Mahtuisitko niihin farkkuihin, jotka sinulla oli 20-vuotiaana?
Kommentit (82)
Mahtuisin. Paino pudonnut siitä ajasta nelijä viisi kiloa. Aina ollut laiha, nyt ehkä jo pian liiankin, terveyden kannalta.
Lääkäri varoittelee osteoporoosista.
Kaksi lasta synnyttänyt.
Farkkujen koko 25” silloin, ja sama edelleen 22 vuotta myöhemmin.
Ei mahdu. Seurustelu ja herkuttelu tuonut yli 15kg
En. On tullut n 110kg painoa lisää.
Mahtuisin ja osa on varmasti isojakin. Olin parikymppisenä lihavampi, kuin nyt kolmekymppisenä. Silloin maistui opiskelijabileet ja se näkyi kyllä kropassakin.
Minulla itseasiassa on vieläkin tälläisia farkkuja käytössä. Välissä ollut myös aikoja, kun en ole niihin mahtunut (=lapset).
En todellakaan, olin silloin alipainoinen.
N58
Housukoko on edelleen ihan sama kun parikymppisenäkin eli menee 27/34" farkut ongelmitta jalkaan. Taitaa itse asiassa ollakin vielä kaapissa jotkut farkut niiltä ajoilta 15 vuoden takaa, kun aloitin yliopistolla opiskelut :D
En todellakaan. Onneksi. 20-vuotiaana oma ihannekroppa oli mahdollisimman laiha ja sen kokoisia oli silloiset farkut. Nykyään vartaloni on melko lihaksikas ja terve. Reidessä on ympärysmittaa ja hyvä niin.
En, painoin silloin 20kg vähemmän. Tosin silloin olikin jonkinasteista syömishäiriötä ja alipainoa.
En käyttänyt farkkuja silloin enkä paljon nykyäänkään. Koko on kyllä melko sama vieläkin.
Mahtuisin, mutta ei se hyvältä näyttäisi.
Ei mahdu. Oon nauttinut elämästä ja se kyllä näkyy vyötärölläkin.
Vastikään heitin sellaiset farkut pois, jotka ostin 19-vuotiaana. Nyt olen 41. Ihan hyvin sopivat koon puolesta, mutta rupesivat vihdoin hajoamaan. Kauan ne kyllä kestivät, ennen tehtiin kestävämpiä vaatteita.
Ei mahtuisi kyllä olin Hoikka vielä 20v . Urheiltiin ja liikuttiin kavereiden kanssa usein. Nykyään lähinnä vaan joskus syömässä käydään yhdessä kaikki niin kiireisiä. Kaikille kyllä kiloja tullut aika paljon lisää.
Mahdun ja ikää 52 v. Turha siis kysyä, mahdunko hääpukuuni, mahdun siihenkin.
Kyllä minä niin mieleni pahoitin kun eukko poltti rippipukuni roviolla.
Väitti vieläpä että mukamas olis ollut liian pieni.
En. Oon lihonut paljon ikääntymisen johdosta
M25