Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monilla naisilla on niin järkyttävän kokoinen takamus?

Vierailija
18.11.2021 |

Mikä sen paisuttaa?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoremmilla tuo käy sääliksi, kun luulevat että iso perse on pop. Siinä vaan on eroa onko se treenattu vai syöty isoksi, sitä ei tunnuta tajuavan. Mikä sen kasvattaa? Some ja sohva!

Vierailija
2/22 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ns. ampiaispersmaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on naaraspuolisen ihmisen rasvavarasto mahdollista raskaaksi tulemista ja imetystä varten. Toinen paikka mihin naisilla vararavintoa kertyy ovat reidet. Evoluutio on nuo paikat tarkkaan valinnut. Ne ovat niin alhaalla kehoa kuin käytännössä voi olla, jolloin vaikutus tasapainoon ja energiankulutukseen on mahdollisimman vähäinen.

Vierailija
4/22 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmetelty miehen kanssa. Ennen oli hienoa kun oli pieni persus ja hoikat reidet, nyt nuoret tytöt ovat kuin norsuja. Yök.

Muistan kun miehen kanssa tavattiin, hän sanoi että on sulla upea pieni pylly. Ei se ole iso vieläkään..

Vierailija
5/22 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään isoista perseistä.

Vierailija
6/22 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältähän ne näyttää

Vierailija
7/22 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvan kertyminen elimistöönhän on yksilöllistä. Joillain ylimääräinen kertyy ensin takamukseen ja reisiin, joillain mahaan, joillain tisseihin ja joillain tasaisesti joka paikkaan. Koko ajan suurempi osa länsimaalaisista on ylipainoisia, joten suuret takamuksetkin yleistyvät. En ole alan asuantuntija, joten sitä en osaa sanoa, vaikuttaako ruokavalio ja se, mistä ylimääräiset kalorit tulevat, siihen, mihin tasva kertyy. Mahan alueelle eli sisäelimien ympärille kertyvää rasvaahan pidetään haitallisimpana.

Vierailija
8/22 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoon perseeseen on hyvä upottaa päänsä.😁

Vierailija
9/22 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some on täynnä isoja peppuja. Miehet tuntuu olevan hulluna niihin. Jos ei luonnostaan ole, niin pitää salilla hankkia. Mulla ei ole. Vararasva kerääntyy keskivartaloon, peppuun ja reisiin ei paljon mitään. Nuorena 2000-luvun alkupuolella tämä ei haitannut mitään. Peput eivät olleet pinnalla enkä kokenut mitään paineita tai häpeää omastani. Nyt kyllä koen kroppani erittäin rumaksi ja epähaluttavaksi. Kotitreeni ei riitä eikä geenien takia tästä pyöreää saisikaan. Ahdistaa ja olen kateellinen niille, joilla on peppu ja rasva oikeissa kohdissa. Ja vaikka miesystävä kuinka minua rakastaisi, koko ajan mietin, että jos hän kuitenkin haluaa vaihtaa minut hyväkroppaiseen.

Vierailija
10/22 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmetelty miehen kanssa. Ennen oli hienoa kun oli pieni persus ja hoikat reidet, nyt nuoret tytöt ovat kuin norsuja. Yök.

Muistan kun miehen kanssa tavattiin, hän sanoi että on sulla upea pieni pylly. Ei se ole iso vieläkään..

Onpa kypsän ihmisen käytöstä haukkua nuoria naisia norsuiksi ja yökötellä. Onneksi olet jo löytänyt miehen joka halusi sinut peppusi eikä persoonallisuutesi takia.

Vierailija
11/22 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaavatko peräpukamat peppuseksiä?

Vierailija
12/22 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen riippuu pepun kantajasta. Omalla pikkuruisella vaimollakin on sinänsä kroppaan nähden ehkä iso peppu, varsinkin sivuprofiilista. Mutta se on kovan urheilun ym tulosta. Kait sitä voisi kysyä samaten, että miksi niin monella miehellä on se napa hieman kaukana selkärangasta😬

Pieni iskä pötsihän pitää tietysti olla.

Vierailija
13/22 |
19.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taskujenväli metri 😅

Vierailija
14/22 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Some on täynnä isoja peppuja. Miehet tuntuu olevan hulluna niihin. Jos ei luonnostaan ole, niin pitää salilla hankkia. Mulla ei ole. Vararasva kerääntyy keskivartaloon, peppuun ja reisiin ei paljon mitään. Nuorena 2000-luvun alkupuolella tämä ei haitannut mitään. Peput eivät olleet pinnalla enkä kokenut mitään paineita tai häpeää omastani. Nyt kyllä koen kroppani erittäin rumaksi ja epähaluttavaksi. Kotitreeni ei riitä eikä geenien takia tästä pyöreää saisikaan. Ahdistaa ja olen kateellinen niille, joilla on peppu ja rasva oikeissa kohdissa. Ja vaikka miesystävä kuinka minua rakastaisi, koko ajan mietin, että jos hän kuitenkin haluaa vaihtaa minut hyväkroppaiseen.

Voisi olla minun kirjoittama. Vielä lisäten että mieheni on todellakin peppumiehiä eli kiihottuu isoista pepuista valtavasti. Ja kotona sellaista ei ole tarjolla ja se tuntuu pahalta ja pelkään kokoajan olevani ns. Rumempi kuin muut.

Vierailija
15/22 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä tykkään isoista pyllyistä ja leveästä lantiosta. M. 39v

Vierailija
16/22 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjana geenit, jotka ohjaavat rasvan kertymistä alavartaloon vatsan sijaan. Sitten lisäksi kovaa työtä: satoja salilla vietettyjä hikisiä treenejä ja tarpeeksi ruokaa. Peppumiehet tykkää, toiset ei.

Vierailija
17/22 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisi olla minun kirjoittama. Vielä lisäten että mieheni on todellakin peppumiehiä eli kiihottuu isoista pepuista valtavasti. Ja kotona sellaista ei ole tarjolla ja se tuntuu pahalta ja pelkään kokoajan olevani ns. Rumempi kuin muut.

Mä en uskaltaisi edes kysyä. Onneksi ei edes tuijottele muita naisia ainakaan minun seurassani. Kerrankin konsertissa edessämme seisoi ihanapeppuinen kaunis nainen, ja minä tuijotin sen peppua koko ajan, mutta en kertaakaan huomannut mieheni tuijottelevan. Onneksi. Olisi mennyt viimeisetkin itsetunnon rippeet. Onneksi miehelläni on korkea tunneäly ja on tietoinen näistä "kipukohdistani". Omansa on hänelläkin, niin varmasti lisää ymmärrystä. Silti olen omasta mielestäni niin huonokroppainen, että vaikea uskoa, että kelpaan aina ja ikuisesti näin. Se on ärsyttävä tunne, koska kyllä minullekin kelpaisi aina ja ikuisesti ihanaluonteinen mies, vaikka kroppansa olisi täynnä "virheitä".

Vierailija
18/22 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en uskaltaisi edes kysyä. Onneksi ei edes tuijottele muita naisia ainakaan minun seurassani. Kerrankin konsertissa edessämme seisoi ihanapeppuinen kaunis nainen, ja minä tuijotin sen peppua koko ajan, mutta en kertaakaan huomannut mieheni tuijottelevan. Onneksi. Olisi mennyt viimeisetkin itsetunnon rippeet. Onneksi miehelläni on korkea tunneäly ja on tietoinen näistä "kipukohdistani". Omansa on hänelläkin, niin varmasti lisää ymmärrystä. Silti olen omasta mielestäni niin huonokroppainen, että vaikea uskoa, että kelpaan aina ja ikuisesti näin. Se on ärsyttävä tunne, koska kyllä minullekin kelpaisi aina ja ikuisesti ihanaluonteinen mies, vaikka kroppansa olisi täynnä "virheitä".

Olet onnekas nainen. Pidä miehestäsi kiinni. Minun mies kyllä katselee peppujen perään ihan minun läsnäollessani. Kyllä se sattuu kun tietää ettei itsellä ole tarjota omalle miehelle sitä silmäniloa lainkaan. Meillä on myös otettu muutaman kerran seksiin mukaan niin että mies on katsellut isopeppuisia seksikkäitä naisia ja minä olen samalla antanut suohinoton loppuun asti. Mies nauttinut tästä suunnattomasti. Joskus aikoinaan sanoi että peppusi ei saa pienentyä enää yhtään. No, ko asti yritin reenata ja en ikinä unohda kun kesken seksin takaapäin mies kommentoi vain, sun peppu on pienentynyt. Ei mitään muuta. Aika tyhjentävä kommentti minusta mieheltä joka rakastaa isoja peppuja. Yhdessä ollaan oltu 12 vuotta.

Vierailija
19/22 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tämän nykyihmisen elämän rytmi, joka näkyy isoin peppuina. Syödään mitä syödään ja ihan milloin vain. Nukkuminen on mitä on, kun pitää 24/7 olla päivittämässä kaiken maailman some kanavia.

Vierailija
20/22 |
20.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupojanpeppuisen tytöt pikkupojille, muodokkaat pyllyt Miehille. Simple truths of life.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä