Uuden musiikin kilpailu alkaa kohta TV2:lla
Kommentit (133)
Norlan : "Suomi on monikulttuurinen maa" ... jooh
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:03"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 21:54"]
PKN, jes. Näyttäkää meille!
[/quote]
Oho, alapeukuttelija oikein villiintyi! 33 olet saanut jo aikaiseksi. Kokeilepa saada kasaan täydet 100, niin saat pillimehun.
[/quote] kävin myös alapeukuttamassa, ole hyvä :)
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:10"]PKN on ihan symppis mut en lähettäis sitä Viennaan.
[/quote]
Mä lähettäisin Wieniin.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:10"]
Joo, ihan samalla tavalla pätkii täälläkin. On kiinteä ja nopea netti, eli ei pitäisi siitä olla kysymys.
[/quote]
Ok, eli vika on areenassa, ei yhteydessäni. Kiits!
huh että on rakelilla lyhyt hamonen...
Nyt kun Roope Salminenkin pääsi esittämään biisinsä, pitäisi myös Raakelin päästä lavalle esittelemään ominta osaamistaan.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:12"]huh että on rakelilla lyhyt hamonen...
[/quote]
Tietysti sillä on
Melodifestivalin rinnalla UMK on... ei, mulla ei oo edes sanoja. Niin luokattoman huonoja on esiintyjät ja koko ohjelma.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:14"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:12"]huh että on rakelilla lyhyt hamonen... [/quote] Tietysti sillä on
[/quote]
Ja seisoo jalat niin leveässä haara-asennossa, että sen hamosen alle mahtuu vaikka Airam-termos.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:15"]
Melodifestivalin rinnalla UMK on... ei, mulla ei oo edes sanoja. Niin luokattoman huonoja on esiintyjät ja koko ohjelma.
[/quote]
Nyt vaan etsitään huonoista se vähiten huonoin.
Voi kamala, jos näitä karsintoja katsoo joku ulkomailtakin :D
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:12"]
huh että on rakelilla lyhyt hamonen...
[/quote]
Ihme että on ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:10"]Heh, joo katoin myöd fst ruottin viisuja, vähä eri meininki ;D
[/quote]
Meno aivan eri maailmasta Ruotsissa ja tuotanto huomattavasti parempaa. Biisit tosin aika surkeita Ruotsissakin ainakin tossa ekassa osakilpailussa. Eric Saadekin todella pettymys.
Rakel on kyllä kaunis ja hyvä juontaja :) olette vaan kateellisia kauniiööe rakelille :D mies21
Ruottalaiset osaa pistää pystyyn kunnon shown, biisit on sielläkin ihan karseita. Mutta tänään oli vasta eka deltävling.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:11"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:10"]PKN on ihan symppis mut en lähettäis sitä Viennaan. [/quote] Mä lähettäisin Wieniin.
[/quote]
Arvasin et joku tarttuis tähän. Av ei petä. :D
Heh, tuo norlanin iso mamumies näyttää ihan sanonko mille....
Norjan ansaitsi kyllä jatkopaikan tässä joukossa.
Siis miten noi spurgupapat pääs jatkoon? Ihan hirveetä paskaa! Ei sillä että noi muut olis sen parempia.
PKN on ihan symppis mut en lähettäis sitä Viennaan.