Montako kertaa viikossa peset hiukset?
Kommentit (51)
noin joka toinen tai joka kolmas päivä. harvemmin en voi koska hiuspohja sitten rasvoittuu, ja useammin en halua kun ovat alaselkään asti, joten itse pesemiseen ja kuivumiseen menee todella kauan.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 12:57"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 12:12"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 12:08"] [quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 12:07"]Kysymys teille, jotka pesette houkset pari, kolme kertaa viikossa: harrastatteko lainkaan mitään liikuntaa, jossa tulee oikeasti hiki? [/quote] Joo, mutta hiukset on pakko pitää kiinni. Ehkä yhden treenin jälkeen menee vielä aukikin. [/quote] Siis vaikuttaako se kiinni pitäminen jotenkin päänahan hikoamiseen ja hiusten likaantumiseen? Minulla ainakin päänahan hiottua on sellainen olo, että on pakko pestä hiukset. Ihan sama kuin menisi saunaan, hikoaisi lauteilla, mutta jättäisi hiukset pesemättä. Ei onnistu minulta :) Lisäksi käytän muotovashtoa yms. aineita ja senkin vuoksi on pakko pestä hiukset useasti. [/quote] No jätäpä ne myrkyt pois hiuksista, niin ei oo pakko pestä niin usein. Hiuksetkin ovat tuuheammat, ja ilmavammat eivätkä tarvitse muotoilutuotteita. Itse jätin perinteiset shampoot monta vuotta sitten. Pesen Flown palalla, hoitoaineeksi tarvittaessa pieni pisara kookosöljyä. Hiukset muuttuivat erilaisiksi juuresta kun jätin shampoon pois. Sitä ennen piti olla kasa erilaisia hoitoaineita, muotoilutuotteita jne, ja hiukset oli silti nätit vain pesupäivänä.
[/quote]
Ei onnistu minulla tököttien jättö hiuksista ellen halua näyttää pikkupojalta lyhyine hiuksineni, jotka ilman muotoilutuotteita käytännössä valuu päätä pitkin. Eri asia, jos olisi pitkät hiukset, jotka saisikin valua pitkin päätä tai permis tai luonnonkiharat ;)
Miksi en muuten saisi pestä hiuksiani joka päivä, kun käyn suihkussakin joka päivä? Minusta siitä ei ole mitään vaivaa, eikä pakkoa ja hiukseni ovat hyväkuntoiset, eikä se pelkästään ole minun, vaan myös kampaajani mielipide.
Kerran viikossa. Pitkät hiukset. En harrasta mitään hikiliikuntaa ja silloinkin kun hikoilen, en hikoile päästä vaan pääasiassa rintakehästä ja mahasta.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 11:57"]
Joka päivä?! Pesen kerran viikossa, pitkät hiukset.
[/quote]
Mulla on lyhyet hiukset. Pesin (lähes) joka päivä silloin kun niitä ei saanut kiinni koska jouduin laittamaan niin paljon muotoilutuotteita. Nyt ne saa just ja just kiinni, ja pesen ne jotain 2-3 kertaa viikossa, vähän riippuu. Muotoilutuotteet aiheuttaa monesti pesukierteen.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 11:55"]
Vähän riippuu. Parhaimmassa kunnossa pysyvät jos pesen päivittäin, mutta nyt olen värjännyt nämä joten en viitsi pestä kuin joka toinen päivä. Joskus yritin kuukauden verran pestä vain muutaman päivän välein, mutta menivät ihan kamalaan kuntoon, kakshaaraisia pukkasi ja latvat katkeilivat. Hiukset olkapäille asti.
[/quote]
Oletko miettinyt kokeilla colormaskia ylläpitämään väriä?
2 kertaa viikossa, puolipitkä tukka. Harrastan hikiliikuntaa n. 3 kertaa viikossa, mutta en hikoile juurikaan päästä. Käyn tietysti suihkussa sen jälkeen, huuhdon hiet pois ja hieron päänahan, mutten sano sitä pesemiseksi, koska en käytä shampoota. Hiukset on kiharat, en tiedä onko sillä merkitystä, mutta ne pysyy pörröisyytensä takia irti päänahasta.
Lyhyet hiukset, ja pesen pari kertaa viikossa, n. joka kolmas päivä. Mulla on hiuslaatu paksua, ja hiusta on paljon, ei näytä likaisilta yleensä vielä parissa päivässä, 4-5 päivää niin sitten näyttää. Hiukset on värjätty, eikä niille tarvi mitään muuta tehdä kuin pestä shampoolla ja vähän kammata, jos yön aikana on tullut joku törröttävä kohta, pitää laittaa vähän vettä, sekään ei aina auta. Monet ihmiset luulee että föönaan hiuksiani, mutta en omista edes fööniä, mun hiuslaatu on sellaista että se pysyy kuohkeana ihan itsestään, pitää olla todella likainen että alkaa laskeutua päätä myöden.
Mitä näitä samoja asioita taas jauhamaan? Tästäkin on ollut lukuisia ketjuja aikaisemminkin.
Joka päivä, puolipitkät hiukset.