Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maailman meno mennyt siihen pisteeseen, että ihan pelottaa.

Vierailija
19.11.2021 |

USAssa ihmisten joukko irtisanoutuminen käynnissä, koska eivät halua ottaa koronarokotteita. Suomessa puhutaan jo koronapassin ottamisesta käyttöön työpaikoilla, ihmiset ovat täysin jakautuneet kahtia ja nämä leirit kiusaavat toisiaan minkä kerkeävät, Latvia tahtoo sulkea osan porukasta koteihinsa, ihmiset ovat menettäneet toimeentulonsa, voivat huonosti ja sortuvat epätoivoisiin tekoihin, Pfizer on anonut 55-vuodeksi sulkua tiedolle siitä datasta, mitä covid19 rokotteet sisältävät.

M-mitä täällä tapahtuu...? Vähän alkaa jänskättämään.

Olen kahdesti rokotettu ja nyt haluan vain nämä rokotteet pois, inhottaa ja raivostuttaa. Saatana, että olen ollut TYHMÄ.

Kommentit (125)

Vierailija
21/125 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta uutisten seuraaminen ja huomaat totuuden että Suomi ja sinua ympäröivä ympäristö on todella turvallinen...

Älä anna pelolle valtaa. Nykyään media pelottelee kaikella ja pitäisi boikotoida koska aiheuttavat mielenterveydellisiä haittoja massiivisella skaalalla

Tälle pitäisi laittaa vireille nimikirjoituksen: stop peloittelulle mediassa

Ei Suomi ole enää lintukoto vaikkei uutisia lukisikaan. Minä en luota Suomen päättäjiin enää yhtään ja uskon täysin, että Suomi on se maa, joka tulee seuraamaan Saksaa, Itävaltaa jne, koska ei muutakaan uskalleta.

Suomi ei ole rohkea eikä tee enää omia päätöksiään vaan menee isojen maiden mukana.

Vierailija
22/125 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näillä rokotevastaisilla henkilöillä ei ole sellaista tieteellistä koulutusta, jolla kykenisivät arvioimaan rokotetta. Monet lukevat puppupalstoja tai pseudotieteilijöiden palstoja ja rulevat hömppineen tänne uhoamaan.

Ei ole rokotemyönteisilläkään. Ja eihän se tieteeseen perustu, että otetaan rokote ilman että lääkäri sitä henk.kohtaisesti suosittelee, ainakaan ilman lääketieteellisesti perusteltua syytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/125 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on sitoutunut EU:n ideologiaan. Eiköhän tämä "pandemia" ole sen aatteen laajentamista.

Vierailija
24/125 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan poistoon menee tää kommentti mut sanon silti.

Maailmassa on liikaa väkeä. Rokotuksen sisältö on salattu 55v. Mitäpä ihan oikeasti mietitte tästä kombosta?

No tietenkin sitä että ne maat joissa väkeä on paljon, on aloitettu rokotukset ensin. Miksköhän...

Mut mites nää af gaanit yms maah an muu tt ajat, heitä ei varmaankaan rokoteta kun maassa ei ole resursseja? Jännä kun tuosta ei uutisoida mitään.

Vierailija
25/125 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä koronan käsittelyn "tieteellinen" tasosta.

Vierailija
26/125 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tämä korona aika on tehnyt ihmisistä julmia ja väki on jakautunut kahtia.

Ihmisiltä on kadonnut järki korona asioissa.

Toinen ääripää luulee että korona on vaarallinen tauti ja he ovat rokotetuputtajia kun taas toinen ääripää väittää että koronaa ei ole olemassakaan ja he eivät rokotteita ota.

Molemmat ääripäät on väärässä koska korona on olemassa mutta se ei ole vaarallinen.

Ihmisistä on tullu tyhmiä.

Vaikka jokainen ymmärtäisi, että nyt EI ole kyse mistään yleisvaarallisesta taudista eikä pandemiasta, vaan influenssan kaltaisesta kurjasta taudista, he eivät mahda mitään politiikalle. Sille, että talousromahdus on peitelty ja järjestelmät uusitaan.

Influenssa on tiskiryhmille vaarallinen. Riskiryhmiin kuuluu myös lapsia. Eikö kiinnosta, jos ei satu omalle kohdalle osumaan?

Vierailija
27/125 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailmassa on liikaa väkeä. Rokotuksen sisältö on salattu 55v. Mitäpä ihan oikeasti mietitte tästä kombosta?

No tietenkin sitä että ne maat joissa väkeä on paljon, on aloitettu rokotukset ensin. Miksköhän...

Mut mites nää af gaanit yms maah an muu tt ajat, heitä ei varmaankaan rokoteta kun maassa ei ole resursseja? Jännä kun tuosta ei uutisoida mitään.

Ei tätä tarvitse ilmoittaa asiattomaksi. Muutenhan suurin osa kirjaston kirjoistakin pitäisi.

Vierailija
28/125 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että näillä rokotteilla on tarkoitus vaurioittaa perimää tms.

Pidän mahdollisena, että tämä on sotaharjoitus tulevia, oikeasti vaarallisua bioaseita ajatellen.

Vierailija
29/125 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pelotti ja pelottaa ihan hirveästi, mutta olen saanut myös jonkun elämänvoiman kohdata tilanne. Mä kanssa pistin aluksi netin kiinni ja elin kuin mitään ei olisi menossa - mutta onhan menossa.

Pitää hyväksyä, että nyt ei ole kaikki asiat ok.

Älä ota kolmatta rokotetta. Se on kokeellinen rokote, jota valtio ei ole suostunut tarkastamaan ja jonka tutkimusdata halutaan salata vuoteen 2076.

Silti valtio tulee ajamaan pakkorokotuksia, koska jostain syystä kaikkien on otettava Pfizerin covid19 rokote.

Aktiivimalli ja koronapassi työpaikoille aloitetaan samoihin aikoihin.

Rokottamattomilta kielletään äänestysoikeus.

Mun muutama veikkaus tulevasta. Toivottavasti olen väärässä.

Se ei ole kivaa, mutta kun kerran saa silmänsä auki, tulee tuhat kertaa vahvemmaksi kuin siinä pelossaan oli. 

Vierailija
30/125 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotteiden poisto on helppoa, tässä ohje:

- Hae prismasta naudan verta noin 5 litraa

- Kaada kaikki isoon kanisteriin

- Tuikkaa ohut silikoniletku siihen

- Tökkää letkun toinen pää vasempaan rannevaltimoon

- Vedä oikea rannevaltimo puukolla auki

- Kun veresi on vaihtunut ja rokotteet poistuneet, teippaa oikea ranne taas kiinni

Muuten hyvä mutta tämä rokote leviää joka puolelle. Pelkkä veren vaihto ei riitä. Erityisesti munasarjat ja luuytimet pitäisi saada vaihdettua. Neuvoja?

Vierailija
31/125 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tämä korona aika on tehnyt ihmisistä julmia ja väki on jakautunut kahtia.

Ihmisiltä on kadonnut järki korona asioissa.

Toinen ääripää luulee että korona on vaarallinen tauti ja he ovat rokotetuputtajia kun taas toinen ääripää väittää että koronaa ei ole olemassakaan ja he eivät rokotteita ota.

Molemmat ääripäät on väärässä koska korona on olemassa mutta se ei ole vaarallinen.

Ihmisistä on tullu tyhmiä.

Vaikka jokainen ymmärtäisi, että nyt EI ole kyse mistään yleisvaarallisesta taudista eikä pandemiasta, vaan influenssan kaltaisesta kurjasta taudista, he eivät mahda mitään politiikalle. Sille, että talousromahdus on peitelty ja järjestelmät uusitaan.

Influenssa on tiskiryhmille vaarallinen. Riskiryhmiin kuuluu myös lapsia. Eikö kiinnosta, jos ei satu omalle kohdalle osumaan?

Terveydenhuolto ei toimi tuolla periaatteella, että johonkin voi sattua osumaan - eikä siihen pitäisi valtakunnallisesti "painostaa", käytännössä pakottaa.

Riskiryhmästä vain erittäin pieni osa ei kestä infektioita ja he lienevät sellaisia, joilla on elvytyskieltokin. Ei mitään asiaa ventilaattoriin.

Vierailija
32/125 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokottamattomien solvaaminen ja vainot on nyt todella kovia, mä en voi uskoa että Suomikin sortunut niihin vainoihin,kuoleman toivomista,kiduttamista, leirejä,yhteiskunnasta täysin sulkemista yms moni raivohullut aggresiiviset rokotetut toivoo,sairasta että siihen vielä media ja hallitus yllyttää.

Vierailija
33/125 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä lyhennys hyvästä artikkelista, lue tuolta koko artikkeli:

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008414999.html

Jyrki Lehtolan kolumni: Rokotevastaiset erityisyksilöt makaavat sairaalan teho-osastolla – ”nää mun harhani”

Kun yksilö ajaa ajatuksillaan itsensä vähemmistöön, sille tulee tyytyväinen olo erityisyksilönä, kirjoittaa Ilta-Sanomien kolumnisti Jyrki Lehtola.

Jyrki Lehtola

8:00

USEIN on ollut vain huonoja seurauksia siitä, kun on keksitty imarrella yksilöä sillä, että hei, ajattele omilla aivoillasi, sä olet ainutlaatuinen.

Sitten se yksilö alkaa ajatella ja tulee pahimmassa tapauksessa siihen tulokseen, että nää mun harhani, näähän on itse asiassa merkittävää pohdiskelua.

Kun yksilö ajaa ajatuksillaan itsensä vähemmistöön, sille tulee tyytyväinen olo erityisyksilönä. Hiljalleen muut seuraavat ja alkavat ajatella omilla aivoillaan samalla lailla kuin se ensimmäinen erityisyksilö, ja lopulta kaikki makaavat teho-osastolla pohtimassa, olisiko sittenkin kannattanut päästää irti omasta ainutlaatuisuuden harhastaan.

ROKOTEVASTAISUUS alkoi terveestä epäilystä, kunnes se räjähti käsiin ja valtasi sairaalapaikat.

Kun on keksinyt yksilöksi nostavan ajatuksen, se vie helposti mukanaan. Kauaa ei rokotevastaisille pelkkä terve epäily riittänyt, ja ne alkoivat levittää teorioita koronaviruksesta ja rokotteista osana maailmanlaajuista salaliittoa, jossa otetaan ensiaskeleita joko kommunistiseen tai fasistiseen valvontayhteiskuntaan.

Salaliiton takana olivat Bill Gates, deep state eli eliitin ja hallinnon salainen yhteenliittymä, lääketeollisuus, 5G-verkko, media ja mikä nyt sattui aamuisin ärsyttämään, usein kaikki. Koska yksin ei ole kiva olla ajatustensa kanssa, varoitukset valvontayhteiskunnasta ilmaistiin sosiaalisessa mediassa, jossa yksilö itse kuuliaisesti antautui deep staten ja 5G-verkon valvottavaksi.

Vierailija
34/125 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakatkaa vouhottamasta rokotteiden vaarallisuudesta ja miettikää, mihin rokotteita ylipäänsä tarvitaan.

Vierailija
35/125 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antivaxx-sössöttäjiä on suomessa yksi kymmenestä, mutta sössötys on niin äänekästä, että tuntuu kuin luku olisi toisinpäin. Milloinkohan alkavat pelkää toden teolla, nytkin katsotaan josko joku näistä uskaltaisi esiintyä omalla nimellä... tehtäisiin esimerkki.

Vierailija
36/125 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teitä pelottaa? Kaikki on ihan hyvin.

Pää pois sieltä antivax-kaninkolosta, niin maailmakin alkaa näyttää taas ihan mukavalta.

Kyllä aikuisen ihmisen pitäisi kyetä ihan perus tunnesäätelyyn.

Vierailija
37/125 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin on tullut vuoden aikana käsitys, että suurin osa rokotevastaisista on rikkaita kotiäitejä.

Maskeja ei saisi kukaan käyttää, kun itse ei haluta piilottaa nättiä naamaansa, ja rokotteita vastustetaan, koska ei ymmärretä tieteestä mitään, ja satutaan asumaan ns. hopeavesivyöhykkeellä.

Vierailija
38/125 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotteita tarvitsevat korkeintaan ne, joiden oma lääkäri epäilee kestävän infektiota. Eli ne, joille toisinaan tai jopa vuosittain suositellaan infl.rokotteita.

Vierailija
39/125 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut rokotteita tarvitsevat, tarvitsevat rokotteita sosiaalusista ja taloudellisusta syistä, EI terveyssyistä.

Vierailija
40/125 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi ei tule päättämään eikä ole päättänyt asioista itse vuosikymmeniin kiitos EU:n.

Mitä mieltä porukka on siitä että Linnan juhlissa on laitonta kysyä koronapassia mutta ravintolat joutuvat sitten mukamaa pyytämään? Lähde. Yle.

Mulla ei ole muuta kysyttävää teiltä kuin että mikä vaivaa? Itse tajusin heti 2020 tammikuussa kun kiinasta varoiteltiin " viruksesta " mistä tästä on kyse.

Käsittämätöntä. Ja että uhrataan vielä lapsetkin tälle. Eikö kenelläkään raksuta päässä kun lukee noita haittavaikutusten määriä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kuusi