Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhottava tuo tsiisus..

Vierailija
07.02.2015 |

Menee jo mauttoman puolelle tuo jumalan pilkkaus. En ole mitenkään älyttömän uskonnollinen ihminen, mutta mun mielestä tuo ei oo enää hauskaa..

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muuten hauska, mutta nuo Jeesus-jutut menee yli..

Vierailija
2/38 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsiisus on kuuma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on

Vierailija
4/38 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsiisus on paras!

Vierailija
5/38 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite olen tälläne joka uskoo mut en oo koko elämääni uskon varaan laittanut. Ihan normaalia elämää elän jne. tiedätte kyllä, ihan niinkuin ateistitkin ja osaan ottaa vitsit vitsinä. Mutta kyllä toi ylimääräinen pilkkaaminen tuntuu pahalta ja hihhuliksi haukkuminen oikeasti herättää kysymyksen että pitääkö ihmiset oikeasti mua jotenkin mieleltä sekasin menneeltä kun en ateisti ole?
Se ylimääränen pilkkaaaminen, oli aihe mikä tahansa on aika lapsellista ja typerää. Hauskaa voi olla mutta kyllä se raja jossain on mentävä

Vierailija
6/38 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumor huumor

Vierailija
7/38 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 21:03"]Ite olen tälläne joka uskoo mut en oo koko elämääni uskon varaan laittanut. Ihan normaalia elämää elän jne. tiedätte kyllä, ihan niinkuin ateistitkin ja osaan ottaa vitsit vitsinä. Mutta kyllä toi ylimääräinen pilkkaaminen tuntuu pahalta ja hihhuliksi haukkuminen oikeasti herättää kysymyksen että pitääkö ihmiset oikeasti mua jotenkin mieleltä sekasin menneeltä kun en ateisti ole?
Se ylimääränen pilkkaaaminen, oli aihe mikä tahansa on aika lapsellista ja typerää. Hauskaa voi olla mutta kyllä se raja jossain on mentävä
[/quote]
tätä just tarkoitin. Mun mielestä usko on niin henkilökohtainen juttu että en kyllä alkaisi sitä pilkkaamaan..
ap

Vierailija
8/38 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:44"]

Menee jo mauttoman puolelle tuo jumalan pilkkaus. En ole mitenkään älyttömän uskonnollinen ihminen, mutta mun mielestä tuo ei oo enää hauskaa..

[/quote]

Olematonta ei voi pilkata ja toiseksi tuossa pilkataan enemmänkin jotain saarnaajahihhuleita tms.

Vierailija
9/38 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, elämäntapaloukkaantujat vauhdissa!

Vierailija
10/38 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hetkinen, sana "tsiisus" on jumalanpilkkaa? Miten ihmeessä? Lähinnä siinä viitataan huvittuneesti amerikkalaisten tapaan sanoa aina "Jesus Christ!" joka asiaan.

Vierailija
11/38 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikös se nyt mennyt niin että uskontoa saa pilkata tasan niin paljon kuin haluaa? Huumoria pitää ymmärtää, myös silloin kun se osuu omaan uskontoon.

Vierailija
12/38 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 21:05"]Jaaha, elämäntapaloukkaantujat vauhdissa!
[/quote]
ei mulla oo mitään syytä loukkaantua enkä loukkaantunut, sanoin vain että mun mielestä menee jo yli. Ei tulisi kyllä itselläni ikinä mieleen alkaa pilkkaamaan jotain siitä mihin uskoo tai ei usko.

Vierailija
13/38 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutonen, miksi uskot jos et ole laittanut koko elämääsi uskon varaan? Ristiriitaista. Päätä nyt uskotko vai etkö. Kaikki tai ei mitään, totena pitäminen ei riitä.

Vierailija
14/38 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä sua siis loukkaa, en tajunnut pointtia? Tsiisus-nimityskö? Mä itte tykkään tsiisustella aika ajoin. Luulen että itte tsiisus on erittäin huumorintajuinen henkilö... Terv. kristitty Tsiisukseen uskova

Vierailija
15/38 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 21:07"]Siis hetkinen, sana "tsiisus" on jumalanpilkkaa? Miten ihmeessä? Lähinnä siinä viitataan huvittuneesti amerikkalaisten tapaan sanoa aina "Jesus Christ!" joka asiaan.
[/quote]
nyt ymmärsit kyllä väärin. Tarkoitin tuota ihme syntien tunnustamista yms muuta ihme hommaa mitä tuossa oli..

Vierailija
16/38 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 21:08"]Kutonen, miksi uskot jos et ole laittanut koko elämääsi uskon varaan? Ristiriitaista. Päätä nyt uskotko vai etkö. Kaikki tai ei mitään, totena pitäminen ei riitä.
[/quote]
eipä oo sun asiasi päättää miten joku uskoo..

Vierailija
17/38 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 21:07"]Mutta eikös se nyt mennyt niin että uskontoa saa pilkata tasan niin paljon kuin haluaa? Huumoria pitää ymmärtää, myös silloin kun se osuu omaan uskontoon.
[/quote]
missä niin sanotaan?:o

Vierailija
18/38 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 21:09"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 21:07"]Siis hetkinen, sana "tsiisus" on jumalanpilkkaa? Miten ihmeessä? Lähinnä siinä viitataan huvittuneesti amerikkalaisten tapaan sanoa aina "Jesus Christ!" joka asiaan. [/quote] nyt ymmärsit kyllä väärin. Tarkoitin tuota ihme syntien tunnustamista yms muuta ihme hommaa mitä tuossa oli..

[/quote]

Missä?

Vierailija
19/38 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 21:07"]Mutta eikös se nyt mennyt niin että uskontoa saa pilkata tasan niin paljon kuin haluaa? Huumoria pitää ymmärtää, myös silloin kun se osuu omaan uskontoon.
[/quote] joo, mutta nauratko vammaisellekin joka kävelee vastaan koska esim kävelytyyli on olevinaan hauskan näköistä? Hauskaa voi olla mutta joskus voi miettiä missä ja kenen aikana pilkkaa tehdään. On uskovaisillakin tunteet ja jos heitä pilkataan siitä, voivat he loukkaantua siinä missä ateistikin kun haukutaan vaikka pukeutumistyylistä.
Pointti oli tässä se mikä susta on hauskaa, voi toisen mielestä olla loukkaavaa. Säälittävää että tällästä pitää selittää vielä aikuisellekin.

Vierailija
20/38 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 21:08"]Kutonen, miksi uskot jos et ole laittanut koko elämääsi uskon varaan? Ristiriitaista. Päätä nyt uskotko vai etkö. Kaikki tai ei mitään, totena pitäminen ei riitä.
[/quote] kyllä sitä voi uskoa vaikka ei omistaisikaan elämäänsä uskolle. Ei niihin ole mitään määräyksiä että joko olet ateisti tai uskot ja elät niin sen ut:n mukaan vain mahdollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi