Vedän nykyään joka riidassa erokortin pöytään
Harmittaa itseänikin tämä typerä käytös. Yleensä alan puhumaan erosta kun riita on jatkunut jo pidempään, siis tunnista eteenpäin. Aihe on meillä aina sama ja en vaan keksi enää miten tilanteen voisi ratkaista. En puhu erosta uhkaillakseni jotta toinen taipuisi tahtooni vaan siksi että se tuntuu ainoalta ulospääsyltä tilanteeseen.
Riidellään varmaan kerran kuukaudessa ja aina käy samalla tavalla. Oon vaan niin väsynyt ja harmittaa että vaikka väliajat meidän perhe-elämä sujuu tosi hyvin niin kuitenkin aina tietää että jossain vaiheessa taas ahdistaa ja riidellään. Olisi vaan helpompi olla omassa kodissa ja antaa miehen tehdä mitä tekee.
Riidan aiheesta en jaksa puhua, voitte lukea vaikka vauvan tehtävä hoitaa isoäitiä -ketjua ja päätellä siitä.
Onko kukaan päässyt tästä huonosta tavasta eroon? Tekisi mieli vuokrata asunto kuukaudeksi ja katsoa asiaa sitten uudestaan mutta tuskinpa se muuttaisi kuitenkaan itse ongelmaa.
Pariterapiaan mies ei suostu, yksin kävi kerran ja kuulemma psyka haukkui mua koko sen ajan joten ei halua mennä uudestaan (?). Itsekin kävin kerran yksin mutta en tiedä onko siitä mitään hyötyä kun ei sitä itse ongelmaa voi ratkaista jos kumpikin ei ole läsnä.
Ja miksi en sitten vain eroa. No toivoisin kai että asia vain ratkeaisi, koska kuten sanottua niin normaali elämä meillä sujuu kuitenkin tosi hyvin.
Kommentit (43)
Keksi joku muu uhkaus. Vaikka ettet suostu pesemään pyykkiä koska X.
Hohh hohh hoijaa 🙈
Taas tätä samaa.....
Parempi kai sekin kuin verokortti.