
Kun yksilö ajaa ajatuksillaan itsensä vähemmistöön, sille tulee tyytyväinen olo erityisyksilönä, kirjoittaa Ilta-Sanomien kolumnisti Jyrki Lehtola.Jyrki Lehtola
8:00USEIN on ollut vain huonoja seurauksia siitä, kun on keksitty imarrella yksilöä sillä, että hei, ajattele omilla aivoillasi, sä olet ainutlaatuinen.
Sitten se yksilö alkaa ajatella ja tulee pahimmassa tapauksessa siihen tulokseen, että nää mun harhani, näähän on itse asiassa merkittävää pohdiskelua.
Kun yksilö ajaa ajatuksillaan itsensä vähemmistöön, sille tulee tyytyväinen olo erityisyksilönä. Hiljalleen muut seuraavat ja alkavat ajatella omilla aivoillaan samalla lailla kuin se ensimmäinen erityisyksilö, ja lopulta kaikki makaavat teho-osastolla pohtimassa, olisiko sittenkin kannattanut päästää irti omasta ainutlaatuisuuden harhastaan.
ROKOTEVASTAISUUS alkoi terveestä epäilystä, kunnes se räjähti käsiin ja valtasi sairaalapaikat.
Kun on keksinyt yksilöksi nostavan ajatuksen, se vie helposti mukanaan. Kauaa ei rokotevastaisille pelkkä terve epäily riittänyt, ja ne alkoivat levittää teorioita koronaviruksesta ja rokotteista osana maailmanlaajuista salaliittoa, jossa otetaan ensiaskeleita joko kommunistiseen tai fasistiseen valvontayhteiskuntaan.
Salaliiton takana olivat Bill Gates, deep state eli eliitin ja hallinnon salainen yhteenliittymä, lääketeollisuus, 5G-verkko, media ja mikä nyt sattui aamuisin ärsyttämään, usein kaikki. Koska yksin ei ole kiva olla ajatustensa kanssa, varoitukset valvontayhteiskunnasta ilmaistiin sosiaalisessa mediassa, jossa yksilö itse kuuliaisesti antautui deep staten ja 5G-verkon valvottavaksi.
Hieman häiriintynyt kirjoitus taas.
"Kun yksilö ajaa ajatuksillaan itsensä vähemmistöön, sille tulee tyytyväinen olo erityisyksilönä." Ihmiselle ryhmän ulkopuolelle jääminen on stressitilanne ja riski. "Rokotevastaisuus"-hokema on myös suora valhe, jota hoetaan joka paikassa. Suurin osa ihmisistä, jotka eivät kokeellista rokotetta halua ottaa painostettuna, eivät ole rokotevastaisia. Salaliittoteoriat pitkälti kumpuavat siitä, että tässä koko tilanteessa on paljon mätää ja sekä myös realistisia uhkakuvia. Ikävä kyllä monet aiemmin "salaliittoteoriana" pidetyt asiat ovat käyneet toteen tässä matkan varrella.
Vierailija kirjoitti:
Suomi ei tule päättämään eikä ole päättänyt asioista itse vuosikymmeniin kiitos EU:n.
Mitä mieltä porukka on siitä että Linnan juhlissa on laitonta kysyä koronapassia mutta ravintolat joutuvat sitten mukamaa pyytämään? Lähde. Yle.
Mulla ei ole muuta kysyttävää teiltä kuin että mikä vaivaa? Itse tajusin heti 2020 tammikuussa kun kiinasta varoiteltiin " viruksesta " mistä tästä on kyse.
Käsittämätöntä. Ja että uhrataan vielä lapsetkin tälle. Eikö kenelläkään raksuta päässä kun lukee noita haittavaikutusten määriä?
Kyllä raksuttaa, vaikka en millään haluaisi, että raksuttaisi. On niin pelottavaa, mitä tajuaa, kun alkaa yhdistellä asioita ja niistä syntyviä vaihtoehtoja.
Tällä hetkellä kun moduleita siirtelee niin vain armeijan väliintulo voi enää pelastaa suomalaisten loputtomat pakkorokotukset kokeellisella rokotteella, joka todennäköisesti tuhoaa ihmisen oma vastustuskyvyn. Sen jälkeen ei kummoista pöpöä tarvitse, kun se on menoa.
Älyttömän nerokas hidas ihmisten itsetuho-ohjelma käynnistynyt. Siivotaan jäljet sitä mukaa kun porukkaa väsyy ja viimeinen oikeasti sammuttaa valot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi ei tule päättämään eikä ole päättänyt asioista itse vuosikymmeniin kiitos EU:n.
Mitä mieltä porukka on siitä että Linnan juhlissa on laitonta kysyä koronapassia mutta ravintolat joutuvat sitten mukamaa pyytämään? Lähde. Yle.
Mulla ei ole muuta kysyttävää teiltä kuin että mikä vaivaa? Itse tajusin heti 2020 tammikuussa kun kiinasta varoiteltiin " viruksesta " mistä tästä on kyse.
Käsittämätöntä. Ja että uhrataan vielä lapsetkin tälle. Eikö kenelläkään raksuta päässä kun lukee noita haittavaikutusten määriä?
Kyllä raksuttaa, vaikka en millään haluaisi, että raksuttaisi. On niin pelottavaa, mitä tajuaa, kun alkaa yhdistellä asioita ja niistä syntyviä vaihtoehtoja.
Tällä hetkellä kun moduleita siirtelee niin vain armeijan väliintulo voi enää pelastaa suomalaisten loputtomat pakkorokotukset kokeellisella rokotteella, joka todennäköisesti tuhoaa ihmisen oma vastustuskyvyn. Sen jälkeen ei kummoista pöpöä tarvitse, kun se on menoa.
Älyttömän nerokas hidas ihmisten itsetuho-ohjelma käynnistynyt. Siivotaan jäljet sitä mukaa kun porukkaa väsyy ja viimeinen oikeasti sammuttaa valot.
Entä sitten?
Vierailija kirjoitti:
Näillä rokotevastaisilla henkilöillä ei ole sellaista tieteellistä koulutusta, jolla kykenisivät arvioimaan rokotetta. Monet lukevat puppupalstoja tai pseudotieteilijöiden palstoja ja rulevat hömppineen tänne uhoamaan.
Ei ole sinullakaan. Silti sen otit. Eikö itseäsi yhtään pelota mitä kaikkea oletkaan valmis tekemään kun auktoriteetti puhaltaa pilliin.
"Olen kahdesti rokotettu ja nyt haluan vain nämä rokotteet pois, inhottaa ja raivostuttaa. Saatana, että olen ollut TYHMÄ."
Olet vain lukenut liikaa rokotevastaisten manifesteja. He ovat taitavia. Tuota propagandaa tuotetaan monella eri rintamalla USA:ssa ja Venäjällä maailman parhaiden vaihtoehtoisen datan arkkitehtien toimesta ja heillä on käytössään isot resurssit. Tavoitteena on synnyttää kaaosta ja epäjärjestystä oman vallan kasvattamiseksi.
Paras keino palauttaa oma ajattelu järkevälle polulle on ottaa etäisyyttä lahkoihin. Helppoa se ei ole, voit verrata tilannetta uskonlahkosta irtautumiseen ja tulet kohtaamaan kaikki samat haasteet karttamisesta alkaen.
Suosittelen kaikille lukemistoksi esimerkiksi toisen maailmansodan aikaan sijoittuvia tietokirjoja ja miksei romaaneitakin. Parhaimmistoa on Antony Beevorin Toinen maailmansota. Inhimillisen tragedian määrä on ihmiskunnan historiassa suuri. Ihminen myös sopeutuu mitä kauheimpiin oloihin. En tiedä mihin tämä koronakriisi tulee johtamaan, mutta historiaa on hyvä tuntea ja ymmärtää miten ympäristön tila voi äkkiä luisua kaaokseen. Emme ole ensimmäiset sukupolvet suuren käännekohdan kynnyksellä ja sen tiedostaminen voi tuoda jopa vähän lohtua.
Jotkut pelkäävät niin paljon koronavirusta, että he kehittelevät mielessään kaikenlaisia rauhoittavia mielikuvia koronaviruksesta, he vertailevat sitä tuttuun ja turvalliseen flunssaan ja koittavat vakuuttaa itseään ja hieman muitakin ihmisiä, ettei koronavirus ole sen kummempi. Tämä on yksi ihmisen luontainen suhtautumistapa uuteen, mutta ihmisiä peloittavaan asiaan. Uusi peloittava asia, joko kielletään täysin tai sitten se selitetään aivan toiseksi, mitä se todellisuudessa on.
Älä suotta häpeä pelkoasi, se on ihan luonnollinen asia ja tarpeellinen ihmisen selviytymiseksi. Ihmiset pelkäävät tulta ja se pelko suojelee ihmisiä palamiselta.
Taudit, sodat, ilmasto, talous, internet. Siinä meidän suurimmat uhkat, joiden takia olemme nyt lähempänä tuhoa kuin koskaan ennen sodan jälkeisenä aikana.