Minä olen niin onnellinen <3 :-) .
Seurustelimme avovaimoni kanssa 5 vuotta, joista 3 vuotta asuimme yhdessä. Kaksi vuotta yritimme saada aikaan lasta tuloksetta koska avovaimoni ei tullut raskaaksi. Osittain tämän syyn vuoksi meille tuli välirikko ja minä muutin yhteisestä asunnostamme pois.
Olimme 9 kuukautta erossa toisistamme mutta pidimme silti yhteyttä toisimme säännöllisesti. Nyt olemme tulleet siihen johtopäätökseen, että ero oli virhe ja että me haluamme palata yhteen. Tapasimme tänään ensimmäistä kertaa tämän 9 kuukauden aikana ja kumppanillani oli minulle todella iloinen yllätys sillä hän oli tavatessamme selvästi raskaana ja hän kertoi, että me olemme viimeinkin onnistuneet siinä että meille tulee lapsi. Vaimoni odottaa yhteistä lastamme ja hän on raskauskuukaudella 6. Minä olen taatusti maailman onnellisin mies. Minä alan siirtämään tavaroitani takaisin avovaimoni ja minun entiseen yhteiseen asuntoon josta tulee tuleva yhteinen kotimme ja myös lastemme koti. Joulukuun alussa muutan takaisin puolisoni luokse jota minulla on ollut koko ajan kova ikävä ja me saamme 3 kuukauden päästä esikoisemme.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Pitkä erossa oleminen lapsen isästä saattaa aiheuttaa sen, että lapsi on tavallista tummempi iholtaan. Siinä ei ole mitään ihmeellistä. Ihan perus biologiaa.
Ei lapsemme ihonvärillä ole minulle mitään väliä. Pääasia on se, että hän on terve, voi hyvin ja saa hyvän, onnellisen, turvallisen ja tasapainoisen lapsuuden johon kuulu paljon rakkautta mutta myös rajoja sopivassa suhteessa.
Että sittenpä niin, tämmönen iltasatu...
Vierailija kirjoitti:
Että sittenpä niin, tämmönen iltasatu...
Tämä tuhannen nikin trolli tekee aina samat virheet, joista hänet on helppo tunnistaa.
Tämä tuhannen nikin trolli tekee aina samat virheet, joista hänet on helppo tunnistaa.[/quote]
Niinpä.
Nyt oli kyllä ihmeen maltillinen sepustus.
Välillä tulee sit niitä todellisia ylilyöntejä...
Pitkä erossa oleminen lapsen isästä saattaa aiheuttaa sen, että lapsi on tavallista tummempi iholtaan. Siinä ei ole mitään ihmeellistä. Ihan perus biologiaa.