Onko yleistä, että tapailun loppuessa kelaa päässään kaikkia niitä hetkiä, kun kaikki oli vielä hyvin?
Tapailu miehen kanssa on nyt loppunut ja vaikka mies sanoi että hän ei juuri NYT ole valmis parisuhteeseen ja asia voi vielä muuttua, niin enpä usko vaan olen lähes varma että juttu on nyt virallisesti ohi.
Ahdistaa aivan käsittämättömän paljon ja mielessä pyörii kuin filminauhana kaikkia hyviä hetkiä jolloin mies vielä halusi tavata ja olla yhteyksissä. Miksi kaikki muuttuu yhtäkkiä? Teinkö jotain väärin? Minkälainen minun olisi pitänyt olla, ettei näin olisi käynyt? Oliko mikään alunperinkään totta? Jos ei, niin se olisi helpompaa, sillä tällöin ei olisi menettänyt mitään.
Vaikea pitää itseään kasassa, kun sattuu niin paljon. En tiedä mistä tämä johtuu, että sattuu näin paljon, kun ei aiemmat tapailujeni päättymiset ole näin paljon sattuneet.
Miten pääsen tästä ikinä yli? Ei ole IKINÄ itkettänyt ja ahdistanut näin.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
En. Mistä hyvistä hetkistä muuten puhutaan nyt tässä? Mikä on tällainen hyvä hetki mitä pitäisi muistella?
Hyvä hetki on vaikka se kun mies puhui minulle kuinka haluaisi minut mukaansa kun muuttaa toiselle paikkakunnalle. Tai kun hän kertoi että tuntee itsensä kuin pikkupojaksi, kun on niin ihastunut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Mistä hyvistä hetkistä muuten puhutaan nyt tässä? Mikä on tällainen hyvä hetki mitä pitäisi muistella?
Hyvä hetki on vaikka se kun mies puhui minulle kuinka haluaisi minut mukaansa kun muuttaa toiselle paikkakunnalle. Tai kun hän kertoi että tuntee itsensä kuin pikkupojaksi, kun on niin ihastunut.
Ap
Oh my sweet summer child. Miehet jauhavat aina paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Oh my sweet summer child. Miehet jauhavat aina paskaa.
Ihana tuo englanniksi kirjoittamasi lause 🤗 Helpottaa kyllä ajatella että tämäkin mies puhui vaan paskaa. Kiitos...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hyvin on osannut lirkutella. Ihanko sielunkumppaniksi kutsui ja kertoi, että ei koskaan ole tuntenut näin?
Tutulta kuulostaa. Mulla meni varmaan yli vuosi että oikeasti aloin sisäistämään myös niitä huonoja asioita ja että se kaikki on oikeasti ohi. Kuvittelin pitkään että vielä hän ymmärtää mitä menetti ja tulee takaisin ja elämme loppuelämämme onnellisina yhdessä. Ja kyseessä oli todellakin vain lyhyt, muutaman kuukauden tapailu... En ole koskaan mennyt kenestäkään muusta niin sekaisin.
Tunnen tuskan. Itse olen myös saman kokenut jo vuosia sitten. Sain kyllä uuden parisuhteen, mutta meni kyllä pitkään, kun muistelin kaikkea hyvää mitä meillä oli. Toisista suhteista pääsee helpommin yli, mutta ne tosirakkaudet ei koskaan unohdu.
En tiedä. En ole koskaan tapaillut tai seurustellut. Varmaan on, koska näinhän on muissakin asioissa kuin tapailussa tai seurustelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hyvin on osannut lirkutella. Ihanko sielunkumppaniksi kutsui ja kertoi, että ei koskaan ole tuntenut näin?
Sielunkumppaniksi sanoi joo lisäksi (mutta ei tuota ettei olisi tuntenut vastaavaa ennen). Miten tiesit tuon? 😮
Ap
Harrastitteko seksiä? Voi olla että sinua käytettiin hyväksi. Oliko pelimies?
Vierailija kirjoitti:
Tutulta kuulostaa. Mulla meni varmaan yli vuosi että oikeasti aloin sisäistämään myös niitä huonoja asioita ja että se kaikki on oikeasti ohi. Kuvittelin pitkään että vielä hän ymmärtää mitä menetti ja tulee takaisin ja elämme loppuelämämme onnellisina yhdessä. Ja kyseessä oli todellakin vain lyhyt, muutaman kuukauden tapailu... En ole koskaan mennyt kenestäkään muusta niin sekaisin.
Juuri näin, minäkin menin tästä miehestä ihan sekaisin. Ensikohtaaminenkin oli kuin jostain päiväunesta. Luulin niin, että meidät on tarkoitettu yhteen ja että vihdoin minulle tuli tilaisuus saada olla sellaisen kanssa, josta oikeasti viehätyn. Sattuu niin s....tanasti!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin, minäkin menin tästä miehestä ihan sekaisin. Ensikohtaaminenkin oli kuin jostain päiväunesta. Luulin niin, että meidät on tarkoitettu yhteen ja että vihdoin minulle tuli tilaisuus saada olla sellaisen kanssa, josta oikeasti viehätyn. Sattuu niin s....tanasti!
Ap
Itse yritän ajatella positiivisesti, että jos olen voinut jonkun kanssa kokea sellaisia tunteita, ehkä on mahdollista että koen vielä jonkun toisenkin kanssa. Ehkä jotain vielä tätäkin voimakkaampaa. Vaikka samalla sisimmässäni kuitenkin tiedän, että todennäköisyys siihen on olemattoman pieni.