Onko kik messenger teinien juttu?
Kommentit (13)
whatsapp voi olla mun mielestä minkä ikäisellä vaan, kik juurikin ehkä yläastelaisella:)!
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 13:31"]whatsapp voi olla mun mielestä minkä ikäisellä vaan, kik juurikin ehkä yläastelaisella:)!
[/quote] näin ajattelinkin :) ap
Mitä ihmettä!?
mulla on kik puhelimessa , ei se ole pelkästään teinien juttu!
M21
Oikeesti, kuinka monella on esim. ask?
Deittipalstoilla tuntuu kik olevan kova juttu..
itse olen 30-vuotias mies ja käytän vain kikiä. En halua jakaa numeroani tuntemattomille ja tietoturvaltaan whatsap on kaikkein paskin yhteydenpito sovellus mitä on.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 19:21"]Oikeesti, kuinka monella on esim. ask?
[/quote] En tiedä ketään aikuista, jolla olisi.
[quote author="Vierailija" time="16.02.2015 klo 19:23"]Deittipalstoilla tuntuu kik olevan kova juttu..
[/quote] Siinä voikin olla kätevä yhteydenpitoväline, koska ei tarvitse antaa omaa numeroa.
Kik löytyy kyllä vanhemmiltakin kuin yläasteikäsiltä. Älkää viitsikö olla hölmöjä
Monella mun ikäisellä kaverilla on Kik, myös mun yli 50-vuotiaalla äidillä ja saman ikäisellä tädilläkin on Kik t: 18-v.
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 02:39"]
Mitä ihmettä!?
M21
[/quote]
Onks sulla askikin?
[quote author="Vierailija" time="15.02.2015 klo 02:39"]Mitä ihmettä!?
M21
[/quote] vanhin tietämäsi ihminen, jolla on kik?
On yläasteelaisten juttu. "Tulkaa #potkii #kikkailkaa" luoja mikä turn off jos jollain yli 19v jätkällä on instassa kik esillä.