Mahtuisitko niihin farkkuihin, jotka sinulla oli 20-vuotiaana?
Kommentit (82)
Luultavasti. Oon nyt ainakin kevyempi kuin kakskymppisenä, toki painopiste on varmaan vähän muuttunut. (57v)
Just ja just. Mutta en voisi istua.
Kyllä varmaan saisin itseni niihin vielä ahdettua, mutta jenkkikset kyllä tursuaisi.
Kyllä. Käytän edelleen 27 tai 28 tuumakokoa. Ja olen 46v 😁.
Toinen jalka voisi sopia yksiin farkkuihin. Sopisi, jos käyttäisin kaksia farkkuja yhtä aikaa.
Vierailija kirjoitti:
En, koska takana useampi raskaus ja lantionkokokin muuttunut
Sama. Heti ekan raskauden jälkeen jäi vanhat farkut nurkkaan, vaikka paino pysyi samana kuin ennen raskautta.
Mahtuisin, olen yläasteajoista saakka ollut suht samankokoinen. Jopa rippimekko menee mulle edelleen ihan nätisti päälle, vaikka en sitä oikein viitsi kyllä pitää missään (liian teiniysäriä).
N42, vaatekoko 36
Uskoisin että mahtuisin ja menisi juuri ja juuri kiinni. Vähän on tullut takapuoleen lisää massaa, paidoissa on sama koko yhä.
Kesällä olisin ehkä mahtunut, pääsi paino putoamaan liikaa. Nyt lihotuskuurin jälkeen en enää.
Mulla oli 2 kymppisenä paha syömishäiriö painoin pahimmillaan 46 kg joten en mahdu farkkuihini siltä ajalta.
En, olin 170 cm pitkä ja painoin 52 kiloa tuossa iässä. Nyt olen 70-vuotias ja normaalipainoinen aikuinen nainen.
Ovat löysät.Koska hommani olen jo tehnyt.Lapset lentäneet pesästä.Aikaa satsaa itseeni ja huolehtia kokonaisvaltaisesti elintavoistani ja kunnostani!
Luojan kiitos en! En ollut mikään anorektikko, mutta liian laiha kuitenkin. Vaatekoko oli tuolloin XS.
Kaikki on ollut täällä suunnilleen alipainoisia parikymppisinä? Mahdollista varmasti, mutta kyllä omassa kaveripiirissäni oli tuolloin kaikenkokoisia ihmisiä.
Itselleni ei kyseiset farkut mahtuisi enää. Olen varmaan kuusi vaatekokoa isompi nykyään, kuin silloin. Enkä kyllä juuri farkkuja käytäkään, näytän paremmalta mekoissa.
Aikuisen ei tarvitse mahtua nuoruuden pieniin vaatteisiin. Se ei ole yhtään sen terveempää kuin ylipainokaan.
en. paino ja vyötärö pysynyt samana mutta lantion luut leveämmällä raskauksien myötä.
Mahduin nelikymppiseksi asti. Sitten lihoin parissa vuodessa 30 kg.
Joo. Vaikka olen 10 kiloa painavempi, mutta timmimpi koska parikymppisenä olin laihaläski. Nyt 40 v, koko 34-36.
En, ei ollut treenattua persettä vielä silloin.
Wau, tulihousut! 😁