Mitä lasissa ja lautasella?
Söin äsken punaisia viinirypäleitä ja Aura-juustoa, ja olikin niin hyvää että taidan hakea vielä lisää :) Lasissa kokista.
Kommentit (13)
Lasissa punaviiniä, lautasella ei tällä hetkellä mitään. Aikaisemmin söin leipiä kylmäsavuporolla ja juustolla, sekä suklaajäätelöä. Ah, lauantai ja lauantain ruokavalio.
Pepsi maxia ja reissumiestä margariinilla, juustolla, meetwurstilla ja kurkulla. Toisessa lautasessa persikkarahkaa. Sen jälkeen vielä croissantti. Olen raskaana ja todellakin syön kahden edestä.
Söin äsken mustikoita, kohmeisia pakastimesta. Lasissa nyt kuopiolaisen pienpanimon Pale Alea. En olisi tunnistanut edes oluttyyppiä, eikä oikein onnistunut olut. Tuoksussa on lakan (siis hillan) aromia, mutta maultaan mitättömän laimeaa hiivaista litkua. Ei ne vielä oikein osaa tehdä tämäntyyppisiä oluita. Siitä lakantuoksusta kyllä pisteitä. Ja kyllähän tätä pullon juo.
Valkoviiniä olen laatikossa päivän mittaan juonut.
Merlotilla lähti liikkeelle. sitten kirkasta, kaljaa ja muutamia makeita että katkeria snapseja.
Olen m ja mikään alkoholin määrä ei tunnu riittävän että kingi olisi hauska.
Punaviinipullo miehen kans puoliks, taivaallista pizzaa tehtiin ja nyt on hyvä olla.
Mukissa teetä ja lautasella kerrossämpylä, jonka välissä kaikkea mahdollista. Kulhossa suolapähkinöitä. Suklaapatukka meni aiemmin.
Vettä lasissa ja kreikkalaista jogurttia marjojen kera kulhossa...
No just hain näkkärin, päällä ruohosipulituorejuustoa ja graavilohta, palan painikkeeksi lasi maitoa :)
Lasissa Koskenkorvan viinaa, lautasella oksennusta...
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 21:06"]
Punaviinipullo miehen kans puoliks, taivaallista pizzaa tehtiin ja nyt on hyvä olla.
[/quote]
Nam. Kerro vielä siitä pizzasta..
Lasissa pepsi maxia, lautasella puoliksisyöty karjalanpiirakka juustolla, paprikalla ja suolakurkulla.