Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen 38v vieläkin tyttönimellä - lesbo?

Vierailija
25.02.2015 |

Kummastuttaa yks kaveri. on ollut pari kertaa naimisissa mutta nimeään ei ole vaihtanut. Ei edes miettinyt sitä. Liekö edes hetero, sitä en tiedä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Ei sitä sukunimeä tarvitsee vaihtaa jos ei halua. Itsellänikin on tyttönimi käytössä vaikka olen naimisissa.

Vierailija
2/9 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tämän paskempaa provoa olla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäköhän tynnyrissä porvoossa sä asut? :D

Vierailija
4/9 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2015 klo 14:22"]Voiko tämän paskempaa provoa olla...
[/quote]

Tää on niin pohjat ;D

Vierailija
5/9 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

just. En tiennytkään, että sukupuolinen suuntautuminen näkyy siitä, että pitää oman sukunimensä... Itse päätin jo 15-vuotiaana pitää oman sukunimeni, mutta naisia en ole sillä silmällä ikinä katsonutkaan. Yli 20 vuotta ollut saman miehen kanssa, kohta 13 vuotta naimisissa.

Toisaalta sitten tiedän kaksi kertaa sukunimeään vaihtaneen naisen, joka käsittääkseni on rekisteröidyssä parisuhteessa naisen kanssa.

Vierailija
6/9 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko noin. Isot pojat opettivat minulle ala-asteen välitunnilla lesbouden tarkoittavan jotain ihan muuta kuin sukunimen valintaa, mutta ehkä se epävirallinen opetus oli väärässä.

Vierailija
7/9 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luota vaistoosi, selvästi on lesbo. Ketähän luulee hämäävänsä? Tosi upeaa, että olet pitänyt aistisi valppaina, niin ei päässyt hämäämään. 

Vierailija
8/9 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan vattu. Nyt vasta tulet mulle kertomaan, että tyttönimen pitäminen on merkki lesboudesta. Tosin otin tyttönimeni takaisin eron jälkeen ja uusi kumppanikin on mies. Mutta uskottavahan se on, kun tulee noin varmaa tietoa;

Vierailija
9/9 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Neljänkympin synttäreitä voikin sitten juhlia että vaihtaa nimensä kokonaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan