Kun olen päässyt ihannepainooni 16/8 dieetillä, niin vedän kostofarkut jalkaan. Tapahtuu ensi keväänä
Kommentit (13)
Minulla on vain farkkuja. Millaiset on kostofarkut?
Kokeilin jo näitä housuja. Hiukka liikaa kireyttä vielä vyötäröllä, mutta ensi keväänä ovat sopivat.
ap
Kerro mitkä ”kostofarkut” ? Ihme uhoamista kyllä.
Kyllä kaikki maailman miehet nyt kärsii tästä.
Mä ostin suosiolla vain isommat farkut ja pistin pienet kiertoon. Helpompaa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sait päähäsi, että avauksen tehnyt on nainen? Kai tunnet itsesi hiukan hölmöksi?
Hienoa homma, ap. Semmoisen vinkin antaisin, että älä lannistu vaikkei juuri 16/8 toimisikaan. Jatka sinnikkäästi vaan kokeilua, se sinulle toimiva keino löytyy varmasti. Ja muistathan että hyvät elämäntavat ei ole mikään kuuri, vaan lopullisia tapoja ja valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kantsisko jatkossa tehdä jotain jo heti siinä vaiheessa, kun kostofarkut alkaa kinnaamaan.
Ei välttämättä heti huomaa, jos ei ole käyttänyt pitkään aikaan farkkuja. Itse teen nyt etätöitä enkä käytä farkkuja kotona vaan mukavia kotihousuja ja ulkoiluhoisuissa ei tunnu missää vaikka muutama kilo tulisi.
Eri
Ei ole iso vaiva vetää ne vaikka parin viikon välein kokeiluluontoisesti päällensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sait päähäsi, että avauksen tehnyt on nainen? Kai tunnet itsesi hiukan hölmöksi?
En voisi kuvitella miehen käyttävän ilmaisua "kostofarkut". Ainakaan heteromiehen.
Kenelle kostat? Naapurille? Pomolle? Universumille? Hanki mies, joka pitää sinusta ja jonka vuoksi haluat näyttää hyvältä.
Hieno juttu, kun olet saanut pudotettua painoasi!
Toivottavasti pääset jo kevääseen mennessä eroon myös kostoajatuksista ja voit jatkaa elämääsi hoikempana ja kroppaasi tyytyväisenä. Mitä sitä vanhoja juttuja märehtiä, mennyt on mennyttä ja voit jo jättää sen taaksesi.
Kaikki tapahtuu aikanaan vaan konsanaan ei milloinkaan.