Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juoksutreffit

Vierailija
07.02.2015 |

Lähtisitkö? Kannattaako pyytää? Viekö kahvila voiton?

Itse pelkään niin paljon vaivaannuttavaa hiljaisuutta, että haluaisin kohdata ympäristössä jossa tunnen itseni mukavaksi. Voisin siis pyytää naista myös vaikka futista potkimaan, mutta luulen että juoksusta innostuneita on enemmän kuin pallon perässä juoksevia. Myös Carl Barksin tuotannon metatekstuaalisesta puolesta voisimme keskustella, mutta siihen en usko ketään vastakumppaniksi löytäväni.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin.

Vierailija
2/30 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:29"]

Lähtisin.

[/quote]

Joko mennään?

Tietenkin olisi mukava, jos nainen ei vetäisi pk-lenkkejään hirveästi alle kuuden minuutin kilometrivauhdin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä nyt ekalla kerralla vois tavata jossain muualla kuin lenkkipolulla. En lähtisi.

Vierailija
4/30 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin. Loistava idea. Tosin joitain vuosia sitten en omistsnut edes lenkkateita, joten vähän paineita olisi voinut tulla.

Vierailija
5/30 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin, jos olisin vapaa, mutta ei siitä kuitenkaan mitään tulisi kun et pysyisi perässä.

Vierailija
6/30 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtis koska en todellakaan pysty puhumaan juoksun aikana räkä poskella. Joo, juoksutreenit on vasta alkuvaiheessa

Vierailija
7/30 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämä sellaisia kun nainen juoksee aina karkuun? Yritän pysyä perässä, hengitän raskaalla äänellä niskaan.

Vierailija
8/30 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:43"]

Lähtisin, jos olisin vapaa, mutta ei siitä kuitenkaan mitään tulisi kun et pysyisi perässä.

[/quote]

Omistan myös pyörän.

Vierailija
9/30 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:47"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:43"]

[/quote]

Omistan myös pyörän.
[/quote]
Uskon, että olet polkenut paljon...
Mutta siitä huolimatta uskon, että poljen pyörää silti sinua paremmin ja pidemmälle , joten sekin jouduttaisiin unohtaa.

Vierailija
10/30 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:50"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:47"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:43"] Lähtisin, jos olisin vapaa, mutta ei siitä kuitenkaan mitään tulisi kun et pysyisi perässä. [/quote] Omistan myös pyörän. [/quote] Uskon, että olet polkenut paljon... Mutta siitä huolimatta uskon, että poljen pyörää silti sinua paremmin ja pidemmälle , joten sekin jouduttaisiin unohtaa.

[/quote]

Varmasti. Pitää siis ilmeisesti siirtyä laskuvarjohyppyyn. Siinä sentään putoamisnopeus on vakio. Toki varmasti vetäisit narusta minua myöhemmin.

Vierailija
11/30 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin, mutta vain jos oltaisiin jossain jo tavattu (edes lyhyesti, siis tilanne jossa treffeistä sovittu tms.). Sokkotreffeille en todellakaan lähtisi lenkkipolulle, juoksutreffeistä haaveileva mies on varmaan hyvässä kunnossa ja sellaisena en pystyisi juoksemaan häntä karkuun, jos haluaisin päättää treffit syystä tai toisesta lyhyeen.

Ja toivoisin kyllä, että sen (kevyen, en tahtoisi juosta reisiä hapoille treffeillä, kun muutenkin jännittää) lenkin jälkeen voisi poiketa jonnekin urheilumajalle kaakaolle jos tullaan hyvin juttuun, eli ei juoksutreffejä mihinkään ihan pöpelikköön kiitos.

Vierailija
12/30 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:50"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:47"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:43"] Lähtisin, jos olisin vapaa, mutta ei siitä kuitenkaan mitään tulisi kun et pysyisi perässä. [/quote] Omistan myös pyörän. [/quote] Uskon, että olet polkenut paljon... Mutta siitä huolimatta uskon, että poljen pyörää silti sinua paremmin ja pidemmälle , joten sekin jouduttaisiin unohtaa.

[/quote]

No se varmaan meinas, että polkee pyörällä kun juokset.

Vierailija
13/30 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:50"]

[/quote]

Varmasti. Pitää siis ilmeisesti siirtyä laskuvarjohyppyyn. Siinä sentään putoamisnopeus on vakio. Toki varmasti vetäisit narusta minua myöhemmin.
[/quote]
Heh heh! Olisi muuten oikeesti hienoo käydä hyppäämässä. Mutta tämä tästä!

Vierailija
14/30 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut juoksutreffeillä.

Kaksilla treffeillä siten, että se oli eka kerta tavata mies, sitten yksi sellainen kerta, että oltiin jo tavattu aiemminkin. Juoksutreffit voi olla haasteellinen, jos itselle on tärkeää joku tietty vauhti. Itse en ole halunnut juosta sellaisen kanssa, joka juoksee hitaammin kuin minä mutta toisaalta en ole kaikkein nopeinkaan juoksija. Olen siis vaihtanut viestejä vauhdista etukäteen. Sitten itse treffeillä on kyllä kohteliasta kysellä matkan aikana vauhdista ja olla valmis tarpeen vaatiessa hidastamaan vauhtia. Toki itse pääsen nopeampaakin vauhtia, mutta sellainen vauhti, missä on mukava puhua, ei ole se kaikkein reippain. Uskoisin, että on aktiivijuoksijanaisia, joille voi lenkkiä ehdottaa. Jos sitten ei muuten niin synkkaa lenkillä, niin ainakin tehdystä lenkistä saa hyvän mielen. :) Minulla on ollut tapana kysellä, minkä pituisia lenkkejä toinen juoksee ja millaisella vauhdilla. En lähde lenkille sellaisen miehen kanssa, joka ilmoittaa, että "juoksee ihan minkä vaan matkan ja ihan millä tahansa vauhdilla" jotta treffit toteutuu, koska sellainen ei musta ole leppoisien juoksutreffien tarkoitus vaan se, että juostaan mukavalla vauhdilla niin että on hyvä puhua samalla.

Uskon ap, että kannattaa tällaisiakin treffejä ehdotella.:)

Vierailija
15/30 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin otsikosta, että juoksutreffit tarkoittaa sitä, että voi juosta pois paikalta, jos se toinen osapuoli ei miellytäkkään tosielämässä. Hmph.

Vierailija
16/30 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 20:03"]

Ajattelin otsikosta, että juoksutreffit tarkoittaa sitä, että voi juosta pois paikalta, jos se toinen osapuoli ei miellytäkkään tosielämässä. Hmph.

[/quote]

Voihan sitä näinkin tehdä, jos on treffikaksikosta se kovakuntoisempi.

Vierailija
17/30 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjous vielä voimassa. Kohta alkaa myös suunnistuskausi, jossa on vielä helpompi minut eksyttää, jos seura alkaa ahdistaa.

Vierailija
18/30 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin lähteä juoksutreffeille noin yleensä, jos en olisi varattu. Itseasiassa ollaan jo miehen kanssa sovittu, että tänään mennään yhdessä juoksemaan.

Mutta toisinkuin sinun visiosi juoksutreffeistä, en lähtisi tavoitteellisesti juoksemaan treffimerkeissä. Ei ajalla tai matkalla ole silloin mitään merkitystä, jos on tarkoitus vähän tutustua toiseen ja tunnustella yhteisiä fiiliksiä. Eli sen puoleen en lähtisi kanssasi juoksutreffeille - enkä kenenkään muunkaan kanssa, joka laittaisi heti alkuun aika/matkatavoitteet. Näistä tulee mieleen enemmän pätemisen tarve - ja siihen se mielenkiinto sitten lopahtikin.

Vierailija
19/30 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin lähteä jos olisin kanssasi sen verran samantasoinen juoksija että kummankaan ei tarvitsisi himmailla toisen takia.

Vierailija
20/30 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 15:07"]

Voisin lähteä juoksutreffeille noin yleensä, jos en olisi varattu. Itseasiassa ollaan jo miehen kanssa sovittu, että tänään mennään yhdessä juoksemaan.

Mutta toisinkuin sinun visiosi juoksutreffeistä, en lähtisi tavoitteellisesti juoksemaan treffimerkeissä. Ei ajalla tai matkalla ole silloin mitään merkitystä, jos on tarkoitus vähän tutustua toiseen ja tunnustella yhteisiä fiiliksiä. Eli sen puoleen en lähtisi kanssasi juoksutreffeille - enkä kenenkään muunkaan kanssa, joka laittaisi heti alkuun aika/matkatavoitteet. Näistä tulee mieleen enemmän pätemisen tarve - ja siihen se mielenkiinto sitten lopahtikin.

[/quote]

En tiedä missä olen näin sanonut. Ajatelmana on vain, että treffikumppani ei olisi pahasti kovakuntoisempi ja juoksisi karkuun heti alkumetreillä.