Mahtuisitko niihin farkkuihin, jotka sinulla oli 20-vuotiaana?
Kommentit (82)
No en! Käytin kokoa XS, olin lihakset on tikkujalka ja ne oli vielä niitä nollarin lantiofarkkuja. Nykyään M koko ja normaalipaino.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on ollut täällä suunnilleen alipainoisia parikymppisinä? Mahdollista varmasti, mutta kyllä omassa kaveripiirissäni oli tuolloin kaikenkokoisia ihmisiä.
Itselleni ei kyseiset farkut mahtuisi enää. Olen varmaan kuusi vaatekokoa isompi nykyään, kuin silloin. Enkä kyllä juuri farkkuja käytäkään, näytän paremmalta mekoissa.
Kyllä ihmisten paino on noussut. Omasta nuoruudesta on melkein 30 vuotta ja kyllä kansa oli silloin keskimäärin hoikempaa eli ei ole mikään ihme, että kirjoittajat ovat olleet hyvinkin hoikkia.
Parikymppisenä en käyttänyt juuri lainkaan farkkuja. Muita housuja on vielä tallessa ja menevät kyllä päälle.
En mahtuisi 🤣 Painoin 20-vuotiaana 50 kiloa. Nyt 50-vuotiaana painan 95 kiloa...
Tällä palstalla on vaan anorektikkoja 26 tuuman farkuissaan tai sitten jotain rankasti ylipainoisia?
Mulle sopi se 26 tuumanen 43 kilosena. nyt nelikybäsenä tuumakoko 29-30. Pituus 175.
Vierailija kirjoitti:
En mahtuisi 🤣 Painoin 20-vuotiaana 50 kiloa. Nyt 50-vuotiaana painan 95 kiloa...
Hyi helvetti mikä valas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti mikä valas
Ikä tuo kiloja tullessaan. Odotas kun itsekin oot vanhus niin painat 100 kiloa.
En. 20-vuotiaana painoin 48kg. Nyt 47-vuotiaana 62kg. Paitsi että vyötäröllä on ylimääräistä, niin myös lantio levisi ensimmäisen synnytyksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on ollut täällä suunnilleen alipainoisia parikymppisinä? Mahdollista varmasti, mutta kyllä omassa kaveripiirissäni oli tuolloin kaikenkokoisia ihmisiä.
Itselleni ei kyseiset farkut mahtuisi enää. Olen varmaan kuusi vaatekokoa isompi nykyään, kuin silloin. Enkä kyllä juuri farkkuja käytäkään, näytän paremmalta mekoissa.Kyllä ihmisten paino on noussut. Omasta nuoruudesta on melkein 30 vuotta ja kyllä kansa oli silloin keskimäärin hoikempaa eli ei ole mikään ihme, että kirjoittajat ovat olleet hyvinkin hoikkia.
Silloin kakskymppisenä ei ollut muuta kuin aikaa. Ei stressiä, ei velvoitteita, aikaa itselle mielin määrin käydä salilla, palautua, nukkua hyvin. Silloin oli hyvin helppo pitää itsensä laihana. Nykyään 40 vuotiaana stressaava vuorotyö joka ottaa ensin kaikki mehut. Sitten lapset ja kotityöt vievät toiset mehut. Prioriteetit menneet uusiksi. Toki syön terveellisesti mutta sellaiseen maaniseen painon kyttäämiseen ei riitä energiat eikä sen puoleen mielenkiintokaan.
Kyllä. Silloin painoin 55 kg ja nyt kahden lapsen synnytettyäni ja elämää nähneenä 65-vuotiaana painan 56 kiloa. Eli mahtuisin, mutta en tykkää kutittavista farkuista enää! Silloin toki ei ollut joustavia farkkuja ( 1970-luvulla), kuten nyt.
Varmaan mahtuisin, juuri ja juuri, muttei se olisi kaunis näky. Painoa tullut 17 vuodessa n. 5 kg lisää.
En mahtuisi. Painoin 54 kg, olen 174 cm. Ei ollut syömishäiriötä, olin vain luonnostaan laiha. Nyt vajaa viisikymppisenä painan 65 kg, olen mielestäni edelleen hoikka ikäisekseni.
En todellakaan. Valitettavasti. 😃
En todellakaan. Painoin 20-vuotiaana 49kg. Muistan kun lääkäri moitti mua alipainosta ja epäili jotain dieettiä. Oikeasti söin hyvin tuohon aikaan. Olin henkilöstöravintolassa töissä ja söin todellakin hyvin ja paljon. Silloin sai vielä ottaa ylijäänyttä ruokaa kotiinkin ihan vapaasti. Mikään syöminen ei näkynyt missään.
Nykyään painan 85kg.
N53
Voi kuule, mä en kakskytvuotiaanaakaan mahtunu mun farkkuihin, oli sen verran kireät ja pillit
En varmaankaan mahtuisi, olin luisevan laiha tuolloin. Nyt olen normaalipainossa ja 10 kg painavampi.
Saisin itseni tungettua sen kokoisiin farkkuhin, mutta aika epämukavalta ne tuntuisivat. Yksi tuuma on nykyään enemmän vyötärömittaa. (Pitkän aikaa pidin kaksi tuumaa suurempia farkkuja, mutta sitten lähti jokunen kilo pois.
Ehkä, koska olin nuori 80-luvulla. Vaatteet olivat niin väljiä.
Painoa on 15 kg enemmän kuin silloin.
Vyötärö 10cm paksumpi, joten en todellakaan