Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minunko syytä tämä sitten oli?

Vierailija
08.02.2015 |

Sanoin perheelleni jo viikolla, että vien heidät sunnuntaina ravintolaan syömään. Mies siihen sitten irvisteli, että mitä jos hän ei tulekaan. Mä olin sitten, että vitun sama, voit jäädä vaikka kotiin. Jos on ohimennen tullut puheeksi tämä sunnuntai, niin aina jotain vastaankampeamista tai muuta vikinää. Tänään aamupalalla mies kyseli päivän ohjelmasta, ja mä sanoin ettei kummempaa mutta mä ainakin menen jonnekin syömään, saa tulla mukaan.

Eikös se alkanut sitten taas. Mies ja lapsi alkoivat vääntämään, että mehän sovittiin että ulkona ei syödä ennen maaliskuuta, että mitä mä oikein meinaan. (Ajattelin, että tällä voidaan juhlistaa yhtä yllättävä juttua mikä viimeviikolla tapahtui). Olin sitten, että vitun sama, mulla ei ainakaan ole enää ruokahalua ja te voitte tehdä mitäs tykkäätte.

Pari tuntia sitten mies kysyi pehmeällä äänellä, että minnekäs minä nyt sitten tahtoisin mennä syömään. Sanoin, että en tahdo enää minnekään. Tästä mua sitten syyllistettiin marttyyriksi ja turhasta kitisijäksi. Mies on siitä lähtien yrittänyt ruikuttaa jotain, viimeksi kyseli, mitä noutoruokaa tahdottais. Sanoin mitä haluan, mutta ei se sitten lähtenyt hakemaan, mun olisi pitänyt se hoitaa.

Nyt se sitten paiskoo keittiössä kattiloita ja nähtävästi yrittää valmistaa jotain samaa, mitä mun noutoruoka olis ollut. Haiseekin jo ihan paskalle.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kinasitteko monta päivää noin kummasta asiasta? Ilmeisesti lopputuloksena kaikilla kurja mieli.

Kuinka viikonloppunne yleensä menevät?

Vierailija
22/28 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 17:35"]

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 17:32"]

No sun vikahan tuo on. Et pidä yhteisitä sopimuksita kiinni ja kiukuttelet kuin pahinkin teini. Lapsi parka.

[/quote]

Mikä tässä tapauksessa oli yhteinen sopimus?

[/quote]

Aloitusviestissä se lukee, jos olisit jaksanut koko tekstin:

..."Mies ja lapsi alkoivat vääntämään, että mehän sovittiin että ulkona ei syödä ennen maaliskuuta"...

....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tapahtuuko tämmöistä oikeasti? Vaikutat kylläkin todella turhalta kitisijältä, äkänen akka. Mites teidän seksielämä? Taidat olla puutteessa

Vierailija
24/28 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette kerran sopineet ettei ennen maaliskuuta syödä ulkona, niin pitäkää siitä kiinni.

Eli kyllä lähtökohtaisesti on sun moka. Mutta ethän sä kyllä tuolla kielenkäytöllä helpota tilannettakaan. Jomman kumman pitää alkaa puhumaan kukkaskieltä eli antaa periksi. Mies yritti jo.

Tulee vähän sellainen olo kyllä kun sä et nyt saanut periksi tahtoa, niin nyt sitten kiukuttelet?

Vierailija
25/28 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ehdotat ravintolaan menoa mies ei halua lähteä ja sun kommentti on "vitun sama" mikset voinut olla vaan että "okei no mennään joskus toiste" tai ehdottanut jotain muuta vaikka vähän parempi illallinen kotona sisäfileetä tms. Aivan turha riita.

Vierailija
26/28 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvä esimerkki nykytilasta. On varaa mennä ravintolaan syömään, mutta ei osata nauttia elämästä ja hyväosaisuudesta. Kaikki on paskaa ja vitut mä mistään. Puuttuis vielä, että valittaisivat, kun sossu antoi rahat vaan keskitason dinneriin, kun pitäis päästä Miseliiniraflaan.

Vierailija
27/28 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä sinä kiukkuat....? :/ kyllä oli sun syy vallan ja mietipä hetki mikä sut saa noin kiukutteleen kun pieni kakara? Elämään kyllästynyt? No mutta, todella turha aihe riidellä ja asenteessasi on parantamisen varaa.

Vierailija
28/28 |
08.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 17:38"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 17:35"]

No mikset voi edes yrittää sovitella kun toinenkin on valmis eikä vaan piikitellä?

[/quote]

En oikein tiedä. Kun mun fiilis tästä on, että yritin tarjota jotain yhteistä kivaa, mitä kukaan ei tahtonut, niinpä peruin sen toiveiden mukaisesti, mutta ei sekään sitten kelvannut. -ap-
[/quote]

Toi on niin tuttua täälläkin, mm. työkavereiden kesken yms.. En pyydä enää ketää minnekkään niin saan olla yksin... mikään ei ole hyvä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan