Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juoksutreffit

Vierailija
07.02.2015 |

Lähtisitkö? Kannattaako pyytää? Viekö kahvila voiton?

Itse pelkään niin paljon vaivaannuttavaa hiljaisuutta, että haluaisin kohdata ympäristössä jossa tunnen itseni mukavaksi. Voisin siis pyytää naista myös vaikka futista potkimaan, mutta luulen että juoksusta innostuneita on enemmän kuin pallon perässä juoksevia. Myös Carl Barksin tuotannon metatekstuaalisesta puolesta voisimme keskustella, mutta siihen en usko ketään vastakumppaniksi löytäväni.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 15:10"]

Voisin lähteä jos olisin kanssasi sen verran samantasoinen juoksija että kummankaan ei tarvitsisi himmailla toisen takia.

[/quote]

Kiitos. Mutta kyllähän juoksuvauhdeissa voi joustaa minuutin/km suuntaan tai toiseen. Minullakin vauhti varmasti nousee, jos kirittäjänä on kaltaisesi sykähdyttävä naisolio.

Vierailija
22/30 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähtisin ennemmin potkimaan palloa tai vaikka jäälle höntsäilemään kuin juoksemaan. :) Mutta suunnistaminen kuulostaisi taas ihan mukavalta. Jotain muuta kuin sitä iänikuista kahvikupin tuijottamista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi niin tärkeää, että vauhti olisi luonnostaan sama? Mä olen juossut aktiivisesti 7 vuotta, eikä mulla ole ongelmaa juosta joskus sellaista lenkkiä, jossa hidastan omaa vauhtia kaverin takia.

Vierailija
24/30 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 15:18"]

Mä lähtisin ennemmin potkimaan palloa tai vaikka jäälle höntsäilemään kuin juoksemaan. :) Mutta suunnistaminen kuulostaisi taas ihan mukavalta. Jotain muuta kuin sitä iänikuista kahvikupin tuijottamista

[/quote]

Mistä näitä naisia löytyy? Potkimaan ylänurkkia treffeillä, voiko olla parempaa? Mulla on toki myös varakompassi, jos joskus seuraa sattuu mukaan jostain tarttumaan.

Vierailija
25/30 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin ahdistaisi olla itseäni kovin paljon kovakuntoisemman juoksijan kanssa lenkillä. Vetäisin itseni todennäkisesti ihan piippuun kun tuntisin sen miten toinen haluaa päästä kovempaa. Tai näin voisin kuvitella. Todellisuus voi olla toinen :)

Vierailija
26/30 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 15:18"]

Miksi olisi niin tärkeää, että vauhti olisi luonnostaan sama? Mä olen juossut aktiivisesti 7 vuotta, eikä mulla ole ongelmaa juosta joskus sellaista lenkkiä, jossa hidastan omaa vauhtia kaverin takia.

[/quote]

No, onhan se hieman hankalaa hidastaa sun normaalista 5min/km vauhdista sinne 6:30/km vauhtiin. Katsot vielä päälle, että mikä huohottava läskimaha tuokin on.

Vierailija
27/30 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 15:22"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 15:18"]

[/quote]

Mistä näitä naisia löytyy? Potkimaan ylänurkkia treffeillä, voiko olla parempaa? Mulla on toki myös varakompassi, jos joskus seuraa sattuu mukaan jostain tarttumaan.
[/quote]
Mä olen kylläkin varattu mutta tuolta karjalan seudulta lähtöisin. Mieheni kanssa muuten treffailtiin niin että käytiin pyöräilemässä ja pelaamassa lätkää kun tutustuttiin :D

Vierailija
28/30 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somalit harrastaa juoksutreffejä ja joskus vielä joukkolähtöinä !

Vierailija
29/30 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 15:32"]Somalit harrastaa juoksutreffejä ja joskus vielä joukkolähtöinä !
[/quote]
No mutta oletpas sinä hauska! Hehehehee.. Not.

Vierailija
30/30 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kelien lämmetessä olen nähnyt useita pariskuntia lähes käsi kädessä hölkkäämällä katuja kuluttamassa. Näitä pariskuntia ohitellessani takaraivoon hiipii orastava vitutus hikisen yksinjuoksun monotonisuudesta. Joskus on kivaa paahtaa omassa zen-tilassa, mutta ei se seurakaan niitä tuttuja lenkkimaastoja ainakaan pilaisi.

En edes tiedä haluaisinko lähteä ns. treffeille juoksemaan. Olisi vain mukavaa saada seuraa nättiin kesäilmaan. Varsinkin jos jaamme yhden kiinnostuksenkohteen/elämäntavan ja ehkä samalla kiritämme toisiammme kuin huomaamatta uusille korkeuksille.

No, tämä oli vain haavetta. Ulkona sataa vettä ja illalla taas yksinäiset polut kutsuvat.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi