Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi seksi ulkomaalaisen miehen kanssa on parempaa?

Vierailija
08.02.2015 |

Tietenkin se peniksen koko selittää osan esim. afrikkalaisten viehätyksestä, mutta pakko siinä on olla muutakin?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munien pituuksia:

Tämä on painotettu keskiarvo, jossa on otettu huomioon kussakin tutkimuksessa olleiden tutkittavien määrä. Eri tutkimuksia tarkasteltaessa lyhimmät näyttäisivät oleva korealaisilla (6.9 cm), jordanialaisilla (7.7 cm), nigerialaisilla (8.1 cm) ja intialaisilla (8.2 cm). Pisimmät taas ovat ranskalaisilla (10.7 cm) ja amerikkalaisilla (9.7 cm).

Vierailija
22/53 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:14"]

Huvittaa kaikki alapeukut ulkomaisten puolestapuhujille. Aika heikko itsetuntoista sakkia :D ei kestä totuutta suomalaisista miehistä. Pakko sanoa että olen kiitollinen siitä päivästä kun oman ulkomaalaiseni löysin. Ei enää ikinä suomalaista sikaa.

[/quote]

Ei ole mitään ultimaalista totuutta suomalaisista miehistä. Jos sinulla on huonoja kokemuksia suomalaisista miehistä niin kannattaisiko valita seuransa paremmin.

Ne piirit missä itse liikun, osataan kyllä käytöstavat, huomattava enemmistö ystävistäni on akateemisia. Enkä kyllä käyttäisi tuntemistani herroista nimitystä sika, sen sijaan aika sikamaista yleistää tuolla tavoin kun teet :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:14"]

Huvittaa kaikki alapeukut ulkomaisten puolestapuhujille. Aika heikko itsetuntoista sakkia :D ei kestä totuutta suomalaisista miehistä. Pakko sanoa että olen kiitollinen siitä päivästä kun oman ulkomaalaiseni löysin. Ei enää ikinä suomalaista sikaa.

[/quote]

Suomalaista sikaa? Oletko itse suomalainen?
[/quote]

Kyllä olen itse suomalainen nainen. Ja ei en ole wt tai siiderivalas tai mikä tahansa loukkaava nimi suomalaiselle naiselle onkaan. Mutta suomalainen sika miehestä on aika osuva. Olen seurustellut useamman kanssa ja kaikissa jotain todella pahasti pielessä . Joko peräkammarinpoika nössyköitä jotka etsii vaimokseen uutta äitiä, narsisteja, muuten vain ajattelemattomia, pelureita jne. Olen vain tavannut muutaman suomalaisen miehen joissa ei ole suurempaa vikaa ja yllätys yllätys... kaikki varattuja juuri sen takia. Oma mies on ajattelevainen, rakastava, muut huomioon ottava ja tekee myös kotitöitä jne jne

Vierailija
24/53 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:31"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:14"] Huvittaa kaikki alapeukut ulkomaisten puolestapuhujille. Aika heikko itsetuntoista sakkia :D ei kestä totuutta suomalaisista miehistä. Pakko sanoa että olen kiitollinen siitä päivästä kun oman ulkomaalaiseni löysin. Ei enää ikinä suomalaista sikaa. [/quote] Suomalaista sikaa? Oletko itse suomalainen? [/quote] Kyllä olen itse suomalainen nainen. Ja ei en ole wt tai siiderivalas tai mikä tahansa loukkaava nimi suomalaiselle naiselle onkaan. Mutta suomalainen sika miehestä on aika osuva. Olen seurustellut useamman kanssa ja kaikissa jotain todella pahasti pielessä . Joko peräkammarinpoika nössyköitä jotka etsii vaimokseen uutta äitiä, narsisteja, muuten vain ajattelemattomia, pelureita jne. Olen vain tavannut muutaman suomalaisen miehen joissa ei ole suurempaa vikaa ja yllätys yllätys... kaikki varattuja juuri sen takia. Oma mies on ajattelevainen, rakastava, muut huomioon ottava ja tekee myös kotitöitä jne jne

[/quote]Ja minkä maalainen oli...

Vierailija
25/53 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:32"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:31"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:14"] Huvittaa kaikki alapeukut ulkomaisten puolestapuhujille. Aika heikko itsetuntoista sakkia :D ei kestä totuutta suomalaisista miehistä. Pakko sanoa että olen kiitollinen siitä päivästä kun oman ulkomaalaiseni löysin. Ei enää ikinä suomalaista sikaa. [/quote] Suomalaista sikaa? Oletko itse suomalainen? [/quote] Kyllä olen itse suomalainen nainen. Ja ei en ole wt tai siiderivalas tai mikä tahansa loukkaava nimi suomalaiselle naiselle onkaan. Mutta suomalainen sika miehestä on aika osuva. Olen seurustellut useamman kanssa ja kaikissa jotain todella pahasti pielessä . Joko peräkammarinpoika nössyköitä jotka etsii vaimokseen uutta äitiä, narsisteja, muuten vain ajattelemattomia, pelureita jne. Olen vain tavannut muutaman suomalaisen miehen joissa ei ole suurempaa vikaa ja yllätys yllätys... kaikki varattuja juuri sen takia. Oma mies on ajattelevainen, rakastava, muut huomioon ottava ja tekee myös kotitöitä jne jne

[/quote]Ja minkä maalainen oli...
[/quote]

Englantilainen myös minulla

Vierailija
26/53 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:16"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 18:59"]Hyviä ja huonoja puolia. Muuta en sano. Kokemus virolaisesta.
[/quote] Niin ja mä voisin vaihtaa ihan ilomielin suomalaiseen.
[/quote] Ja tässä ei ollut kysymys vain seksistä vaan naisen kunnioituksesta ja ylipäänsä elämästä. En yleistä kansalaisuuksiin, mulla kävi vain huono tsäkä.

Vierailija
27/53 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi suomalainenkin mies olla hyvä. Tosin kyllähän se geneettisen variaation tarve merkitsee just sitä, että seksuaalisesti sellainen mies, joka on geneettisesti erilainen kuin nainen, on hotimpi sille naiselle. Mutta kun puhutaan siitä kuinka hyvin miehen kanssa tulee muuten toimeen, voi fiksu suomalainen hyvinkin olla hyvä valinta.

Vierailija
28/53 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se vaaran viehätys kun aids väijyy todennäköisempänä kuin koskaan. Varsinkin laivan hytteihin tunkiessa voipi kikkeliä tulla enemmän kuin lääkäri määrää.

Vierailija
29/53 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:43"]

Kyllä voi suomalainenkin mies olla hyvä. Tosin kyllähän se geneettisen variaation tarve merkitsee just sitä, että seksuaalisesti sellainen mies, joka on geneettisesti erilainen kuin nainen, on hotimpi sille naiselle. Mutta kun puhutaan siitä kuinka hyvin miehen kanssa tulee muuten toimeen, voi fiksu suomalainen hyvinkin olla hyvä valinta.

[/quote]Eli kehitysvammanen on sittne kaikkein hotein vai?

Vierailija
30/53 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:43"]

[/quote]Eli kehitysvammanen on sittne kaikkein hotein vai?
[/quote]
Tässä ei puhuta tämän kaltaisista geeneistä

Vierailija
31/53 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:46"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:43"] Kyllä voi suomalainenkin mies olla hyvä. Tosin kyllähän se geneettisen variaation tarve merkitsee just sitä, että seksuaalisesti sellainen mies, joka on geneettisesti erilainen kuin nainen, on hotimpi sille naiselle. Mutta kun puhutaan siitä kuinka hyvin miehen kanssa tulee muuten toimeen, voi fiksu suomalainen hyvinkin olla hyvä valinta. [/quote]Eli kehitysvammanen on sittne kaikkein hotein vai? [/quote] Tässä ei puhuta tämän kaltaisista geeneistä

[/quote]Ethän sä puhunut geenien laadusta mitään vaan siitä että geenit on kaukana.

Vierailija
32/53 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:14"]Huvittaa kaikki alapeukut ulkomaisten puolestapuhujille. Aika heikko itsetuntoista sakkia :D ei kestä totuutta suomalaisista miehistä. Pakko sanoa että olen kiitollinen siitä päivästä kun oman ulkomaalaiseni löysin. Ei enää ikinä suomalaista sikaa.
[/quote]

Totuutta ei olekaan. Kaikki ovat yksilöitä.

Vierailija
33/53 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:31"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:21"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:14"]

[/quote]

Suomalaista sikaa? Oletko itse suomalainen?
[/quote]

Kyllä olen itse suomalainen nainen. Ja ei en ole wt tai siiderivalas tai mikä tahansa loukkaava nimi suomalaiselle naiselle onkaan. Mutta suomalainen sika miehestä on aika osuva. Olen seurustellut useamman kanssa ja kaikissa jotain todella pahasti pielessä . Joko peräkammarinpoika nössyköitä jotka etsii vaimokseen uutta äitiä, narsisteja, muuten vain ajattelemattomia, pelureita jne. Olen vain tavannut muutaman suomalaisen miehen joissa ei ole suurempaa vikaa ja yllätys yllätys... kaikki varattuja juuri sen takia. Oma mies on ajattelevainen, rakastava, muut huomioon ottava ja tekee myös kotitöitä jne jne
[/quote]

Onnea sinulle. Toivottavasti onni kestää.

Vierailija
34/53 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:46"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:43"] Kyllä voi suomalainenkin mies olla hyvä. Tosin kyllähän se geneettisen variaation tarve merkitsee just sitä, että seksuaalisesti sellainen mies, joka on geneettisesti erilainen kuin nainen, on hotimpi sille naiselle. Mutta kun puhutaan siitä kuinka hyvin miehen kanssa tulee muuten toimeen, voi fiksu suomalainen hyvinkin olla hyvä valinta. [/quote]Eli kehitysvammanen on sittne kaikkein hotein vai? [/quote] Tässä ei puhuta tämän kaltaisista geeneistä

[/quote]Ethän sä puhunut geenien laadusta mitään vaan siitä että geenit on kaukana.
[/quote]

en ole tuo ap tässä mutta mikäli on kaksi suomalaista niin vaikka toinen olisi vammainen geenit ovat silti toisiaan lähempänä kun esim suomalaisella ja vaikka sillä afrikkalaisella.

Vierailija
35/53 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se peniksen muoto myös yleensä parempi ei pelkästään koko. Ejakuloin lähes aina ulkomaalaisen miehen kanssa yhdynnässä. Suomalaisen miehen penis sopii paremmin anaaliseksiin.

Vierailija
36/53 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:54"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:46"] [quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:43"] Kyllä voi suomalainenkin mies olla hyvä. Tosin kyllähän se geneettisen variaation tarve merkitsee just sitä, että seksuaalisesti sellainen mies, joka on geneettisesti erilainen kuin nainen, on hotimpi sille naiselle. Mutta kun puhutaan siitä kuinka hyvin miehen kanssa tulee muuten toimeen, voi fiksu suomalainen hyvinkin olla hyvä valinta. [/quote]Eli kehitysvammanen on sittne kaikkein hotein vai? [/quote] Tässä ei puhuta tämän kaltaisista geeneistä [/quote]Ethän sä puhunut geenien laadusta mitään vaan siitä että geenit on kaukana. [/quote] en ole tuo ap tässä mutta mikäli on kaksi suomalaista niin vaikka toinen olisi vammainen geenit ovat silti toisiaan lähempänä kun esim suomalaisella ja vaikka sillä afrikkalaisella.

[/quote]No eiköhän jokainen kuitenkin halua parhaita geenejä eikä kaukaisimpia. Kaukaisimmat löytyisi jostain aboista ja bushmanneista, mutta jos katsotaan hdelmöitysklinikoille esitettyjä toiveita niin ei ne ole todellakaan mitään tällaisia vaan yleensä toiveita esitetään ulkonäöstä, koulutuksesta, varallisuudesta, ja eniten toivotaan pohjoiseurooppalaisia eikä mistään maailman ääristä olevia luovuttajia.

Vierailija
37/53 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:54"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:46"] [quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:43"] Kyllä voi suomalainenkin mies olla hyvä. Tosin kyllähän se geneettisen variaation tarve merkitsee just sitä, että seksuaalisesti sellainen mies, joka on geneettisesti erilainen kuin nainen, on hotimpi sille naiselle. Mutta kun puhutaan siitä kuinka hyvin miehen kanssa tulee muuten toimeen, voi fiksu suomalainen hyvinkin olla hyvä valinta. [/quote]Eli kehitysvammanen on sittne kaikkein hotein vai? [/quote] Tässä ei puhuta tämän kaltaisista geeneistä [/quote]Ethän sä puhunut geenien laadusta mitään vaan siitä että geenit on kaukana. [/quote] en ole tuo ap tässä mutta mikäli on kaksi suomalaista niin vaikka toinen olisi vammainen geenit ovat silti toisiaan lähempänä kun esim suomalaisella ja vaikka sillä afrikkalaisella.

[/quote]No eiköhän jokainen kuitenkin halua parhaita geenejä eikä kaukaisimpia. Kaukaisimmat löytyisi jostain aboista ja bushmanneista, mutta jos katsotaan hdelmöitysklinikoille esitettyjä toiveita niin ei ne ole todellakaan mitään tällaisia vaan yleensä toiveita esitetään ulkonäöstä, koulutuksesta, varallisuudesta, ja eniten toivotaan pohjoiseurooppalaisia eikä mistään maailman ääristä olevia luovuttajia.
[/quote]
Ja taas eri asia. Nyt ei puhuta siitä jos kliinisesti hankitaan lapsi vaan kumppanista. Ja siihenkin vaikuttaa moni asia ei vaan kaukaisimmat geenit. Vaan se että esim mikäli laitetaan vaikka suomalainen, ranskalainen ja belgialainen mies vierekkäin ja sinun pitää valita niistä ulkonäöllisesti ja hajullisesti(kehon ominaishajusta voi päätellä paljon ja tästä on tehty tutkimuksiakin) niin luultavasti valitset jonkun muun kun suomalaisen. Mitä tulee esim keinohedelmöitykseen niin moni valitsee sen vaaleaihoisen ja suomalaisen näköä olevan koska tahdotaan että lapsi istuu siihen omaan perheeseen ulkonäöllisesti

Vierailija
38/53 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 20:10"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:54"] [quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:46"] [quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:45"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 19:43"] Kyllä voi suomalainenkin mies olla hyvä. Tosin kyllähän se geneettisen variaation tarve merkitsee just sitä, että seksuaalisesti sellainen mies, joka on geneettisesti erilainen kuin nainen, on hotimpi sille naiselle. Mutta kun puhutaan siitä kuinka hyvin miehen kanssa tulee muuten toimeen, voi fiksu suomalainen hyvinkin olla hyvä valinta. [/quote]Eli kehitysvammanen on sittne kaikkein hotein vai? [/quote] Tässä ei puhuta tämän kaltaisista geeneistä [/quote]Ethän sä puhunut geenien laadusta mitään vaan siitä että geenit on kaukana. [/quote] en ole tuo ap tässä mutta mikäli on kaksi suomalaista niin vaikka toinen olisi vammainen geenit ovat silti toisiaan lähempänä kun esim suomalaisella ja vaikka sillä afrikkalaisella. [/quote]No eiköhän jokainen kuitenkin halua parhaita geenejä eikä kaukaisimpia. Kaukaisimmat löytyisi jostain aboista ja bushmanneista, mutta jos katsotaan hdelmöitysklinikoille esitettyjä toiveita niin ei ne ole todellakaan mitään tällaisia vaan yleensä toiveita esitetään ulkonäöstä, koulutuksesta, varallisuudesta, ja eniten toivotaan pohjoiseurooppalaisia eikä mistään maailman ääristä olevia luovuttajia. [/quote] Ja taas eri asia. Nyt ei puhuta siitä jos kliinisesti hankitaan lapsi vaan kumppanista. Ja siihenkin vaikuttaa moni asia ei vaan kaukaisimmat geenit. Vaan se että esim mikäli laitetaan vaikka suomalainen, ranskalainen ja belgialainen mies vierekkäin ja sinun pitää valita niistä ulkonäöllisesti ja hajullisesti(kehon ominaishajusta voi päätellä paljon ja tästä on tehty tutkimuksiakin) niin luultavasti valitset jonkun muun kun suomalaisen. Mitä tulee esim keinohedelmöitykseen niin moni valitsee sen vaaleaihoisen ja suomalaisen näköä olevan koska tahdotaan että lapsi istuu siihen omaan perheeseen ulkonäöllisesti

[/quote]Äskön vielä vaikutti kaukaisimmat geenit. Koita nyt päättää mikä vaikuttaa. Itse uskon että parhaimmat geenit eikä siinä kaukaisuus auta mitään. Mitä kauemmaksi ihmisen sukupuussa mennään sitä lähempänä ollaan hra. erectusta joka olisi nykystandardeilla kehitysvammasen tasoa.

Vierailija
39/53 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan lapset ovat terveempiä jos vanhempien geenit eivät ole kovin lähellä toisiaan. Ja kyllähän se ihan omankin rajallisen kokemuksen perusteella on niin, että lapset, joiden vanhemmat ovat eri maista, ovat yleensä hyvin elinvoimaisia.

http://abcnews.go.com/Health/story?id=117027

Vierailija
40/53 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi