Miten olet pukeutunut nyt?
Mulla on nukkavierut harmaat fleecehousut ja turkoosi fleecepaita, jalassa harmaa-valkoraidalliset sukat. Alla tappavan tylsät Sloggyn mustat alusvaatteet. En ole mikään silmänilo nyt. :)
Kommentit (102)
Mustat pikkuhousut, musta puoleen reiteen ulottuva löysä toppi, jossa selkäosa viiltoja. Roosa pörröinen Seppälän aamutakki.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:01"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:44"]Sukat ja T-paita, muuten olen munasillani [/quote] Ole varovainen ettei sohvasi ala haista perseeltä...:(
[/quote]Mun perse ei haise, se tuoksuu
[/quote]
Niinhän sitä saattaa moni luulla.
Tänäänkin on palstalla ollut aktiivinen ketju perseelle haisevasta sohvasta...
Stringit,leggingsit ja perus spaghetti olkain toppi. Mies tykkää.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:43"]Stringit,leggingsit ja perus spaghetti olkain toppi. Mies tykkää.
[/quote]
Mutta tykkäätkö sinä? ;)
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:17"]
legginsit, toppahousut (en ole jaksanut heittää), musta paita ja huppari
[/quote]
lisäksi komeuden kruuna hopeashampoo joka vaikuttaa päässäni... pretty..
yöpaita ja aamutakki, vaaleanpunaiset
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:45"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:43"]Stringit,leggingsit ja perus spaghetti olkain toppi. Mies tykkää.
[/quote]
Mutta tykkäätkö sinä? ;)
[/quote] ihme kysymys. En käytä vaatteita mistä en itse pidä.
Mustat urheiluhousut ja tricotin pitkä toppi . Alusvaatteet
Mustat pitsialkkarit ja siniset pitsikuvioiset rintsikat. Farkut, musta toppi ja petrolin värinen huppari. Vkloppu ja rento nuhju päivä. Tosin nyt kun poikaystävä tulee nuhjuileen ja kattoon leffaa mun kämpille, niin ompa ees sexyt alusvaatteet kun esittelyyn ne kuitenki joutuu ;) Muuten nuhjuillaan molemmat
Mulla on pojaltani pieneksi jääneet collegehousut ja raidallinen puuvillaneule.
Leggingsit, villasukat, hame, toppi ja neulepaita. Vois vaihtaa yöpaidan päälle..
Alushousut ja sukat, mustat trikooleggingsit, löysä t-paita ja poikaystävän huppari.
Hello Kitty -yöpaita, pinkit pörrösukat ja reilunkokoinen vaaleanpunainen aamutakki. Näytän räjähtämäisillään olevalta jättimäiseltä karvaiselta grillimakkaralta :-/
Ohis, mä en ymmärrä, jos olette jo pukeneet yökamat päälle osa siis, miksi pikkarit ja rintsikat päällä? Ne otetaan pois vasta unille mennessä? Hä?? Kun mä laitan yöasun päälle, en enn erikseen riisu sitä :) Mutta täällä kait laitetaan yökamat päälle kasin aikaan, alusvaatteiden kera, ja sitten ne riisutaan, kun mennään unille... ok
Nike harmaat kollaripöksyt, h&m t-paita ja american apparel huppari. Jos alusvaatteet pitää mainita niin mulla on victoria´s secret pikkupöksyt ja calvin kleinin rintaliivit.
Silkkinen, vaaleanlila ja kukilla kuvioitu aamutakki, muuta ei tarvitakkaan ;)
Musta puuvillasta vaömistettu yöpaita, jossa on pitsiä kaulassa, pituus nilkkoihin, hihat ihan pienet
pohjepituinen, seeparajuovikas trikoomekko ja pinkit villasukat. ei alusvaatteita. saunasta tullut.
Mustat leggingsit, harmaa t-paita ja musta paksu villatakki. Jaloissa tosi katu-uskottavat vaaleanpunaiset villasukat, joihin neulottu possun silmät, kärsä ja korvat...
Tulin just lenkiltä ja odotan saunan lämpiämistä. Juoksutrikoot, merinovillakerrasto ja urheilualusvaatteet. Hikiset sellaiset.