Muita naimisissa olevia, jotka saavat huomiota muilta miehiltä?
Miten kestätte? Itse olen toistaiseksi pystynyt olemaan uskollinen, mutta ristiriitaisia tunteita tämä kaikki huomio saa aikaan.. Jotkut miehet lähestyvät, vaikka tietävät että olen varattu. Miksi?
Meidän avioliitto on kaiken lisäksi kaikkea muuta kuin täydellnen, joten ulkopuolinen huomio imartelee kyllä. Miten voi vuodesta toiseen olla uskolinen? Ja miten muuten sumplitte tilanteet, että joku lähestyy jne?
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 00:07"]
Tuo kivaa piristystä arkeen. Ja tavallaan toivon että joku päivä löydän vielä se unelmien miehen, joka on vielä parempi kuin nykyinen mieheni..
[/quote]
Kiva sun miehelle. Kai hän tietää, että pitää vain paikkaa lämpinämä jollekin paremmalle ja saa häipyä heti kun löydät sen miehen.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 00:14"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 00:12"]
Eroa siitä miehestäs kiitos niin joku parempi saa hänet
[/quote]
Mistäs tiedät millainen mieheni on? Mitä jos hän vaikka pahoinpitelee minua ja pihtaa seksiä jatkuvasti tai on muuten vaan ikävä ihminen? Aika alkeellista ajatuksenjuoksua...
[/quote]
Musta tuntuu että sä olet tässä se jolla ajatus ei juokse... :D
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 23:20"]
Miten kestätte? Itse olen toistaiseksi pystynyt olemaan uskollinen, mutta ristiriitaisia tunteita tämä kaikki huomio saa aikaan.. Jotkut miehet lähestyvät, vaikka tietävät että olen varattu. Miksi?
Meidän avioliitto on kaiken lisäksi kaikkea muuta kuin täydellnen, joten ulkopuolinen huomio imartelee kyllä. Miten voi vuodesta toiseen olla uskolinen? Ja miten muuten sumplitte tilanteet, että joku lähestyy jne?
[/quote]
Lassukkaprovo on taas vauhdissa.
Tämä on se mitä lassukat (mm. returnofkings) selittää naimisissa olevista naisista.
Naiset ovat kuulemma lassukoiden mielestä kaikki tällaisia, kiimapilluja, jotka menevät sekaisin miesten huomiosta, ja jättävät heti omat miehensä, jos joku rikkaampi, kuumempi yms. huolii ne.
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 00:13"]
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 00:11"][quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 00:09"] Tekee niin hyvää lukea tekstejä näin tyhmistä ihmisistä :D kiitos! [/quote] Mitä tarkoitat? Kerrothan? :) Mielestäni en ole tyhmä, jos ap:ta tarkoitit... [/quote] Kyllä ihan sinua ap tarkoitin. Kannattaisi hommata elämään jotain muuta sisältöä kuin ulkonäkö ja miehet.
[/quote]
Paljon on kyllä muutakin sisltöä elämässä, mutta miksi en voisi miettiä tällaistakin asiaa? Koska kyllä jäin miettimään sitä, kun tänään olin baarissa pitkästä aikaa yksin ja minua lähestyi parikin tosi kivanoloista miestä. Se on ihan kiinnostavaa tiedostaa, että miksi jäin miettimään näitä miehiä jne..
Saan toki huomiota muiltakin miehiltä kuin omalta mieheltä, enkä edes käy missään baareissa enkä kerjää huomiota. Kai se iloinen mieli vetoaa. Hulluinta on se, että olen muutamalle tyypille saanut muistuttaa että olen naimisissa, ei kiitos vaikka ovat tienneet sen jo etukäteen.
Jos mulla olisi hyvä suhde, en uhraisi ajatustakaan muille miehille. Huonossa suhteessa uhrasin sen ajatuksen, mutta ei muuta. Pakko oli ottaa ero siltikin.
Sä oot sen näköinen nainen joilta miehet uskovat todennäköisemmin saavan ja siksi lähestyvät. Ei siinä sen ihmeellisempää ole. Vai aiotko pitkäänkin vielä asiaa pohtia?
[quote author="Vierailija" time="08.02.2015 klo 00:22"]
Saan toki huomiota muiltakin miehiltä kuin omalta mieheltä, enkä edes käy missään baareissa enkä kerjää huomiota. Kai se iloinen mieli vetoaa. Hulluinta on se, että olen muutamalle tyypille saanut muistuttaa että olen naimisissa, ei kiitos vaikka ovat tienneet sen jo etukäteen.
[/quote]
Miten yksinkertaisia te oikein olette? Tiedättekö te mitään miehistä?
Onpa tosi hullua joo, että ne miehet kokeilee saisiko ne sulta pimperoa. Ei ne varmaan kokeilekaan kuin noin 50 päivittäin, että kuka antaa, ja miesten parissa tiedetään varattujen naisten olevan varsin auliita antajia.
Ei ne ole teihin rakastuneita, tai halua teistä muuta kuin sitä pimppareikää, joten onpa tosi ihmeellistä.
Jotenkin tulee sellainen kuva, että ette ole saaneet paljon keltään huomiota koskaan (koska olette taviksia), ja jos joku vähän huomioi niin heti kostuu alapää.
Ihan mielenkiintoinen juttu, ensin itseäni imarteli, mutta mitä useammin se on tapahtunut ahdistun ihan hitosti siitä, siis muiden miesten huomiosta.
No miksihän? Haluavat kokeilla viehätysvoimaansa. Pojat on poikia. Aikuisenakin.