Lähtisitkö toimistolle töihin tässä koronatilanteessa?
Avokonttoriin eikä työpaikalla mitään rajoituksia vaan saa hillua vapaasti miten sattuu. Osan päivästä vielä ahdettuna pieneen neukkariin.
Lähtisitkö?
Kommentit (10)
Eiköa tässä sama tilanne ole ollut päällä jo kohta kaksi vuotta?
Itse rokotettuna menisin, jos avokonttorissa ei olla ihan kylki kyljessä. Neukkareissa käyttäisin itse maskia ja pyytäisin hyvää ilmanvaihtoa. Paitsi tietysti jos viihtyisin tosi hyvin etätöissä ja siihen olisi rajaton oikeus.
En lähtisi, varsinkaan jos työkavereilla alle 14-vuotiaita lapsia. Nehän juuri nyt tartuttavat eniten.
Vierailija kirjoitti:
Eiköa tässä sama tilanne ole ollut päällä jo kohta kaksi vuotta?
Nyt on kaikista tarttuvin variantti valtaamassa Suomea. Kuka haluaa Delta plussan jouluksi?
Lähtisin.
Ei niitä koronan levittäjiä loppujen lopuksi niin suuria määriä ole.
Ja 14 vuotiaatkin on jo rokotettu.
Ja jos itsekin rokotettu, niin nuorehkot terveet ihmiset erittäin harvoin saavat vakavan koronan.
Ja jouluun on vielä kaikkinensa yli kuukausi.
Kyllä sen tartunna voi saada mistä vain, ei ainostaaan työpaikalta.
No ei meiltä opeiltakaan kukaan kysy, lähtisitkö. Pakko on ollut lähteä melkein koko korona-ajan. Se on totta, että nyt vasta tauti kiertää kunnolla. On tässä silti saanut pelätä koko ajan. Lähtisitkö?
Kummallista, että monet ihmiset ovat koko epidemian ajan käyneet normaalisti töissä.
Matkustaneet täpö täysissä busseissa maskit kasvoilla aamusin ja iltapäivisin.
Käyneet kaupoissa, apteekeissa, kirjastoissa ja ulkoilleet paljon.
Vain matkustaminen on ollut pahiten jäissä.
Jokin tolkku noissa tartuntojen pelkäämisessä ja panikoimisessakin on oltava.
Ei ole vielä koko kansa koronan alle kaatunut. Eikä kaadu.
Oon ollut koko tämän korona-ajan toimistolla töissä, suurinosa porukasta ollut etänä, joten pienellä porukalla oltu toimistolla.
Lounaalla oon käynyt ravintoloissa koko ajan (sen hetken kun oli pelkkää take-awayta tarjolla lukuunottamatta)
Että minun arkeni on ollut ihan normaalia koko ajan
Vierailija kirjoitti:
Kummallista, että monet ihmiset ovat koko epidemian ajan käyneet normaalisti töissä.
Matkustaneet täpö täysissä busseissa maskit kasvoilla aamusin ja iltapäivisin.
Käyneet kaupoissa, apteekeissa, kirjastoissa ja ulkoilleet paljon.
Vain matkustaminen on ollut pahiten jäissä.
Jokin tolkku noissa tartuntojen pelkäämisessä ja panikoimisessakin on oltava.
Ei ole vielä koko kansa koronan alle kaatunut. Eikä kaadu.
Tämä.
No sanon nyt ihan alkuun sen että en ole rokotettu enkä maskia ole käyttänyt.
Olen elännyt ihan normaalia elämää ja töissä käynnyt normaalisti koko koronan ajan.
Viime talvena mulla oli köhää mutta testiin en mennyt, olikohan se koronaa?
En ole pelänny koko koronaa ja olen vähän ihmetelly miksi jotkut tätä koronaa pelkää.
Vedä FFP2- tai FFP3-maski päähän jos on pakko mennä.