Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maailman meno mennyt siihen pisteeseen, että ihan pelottaa.

Vierailija
19.11.2021 |

USAssa ihmisten joukko irtisanoutuminen käynnissä, koska eivät halua ottaa koronarokotteita. Suomessa puhutaan jo koronapassin ottamisesta käyttöön työpaikoilla, ihmiset ovat täysin jakautuneet kahtia ja nämä leirit kiusaavat toisiaan minkä kerkeävät, Latvia tahtoo sulkea osan porukasta koteihinsa, ihmiset ovat menettäneet toimeentulonsa, voivat huonosti ja sortuvat epätoivoisiin tekoihin, Pfizer on anonut 55-vuodeksi sulkua tiedolle siitä datasta, mitä covid19 rokotteet sisältävät.

M-mitä täällä tapahtuu...? Vähän alkaa jänskättämään.

Olen kahdesti rokotettu ja nyt haluan vain nämä rokotteet pois, inhottaa ja raivostuttaa. Saatana, että olen ollut TYHMÄ.

Kommentit (125)

Vierailija
1/125 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen ollut tyytyväinen, etten ole lapsia halunnut tehdä.

Mutta nyt olen vieläkin tyytyväisempi, kun tämä maailma tuntuu olevan täysin sekaisin.

Suomikaan ei ole enää se turvallinen lintukoto :(

Vierailija
2/125 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule pois sieltä netistä. Lakkaa pelottamasta. Tavallinen elämä on jossain muualla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/125 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti itse kummat on tyhmempiä. Itse otin rokotteet ja otan jatkossakin.

Vierailija
4/125 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotteiden poisto on helppoa, tässä ohje:

- Hae prismasta naudan verta noin 5 litraa

- Kaada kaikki isoon kanisteriin

- Tuikkaa ohut silikoniletku siihen

- Tökkää letkun toinen pää vasempaan rannevaltimoon

- Vedä oikea rannevaltimo puukolla auki

- Kun veresi on vaihtunut ja rokotteet poistuneet, teippaa oikea ranne taas kiinni

Olen pimeä, naurahdin tälle :D

Vierailija
5/125 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tämä korona aika on tehnyt ihmisistä julmia ja väki on jakautunut kahtia.

Ihmisiltä on kadonnut järki korona asioissa.

Toinen ääripää luulee että korona on vaarallinen tauti ja he ovat rokotetuputtajia kun taas toinen ääripää väittää että koronaa ei ole olemassakaan ja he eivät rokotteita ota.

Molemmat ääripäät on väärässä koska korona on olemassa mutta se ei ole vaarallinen.

Ihmisistä on tullu tyhmiä.

Vierailija
6/125 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikakansoitus tapahtuu. Mitäs luulet miten monta kymmentä pandemiaa meillä on 20 vuoden päästä? Aika monta.

Ihmisen repii käsiinsä mitä saavat kun resurssit vähentyvät.

Vierailija
7/125 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pako Helsingistä, koska uutisen mukaan vuokra-asuntoihin ei ole enää tunkua.

Vierailija
8/125 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tämä korona aika on tehnyt ihmisistä julmia ja väki on jakautunut kahtia.

Ihmisiltä on kadonnut järki korona asioissa.

Toinen ääripää luulee että korona on vaarallinen tauti ja he ovat rokotetuputtajia kun taas toinen ääripää väittää että koronaa ei ole olemassakaan ja he eivät rokotteita ota.

Molemmat ääripäät on väärässä koska korona on olemassa mutta se ei ole vaarallinen.

Ihmisistä on tullu tyhmiä.

Vaikka jokainen ymmärtäisi, että nyt EI ole kyse mistään yleisvaarallisesta taudista eikä pandemiasta, vaan influenssan kaltaisesta kurjasta taudista, he eivät mahda mitään politiikalle. Sille, että talousromahdus on peitelty ja järjestelmät uusitaan.

Vierailija
9/125 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tämä maailman tilanne on saanut mieleni alas. En näe enää tulevaisuudessa mitään positiivista. Eniten surettaa lasteni puolesta, jotka joutuvat tämän keskellä vielä pitkään olemaan ja elämänsä perustamaan :(

Itse jäin vuorotteluvapaalle, koska en jaksanut enää. Nyt pahoin pelkään etten pysty palaamaan takaisin vaan haen sairaslomaa.

Näin tämä tilanne ja tulevaisuus vaikuttaa ihmisten mielenterveyteen enkä varmasti ole ainoa.

Onko Suomella tosiaan varaa maksaa työkyvyttömyydestä mielenterveysongelmien takia, kun 100%:sti k-virukseen kuolleita ei paljon ole?

Vierailija
10/125 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta uutisten seuraaminen ja huomaat totuuden että Suomi ja sinua ympäröivä ympäristö on todella turvallinen...

Älä anna pelolle valtaa. Nykyään media pelottelee kaikella ja pitäisi boikotoida koska aiheuttavat mielenterveydellisiä haittoja massiivisella skaalalla

Tälle pitäisi laittaa vireille nimikirjoituksen: stop peloittelulle mediassa

Vierailija
11/125 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks pientä ääripäätä meuhkaa keskenään, muut elää normaalia elämää kuten ennenkin.

Vierailija
12/125 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TÄMÄ video olisi jokaisen syytä kuunnella (2,5 min) sillä se kuvastaa YLEISTÄ MENTALITEETTIA koronan suhteen.

Vierailija
13/125 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina olen ollut tyytyväinen, etten ole lapsia halunnut tehdä.

Mutta nyt olen vieläkin tyytyväisempi, kun tämä maailma tuntuu olevan täysin sekaisin.

Suomikaan ei ole enää se turvallinen lintukoto :(

” etten ole lapsia halunnut tehdä” = yksikään mies ei ole huolinut.

Vierailija
14/125 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hirvittää eniten se, että nettiä käytetään demokratioiden kaatamiseen. Maailma on täynnä järjestöjä, poliitikkoja ja höperöitä, jotka levittävät sontaa ympäri maailmaa netin kautta.

Vierailija
15/125 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta hamstrata vessapaperia ap!

Vierailija
16/125 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta uutisten lukeminen. Suurin osa meistä onihan täyspäisiä, ja me ihmiset tämän maailman teemme.

Vierailija
17/125 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokotteiden poisto on helppoa, tässä ohje:

- Hae prismasta naudan verta noin 5 litraa

- Kaada kaikki isoon kanisteriin

- Tuikkaa ohut silikoniletku siihen

- Tökkää letkun toinen pää vasempaan rannevaltimoon

- Vedä oikea rannevaltimo puukolla auki

- Kun veresi on vaihtunut ja rokotteet poistuneet, teippaa oikea ranne taas kiinni

Olen pimeä, naurahdin tälle :D

Niin minäkin, oon ollut koko aamun mieli maassa, on itkettänyt. Sitten luin ton kommentin, enkä voinut olla naurahtamatta.

Vierailija
18/125 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaks pientä ääripäätä meuhkaa keskenään, muut elää normaalia elämää kuten ennenkin.

Osa tietää, että kyseessä ei ole tauti vaan politiikka, eikä siitä väitteleminen siis auta. Kansa ei näistä asioista päätä.

Osaa taas eu ehkä kiinnosta, millainen maailma lapsille jätetään.

Vierailija
19/125 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä rokotevastaisilla henkilöillä ei ole sellaista tieteellistä koulutusta, jolla kykenisivät arvioimaan rokotetta. Monet lukevat puppupalstoja tai pseudotieteilijöiden palstoja ja rulevat hömppineen tänne uhoamaan.

Vierailija
20/125 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja osa voi olla tyytyväinen muutoksesta (=?), koska uskoo sen olevan enemmän hyvä kuin huono.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän