Uuden musiikin kilpailu alkaa kohta TV2:lla
Kommentit (133)
Eihän nuo takahuonehaastattelut ja käytävälompsottelut tule suoana. Kuvattu etukäteen ja leikattu jopa useammasta otosta.
Ja Jenni Pääskysaari vielä makailemaan ihmisten päälle! Nyt mä olen nähnyt kaiken!
Alan oikeastaan toivoa PKN:n voittoa, koska ei joukossa ollut oikein muutakaan tarttuvaa biisiä. Muutama sellainen, jota olisi kiva kuunnella kesällä autossa, mutta ei oikein euroviisubiisiä.
PKN voittoon, ei noilla muilla mitään tee.
Pääskysaari ois voinu pysytellä poissa, yuck.
Mä alan toivoa ettei Suomesta lähetetä sinne tänä vuonna ketään. Jos taso on tämä.
Minulta lähtee sata ääntä PNK:lle... Jos tällä saadaan Eurooppa ajattelemaan niin se on sen arvoista (edes osa)
Ei ole ainakaan turhan pitkä tämä PKN:n biisi. :D
Mitä helvettiä? Äänestäminen netissä maksaa. :D :D
Äänestin Pertti Kurikan nimipäiviä.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 21:49"]
Siis en tajua, areena välillä pomppii yhtäkkiä suorassa lähetyksessä esim 2 sekuntia taaksepäin. Eli sama pätkä kertaantuu ennen kun jatkuu normaalisti. Ei ole ennen ollut ongelmaa kun olen katsonut suoraa lähetystä.
[/quote]
Onko muilla tätä samaa? En ymmärrä mikä on ongelma? Johtuuko siitä että käytän mokkulaa? On ennen toiminut mokkulan kanssa areena.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 21:54"]
PKN, jes. Näyttäkää meille!
[/quote]
Oho, alapeukuttelija oikein villiintyi! 33 olet saanut jo aikaiseksi. Kokeilepa saada kasaan täydet 100, niin saat pillimehun.
PKN oli positiivinen yllätys. Tosin siinä ei tainnut olla mitään tarttuvaa kertsiä. Tai sitten en vaan huomannut, kun kuuntelin sivukorvalla lähetystä.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 22:01"]
Äänestin Pertti Kurikan nimipäiviä.
[/quote]
Minä myös.
Heh, joo katoin myöd fst ruottin viisuja, vähä eri meininki ;D
Joo, ihan samalla tavalla pätkii täälläkin. On kiinteä ja nopea netti, eli ei pitäisi siitä olla kysymys.
Norlan El Misionario oli tähän astisista paras, mutta toivon pkn voittavan.