Miten ohjata hoitoon ihminen joka viettää JOKA päivä useita tunteja baarin karaokessa
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Siis lauluriippuvuus?
Siellä baarissa on vähän pakko vetää myös muutama kalja.
Samalla tavoin, kuin tällä palstalla päivänsä viettävät.
Ovat kyllä noloja, tulee myötähäpeä ku joka hiton Pirkko ja Pete kuvittelee olevansa lahjakkaita :c
Miksi sun pitäisi miettiä koko asiaa?
Vierailija kirjoitti:
Ai laulamisen takia hoitoon?
Laulaminen voi olla pakkomielle erityisesti kun puhutaan karaokesta eikä oopperatähdestä.
Miten ohjata hoitoon ihminen, joka roikkuu vuositolkulla päiväkaudet vauvapalstalla? Ei tuota voi normaalinakaan pitää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis lauluriippuvuus?
Siinä tapauksessa laulaminen on vain tekosyy notkua siellä kuppilassa. Jos haluaa oppia laulamaan, niin maa on täynnä musiikkiopistoja. Jos haluaa laulaa, maa on täynnä kuoroja. Laulamiseen ei tarvita olutta.
Sanoo baarinpitäjälle että lakkaa ns tarjoilemassa karaokevuoroja.
Vierailija kirjoitti:
Miten ohjata hoitoon ihminen, joka roikkuu vuositolkulla päiväkaudet vauvapalstalla? Ei tuota voi normaalinakaan pitää
Puhut itsestäsi?
Soita häkeen niin tulevat kuulustelemaan ja vievät poliisien kanssa säilöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis lauluriippuvuus?
Siinä tapauksessa laulaminen on vain tekosyy notkua siellä kuppilassa. Jos haluaa oppia laulamaan, niin maa on täynnä musiikkiopistoja. Jos haluaa laulaa, maa on täynnä kuoroja. Laulamiseen ei tarvita olutta.
Ei karaokessa ole pääosin kyse laulamisesta.
Mitä se sulle kuuluu? Onhan se terveellisempää käydä joka päivä ihmisten ilmoilla, ja jos kalja on se ongelma niin parempi että kuppilassa juo kuin yksin kotona. Yksinäisyys ja eristyneisyys tappaa enemmän kuin kalja.
Voi olla aika vaikeata, jopa mahdotonta saada hänet lopettamaan. Mieheni juo noin kuutena päivänä viikossa muutaman lonkeron. Mulla ei oo siihen mitään sanomista vaikka se häiritsee minua. Itse kun en juo ollenkaan enää.
Tämä joidenkin halu kontrolloida muita on kyllä aina yhtä käsittämätön asia.
Olet kateellinen koska itse suutelet alumiinia yksin kotona samalla kun poskelle vierähtää hiljainen kyynel?
Vierailija kirjoitti:
Tämä joidenkin halu kontrolloida muita on kyllä aina yhtä käsittämätön asia.
Joo, mutta niin on karaokessa huvikseen hoilaaminenkin. Luuleeko ne, että niille taputetaan, koska ne lauloi niin hyvin?
Se on monomania joka voi myös tuhota elämän.
Aiheesta sivuun, miksi nämä karaokeharrastajat ottavat sen niin helkkarin tosissaan? Suuttuvat ja uhkailevat jos joku menee ja laulaa vähän huumorimielessä.