Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tapahtuu jos löytää ns. sielunkumppaninsa?

Vierailija
18.07.2024 |

Olen tutustunut netin välityksellä mieheen joka on pelottavan samanlainen luonteeltaan kuin minä. Siis jompi kumpi meistä kertoo jonkin ominaisuuden ja se sitten löytyy toiseltakin jne.

Mitähän tästäkin tulee...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kyseessä myötäileminen ?

Vierailija
2/13 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko paljon ikäeroa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kyseessä myötäileminen ?

En usko, ei omalta puoleltani ainakaan mutta hämmästyn jatkuvasti kun se kertoo jostain ominaisuudestaan ja se onkin täsmälleen kuten itsekin olin ajatellut. Ja vastaavasti jos minä kerron, se hämmästyy.

Vierailija
4/13 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alussa on tuollaista, sitten rupeaa eroja löytymään.

Vierailija
5/13 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko paljon ikäeroa?

4 vuotta

Vierailija
6/13 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuu secks nusnus

Vierailija
7/13 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin itse miehen, jota voisin kyllä kutsua sielunkumppaniksi, pari vuotta sitten. Ja se samankaltaisuus KAIKESSA oli kyllä todella hämmentävää. Ja se hämmentää edelleen välillä. 

Vierailija
8/13 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapahtuu secks nusnus

Ei mulla kenenkään exän kanssa ole tapahtunut tällaista henkistä yhtymistä sen oikean sijaan...

Vierailija
9/13 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ole sukulainen? Pikkuserkku tai jotain sinne päin?

Biologinen sukulaisuus ei välttämättä selviä kuin geenitestillä, koska ennenvanhaan ei ollut yleistä, että isähenkilöt olisivat tunnustaneet avioliiton ulkopuolella syntyneitä lapsiaan.

Vierailija
10/13 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai ole sukulainen? Pikkuserkku tai jotain sinne päin?

Biologinen sukulaisuus ei välttämättä selviä kuin geenitestillä, koska ennenvanhaan ei ollut yleistä, että isähenkilöt olisivat tunnustaneet avioliiton ulkopuolella syntyneitä lapsiaan.

Ei, välimatka on sen verran pitkä

Vierailija
11/13 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin tällaisen kumppanin. 

Nyt takana neljä vuotta elämäni stressittömintä ja leppoisinta parisuhdetta. Sitä jotenkin oli tottunut siihen että kaiken kuuluu olla vaikeaa ja vähän väliä pitää kiristellä hampaita ja se kuuluu asiaan. 

Pakko sanoa, että tämä harmonia ja seesteisyys on ollut todella mukavaa. Energiaa on jäänyt todella paljon kaikenlaiseen muuhun puuhaamiseen, kun parisuhde on mutkaton ja elämänlaatua nostava tekijä.

Vierailija
12/13 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse löysin tällaisen kumppanin. 

Nyt takana neljä vuotta elämäni stressittömintä ja leppoisinta parisuhdetta. Sitä jotenkin oli tottunut siihen että kaiken kuuluu olla vaikeaa ja vähän väliä pitää kiristellä hampaita ja se kuuluu asiaan. 

Pakko sanoa, että tämä harmonia ja seesteisyys on ollut todella mukavaa. Energiaa on jäänyt todella paljon kaikenlaiseen muuhun puuhaamiseen, kun parisuhde on mutkaton ja elämänlaatua nostava tekijä.

Lisään, että huonona puolena se, että kun tiedosraa miten harvinaista tämä on, niin on aika tuskaisaa ajatella että jos toisen menettäisikin, niin ei tästä enää pysty sopeutumaan suhteeseen joka on kuin kuutiopalikan tunkemista pyöreään reikään. Tähän vaivattomuuteen tottuu pelottavan nopeasti.

Vierailija
13/13 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttiä, kaipuuta, juttelua, ihastusta, himoa, ystävyyttä, surua, yhteistyötä, yhteyttä, mutta ei fyysistä kosketusta. 

Oltiin molemmat perheellisiä ja naimisissa tahoillamme kun 3v sitten tavattiin sielunkumppanin kanssa. Ja ollaan edelleen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme