Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen seurustellut vuoden verran miehen kanssa, nyt tuli ilmi että hänellä on perhe.

Vierailija
10.09.2006 |

Mies haluaisi jatkaa kanssani, mitä teen?? Voiko häneen luottaa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole käynyt hänen luonaan? Tavannut ystäviä? yms yms

Vierailija
2/15 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää sinulla oli?

Siis jos tarkoitat että mies on naimisissa ja kysyt että voiko häneen luottaa niin voi hyvää päivää ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele kuinka kauan hän jo nyt pettänyt sinua ja omaa vaimoaan.

Ei se homma sen kummemmaksi muutu.

Vierailija
4/15 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kun tälläkin palstalla on niin paljon hyväuskoisia mammoja, jotka eivät tajua mitä heidän miehensä ehkä tälläkin hetkellä touhuavat.

Vierailija
5/15 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ajattelin jos hän nyt olisi minun kanssani uskollinen. Että hän rakastaa minua niiön kuin ei ole vaimoaan rakastanut. Kaksi lasta hänellä on, toinen vasta 1,5 v...

Vierailija
6/15 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö koko vuoden aikana käynyt miehen kotona?

Vierailija
7/15 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä puhtaat jauhot pussissa, olisi kertonut asiasta. Jätä mies heti. Oikeasti. Jos jäät pilaat oman elämäsi. Nimimerkki kokemuksta.

Vierailija
8/15 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukava sunnuntaiprovo muuten, toisten tyhmyydelle on aina hauska nauraa :)

Vierailija
9/15 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin oikeasti että olin tavannut ihanan miehen! Hänellä paljon työkiireitä ja minulla lapsia, sen takia ollaan tavattu minun luonani melkein aina.

ap

Vierailija
10/15 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
11/15 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
12/15 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies olisi tehnyt jos olisi oikeasti joutunut valitsemaan? Sitä et kai koskaan saa tietää.

Vierailija
13/15 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se olis vaimonsa jättänyt vuoden aikana jos olis tosissaan. nyt vaan haluaa jonkun.

surullista. älä suostu tohon.

Vierailija
14/15 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän kokemukseni jälkeen olen huomannut, että tietyt miehet ovat pettäjiä toiset perheenisiä ja he eivät muutu. Oma isoisäni petti isoäitiäni koko elämänsä. Mies on huijannut, pettänyt ja valehdellut sinulle jo vuoden! Miksi kuvittelet että hän ei jatkaisi sitä? Ja mistä tiedät ettei hänellä ole muita naisia sinun ja avovaimonsa lisäksi? Hänen olisi pitänyt jo suhteenne alkuvaiheessa kertoa totuus jos hän olisi aidosti rakastunut sinuun.

Nuorena ja naivina ajattelin aikoinaan, että tyttöystäviään aikaisemmin pettäneet toimivat toisin minun kohdallani koska olen niin ihana. Nyt tajuan, että kyse ei ole minusta tai muista naisista vaan miehen luonteesta. Mies käyttäytyy oman luonteensa mukaan oli nainen millainen jumalatar tahansa.

Vierailija
15/15 |
10.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet siis kakkosvaihtoehto. Ei hyvältä näytä. Mies tekee satavarmasti samat temput sulle jos alatte seurustelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan