Maailman meno mennyt siihen pisteeseen, että ihan pelottaa.
USAssa ihmisten joukko irtisanoutuminen käynnissä, koska eivät halua ottaa koronarokotteita. Suomessa puhutaan jo koronapassin ottamisesta käyttöön työpaikoilla, ihmiset ovat täysin jakautuneet kahtia ja nämä leirit kiusaavat toisiaan minkä kerkeävät, Latvia tahtoo sulkea osan porukasta koteihinsa, ihmiset ovat menettäneet toimeentulonsa, voivat huonosti ja sortuvat epätoivoisiin tekoihin, Pfizer on anonut 55-vuodeksi sulkua tiedolle siitä datasta, mitä covid19 rokotteet sisältävät.
M-mitä täällä tapahtuu...? Vähän alkaa jänskättämään.
Olen kahdesti rokotettu ja nyt haluan vain nämä rokotteet pois, inhottaa ja raivostuttaa. Saatana, että olen ollut TYHMÄ.
Kommentit (125)
Kyllä minä ottaisin mielelläni rokotteet ja hyväksyisin kaikki lockdownit JOS niitä kuolleita olisi paljon ja virus olisi oikeasti vaarallinen.
Mutta sorry, minua ette "asiantuntijat", päättäjät jne ole onnistuneet pelottelemaan ettekä huijaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä teette ja mihin menette jos tulee pakkorokotus ja esim. siihen palkataan armeija hoitamaan asia ?
Itse lähden metsään.
Skutsiin mökille keskelle mettää. Sinne ei löydä edes ambulanssit niin ei löydä kyllä kukaan muukaan.
Lässytä siinä sitten jostakin flunssasta, kun kymmeniä leikkauksia on peruttu...
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/ae85fc89-8fd6-4588-a675-81f09be9…
Seinäjoella teho-hoito ajautunut äärirajoille – kymmeniä leikkauksia peruttu, koronapotilaita siirretty toisiin sairaaloihin
Seinäjoella tehohoidon kapasiteetti on äärirajoilla. Syynä siihen ovat koronatartuntojen suuri määrä ja sairaalahoidon kuormitus.
Vierailija kirjoitti:
Suomi ei tule päättämään eikä ole päättänyt asioista itse vuosikymmeniin kiitos EU:n.
Mitä mieltä porukka on siitä että Linnan juhlissa on laitonta kysyä koronapassia mutta ravintolat joutuvat sitten mukamaa pyytämään? Lähde. Yle.
Mulla ei ole muuta kysyttävää teiltä kuin että mikä vaivaa? Itse tajusin heti 2020 tammikuussa kun kiinasta varoiteltiin " viruksesta " mistä tästä on kyse.
Käsittämätöntä. Ja että uhrataan vielä lapsetkin tälle. Eikö kenelläkään raksuta päässä kun lukee noita haittavaikutusten määriä?
Itse tajusin myös heti että nyt ei ole asiat sitä miltä näyttää.
Voi kun sinun ja minunlaisia olisi maailmassa enemmän!!
Salaliittolainen vastaa itse itselleen, keskustelee itsensä kanssa. Kieroja ovat kuin korkkiruuvit.
Asia mitä minä en ymmärrä tässä rokottamisessa on se että miksi pyrkimys on rokottaa koko väestö?
Miksi siis ei riitä se että riskiryhmäläiset eli vanhukset sekä sairaat ihmiset rokotetaan?
Alle 60 vuotiaita on menehtynyt koronaan tosi vähän ja kuinka moni niistä oli riskiryhmäläisiä?
Uutisten mukaan koronaan menehtyneiden mediaani ikä on yli 80v ja 95% menehtyneistä on ollu useampi pitkäaikaissairaus.
Eli onko tähän koronaan menehtynyt yhtään alle 60v ihmistä kenellä ei ole pitkäaikaissairauksia?
Eli siis mitä hyötyä koko väestön rokottamisesta on?
Tegnell lohduttaa teitä kaikkia.
https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/58163ca0-1ad2-4cfa-9bf1-05bd6cf8…
Anders Tegnell: Koronavirus on täällä ikuisesti – ”Rokotetut ja rokottamattomat pidettävä erillään”
Ruotsin valtionepidemiologi Anders Tegnellin mukaan rokotepassin tavoitteena on pitää rokotetut ja rokottamattomat erillään.
Vierailija kirjoitti:
Asia mitä minä en ymmärrä tässä rokottamisessa on se että miksi pyrkimys on rokottaa koko väestö?
Miksi siis ei riitä se että riskiryhmäläiset eli vanhukset sekä sairaat ihmiset rokotetaan?
Alle 60 vuotiaita on menehtynyt koronaan tosi vähän ja kuinka moni niistä oli riskiryhmäläisiä?
Uutisten mukaan koronaan menehtyneiden mediaani ikä on yli 80v ja 95% menehtyneistä on ollu useampi pitkäaikaissairaus.
Eli onko tähän koronaan menehtynyt yhtään alle 60v ihmistä kenellä ei ole pitkäaikaissairauksia?
Eli siis mitä hyötyä koko väestön rokottamisesta on?
Mikä siinä on niin vaikea sisäistää?
Tässä ei ole kyse viruksesta. Rokotteilla ei ole mitään tekemistä viruksen kanssa. Tässä ei ole kyse meidän terveydestä.
Vierailija kirjoitti:
Antivaxx-sössöttäjiä on suomessa yksi kymmenestä, mutta sössötys on niin äänekästä, että tuntuu kuin luku olisi toisinpäin. Milloinkohan alkavat pelkää toden teolla, nytkin katsotaan josko joku näistä uskaltaisi esiintyä omalla nimellä... tehtäisiin esimerkki.
Joo, ne ovat nimettömiä mussuttajia, tuntemattomia "asiantuntijoita".
Vierailija kirjoitti:
Pako Helsingistä, koska uutisen mukaan vuokra-asuntoihin ei ole enää tunkua.
Pako helsingistä, koska siellä vieraan maan kansalaiset alkavat olla enemmistönä.
Helsinki on menetetty. Pääkaupunki täytyy vaihtaa takaisin Turkuun.
Kylläpä taas provon kehittelit. Hoh hoijaa.
Ihmiset eivät päättäneet, että on oltava nykyinen suhtautuminen koronaan, poliitikot ja media tuputtivat heille tuon suhtautumisen. Ei olisi olemassa mitään koronatoimia ilman mediaa ja poliitikkoja, vaan eläisimme täysin normaalia elämää. Media myy erilaisia käsityksiä ihmisille monissa muissakin asioissa, jotka ei olisi muuten mitään ongelmia ihmisille. Nyt on tosiaan alkanut tuntua sille, että ihmiset eivät elä ollenkaan vapaina, vaan käsitys maailmasta, sekä siitä mitä kuuluu pelätä, huolestua jne., ovat medioiden luomia valekäsityksiä. Tärkeintä on se vallassa oleville + medialle, että ihmiset elävät jonkinlaisessa otteessa, eivätkä ollenkaan ole vapaita.
Jokainen kuolee, aivan sama miten ja milloin. Kärsimys alkaa sinä sekuntina kun syntymässä avaa silmänsä. Mitä nopeammin helvetti täällä on ohi, sen parempi.
Itse ihmettelen, että rokotteesta on tullut syypää kaikkeen. Tauti ja se aiheuttama kestämätön tilanne on syypää. Rokote on tällä hetkellä paras ratkaisu ongelmaan. Ongelma on yhteiskunnallinen. Osa ei halua olla osana yhteiskunnan ratkaisua. Sillä valinnalla on myös seuraukset laajemminkin. Ja jos ajatellaan vaikka hiv- infektiota, niin ei sen levittäminen ole yksityisasia vaan yksilön on tehtävä kaikkensa leviämisen estämiseksi. Miksi muissa sairauksissa olisi eri tavalla?
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä taas provon kehittelit. Hoh hoijaa.
Samanlaisia aloituksia tulee useita päivässä. Samaa rokotteiden vastustamista, aina lähes samoin sanoin ja perustein.
Ruotsissa vaihtui heti linja, kun uusi pääministeri astui virkaan nyt marraskuun alussa. Uusi pääministeri Andersson alkoi HETI puhumaan koronapassista JA talouden nollauksesta??! Olen myös todella ahdistunut siitä mitä täällä tapahtuu...
Vierailija kirjoitti:
Jokainen kuolee, aivan sama miten ja milloin. Kärsimys alkaa sinä sekuntina kun syntymässä avaa silmänsä. Mitä nopeammin helvetti täällä on ohi, sen parempi.
Ei todellakaan ole aivan sama milloin ja miten. Veikkaan että jokainen haluaa helpon kuoleman. Monilla on unelmia joita haluaa toteuttaa. Perheellinen ei todellakaan halua kuolla ja jättää lapset "yksin". Yms.
keho parantaa itsensä, kun siinä ei ole pelkoa liikaa. Ihmiset kuolee koronaan, koska he uskovat kuolevansa siihen.
Katsokaa instagramista Valta kuuluu kansalle - puolueen stoorit. Tässä ei voi selittää stoorin sisältöä, viestiä ei muuten julkaista.
Mitä teette ja mihin menette jos tulee pakkorokotus ja esim. siihen palkataan armeija hoitamaan asia ?
Itse lähden metsään.