Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin mukavan miehen...

Vierailija
10.09.2006 |

Tapsin viikonloppuna baarissa oikein ihanan miehen, ja vaihdettiin puhelinnumeroitakin. Minulla on kuitenkin mies ja pieni tyttö.

Olen nuori ja olemme seurustelleen " aina" miehen kanssa. Jotenkin tuntuis vaan todella kivalta tavata tätä baarissa tapaamaani miestä, (siis en ole hyppäämässä hänen kanssaa sänkyyn), siis ihan vaan jutella ja pientä flirttiä. Kerroin miehellenikin tästä tuttavuudesta, mutta en tietty siitä, että haluisin häntä vielä nähdä.

Onko teillä ollut vastaavaa tilannetta ja miten olette toimineet?

Olen oikeesti vain naisten kanssa tekemisissä (ei töissä ym. miehiä, omankaan miehen kavereita en koskaan näe) joten tuntuu niin kivalta edes jutella jonkun muun miehen kanssa, kun oman, joka ei edes jaksa kuunnella minua eikä saa minua nauramaan (rakastan kuitenkin häntä)

Kertokaapas, mitä tekisin:)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi johtaa pidemmälle. Eli voi olla, että haluat tavata häntä vielä jatkossakin ja se voi kohtalokasta...

Vierailija
2/11 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua erota, pysy muista miehistä kaukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen vaan niin jotenkin tosi pirteänä ja iloisella mielellä, kun edes ajattelen, miten kiva tämä mies oli:)

Vierailija
4/11 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin rivien välistä, että et ehkä olekaan varma oletko oikean miehen kanssa kuitenkaan. Rakastat häntä, mutta et saa huomiota. Nosta kissa pöydälle ja unohda se toinen mies.

Vierailija
5/11 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämiselle ei pisä antaa mahdollisuutta mielestäni! Oisko sulle ok, jos miehesi toimisi kuten sinä?

Vierailija
6/11 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutelu on eroottista toimintaa toisen " ihanan" miehen kanssa.

Vaikkei seksiin päätyisikään, eroottinen vipinä toisen miehen kanssa varmasti syö läheisyyttäsi miehesi kanssa.

Petaat itsellesi avioeroa ja ilmeisesti puolitietoisesti. Ihana mies ja kaikkea. Luuletko, että se ihana mies haluaa sinut sen jälkeen, kun tajuaa, että petät miestäsi hänen kanssaan?

Vierailija
7/11 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan seurustellut oikeasti muun kuin mieheni kanssa, joten on jäänyt kaikki " hauska" kokematta. Siis treffit ym. oltiin tosi nuoria kun tavattiin, omissa kotona asuttiin ym.

Ja paha, kun mies vielä sanoi, että lähtee tytön kaa ensi vkl:na mummolaan ja mä jään yksin kaupunkiin... pitäs nyt vaan otta järki käteen, ja unohtaa se mies!

Vierailija
8/11 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siinä on myös varjopuolensakkin, se ei todellakaan omaa itsetuntoa nostata kuin hetkellisesti. Valehteleminen ja salailu syö itseään ja hyvässä lykyssä menettää kummatkin miehet.

Vierailija
9/11 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarpeita tuo mies voisi täyttää ja voisiko avioliitossasi löytyä ratkaisuja näiden tarpeiden täyttämiseen?

Olisiko parempi puhua miehen kanssa siitä, ettet saa tarpeeksi flirttiä ja huomiota ja yrittää löytää se kipinä omasta suhteesta?

Jos se ei onnistu, mieti, mitä haluat elämältäsi. Haluatko erota pienen lapsen kanssa? Haluatko lähteä uuteen yritykseen uuden miehen kanssa (vaikka ei ehkä tämän kivan miehen, vaan jonkun uuden, myöhemmin) ja saada sitä huomiota ehkä lisää?

Eivät ole helppoja asioita, mutta valitettavasti täydellistä liittoa ei ole kenelläkään. Täytyy vain itse päättää, mitkä kompromissit itselle sopivat ja mitkä eivät.

Vierailija
10/11 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ylipäänsä päässeet " ihastumisesta" eroon? Vai tarviiko tästä edes päästä, koska haluan vain tapaille kaverimerkeissä???

Kertokaa kommentteja:)

Vierailija
11/11 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma mies ei näe sinä mitään pahaa, niin sitten voitte tavata. Mutta älä tee sitä salassa.