Michael Kors - köyhän naisen Louis Vuitton?
Kuulin kun porukka tyylikkään näköisiä n. 25-30v. mimmejä puhui ratikkapysäkillä laukuista, kuulemma MK on köyhän naisen LV nykyään. :) Mitä mieltä?
Kommentit (40)
Opettele itse kirjoittamaan!!! Montaako kieltä itse hallitset??? Varmaan puhut sujuvasti suomea ja kiroilua eikä enempää.
No mulla on kaksi Vuittonia ja yksi MK, jonka ostin, koska näytti niin kivalta - siis eihän laukun ole PAKKO olla kallis, jos siitä muuten tykkää... Olenko nyt siis köyhä vai en ;) ?
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 13:22"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 13:19"]Mikäs merkki sitten olisi hyvä, jos ei halua niitä rumempaakin rumempia LV-laukkuja? [/quote] Mä haluaisin kans vastauksen tähän.
[/quote]
Mulberry
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 13:45"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 13:19"]Mikäs merkki sitten olisi hyvä, jos ei halua niitä rumempaakin rumempia LV-laukkuja? [/quote] Mä haluaisin kans vastauksen tähän.
[/quote]
Mulberry
[/quote]Rumia, ja laatu ei mitenkään tasapainossa hinnan kanssa. Lisäksi pissisten suosiossa, mikä laskee merkin arvoa.
Aika osuva ilmaus kieltämättä! :)
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 13:48"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 13:45"]
[/quote]
Mulberry
[/quote]Rumia, ja laatu ei mitenkään tasapainossa hinnan kanssa. Lisäksi pissisten suosiossa, mikä laskee merkin arvoa.
[/quote]
Mulberry = nahkaa, ei muovia.
Logot eivät loista kilometrien päähän.
ajattomia laukkuja muotoilunsa puolesta.
Aikuisen naisen asusteita, ennemmin kun teinien, enkä nyt puhu siitä tusina kaulahuivista.
MK:n laukut on kivan näköisiä ja sopii myös kotiäidin kukkarolle. :) En ole köyhä, mutta en halua laittaa niin isoja summia laukkuihin, kuin mitä LV:t maksaa. Mieluummin laitan ne rahat vaikka matkusteluun tms. :)
On LV:lläkin nahkalaukkuja, mutta ovat niitä muovisia niin hurjasti kalliimpia, ettei niihin todellakaan ole ihan joka perusmammalla varaa (niinkuin muovisiin Neverfull ym. on).
Ei jeesus, mulle on aivan sama mitä laukkua kukakin käyttää.
oikeesti hankkikaa elämä.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 13:38"]
MK:t on mielestäni ihan kivan näköisiä ja ostaisin sellaisen jos niitä ei olisi joka toisella teinillä. Laskee merkin kuin merkin arvoa huomattavasti mitä enemmän niitä näkee teineillä.
[/quote]
Joku teini alapeukuttanut :'D
No YSL, Prada ja Mulberry pyörivät vähän eri hintaluokassa kuin MK:t tai halvimmat LV laukut...
Itse ostin tälläisen https://stockmann.com/fi/naiset/asusteet/laukut-ja-lompakot/laukut/michael-michael-kors-jet-set-travel-medium-nahkalaukku
Ja olen nyt käyttänyt sitä töissä ja koululaukkuna kohta kaksi vuotta ja hyvin kestävä ja hyvä laukku on ollut sekä tilava. Ja eikä merkki tule heti esiin. Mielestäni on hyvä laukku arkikäyttöön. En pidä itseäni köyhänä, ostin laukun koska se näytti hyvältä ja vaikutti laadukkaalta.
Mitkä laukut tytöillä itsellään oli?
Ei todellakaan ole "köyhän naisen laukku". Itse olen vähävarainen, eikä itselläni olisi ikinä varaa Korsin laukkuun. Kyse on kuitenkin yksinasuvalla n. 3kk ruokarahoista
Vierailija kirjoitti:
lv mk saatana olkoot vaikka quess kuka pöllö ostaa tavaraa hinnan perustella -.- itse ostan viidenkympin prisma laukun jos se on mielestäni hienompi kuin lv puolenvuoden vuokran hintainen laukku.
Hurraa terveen järjen käytölle! LV laukut on aivan sairaan rumia. Hinta ei tee laukusta tyylikästä vaan oikeasti hyvä design.
Merkkilaukkuihin keskittyminen on aika köyhää naurettavasta merkistä riippumatta.
No, itsellä oli opiskeluaikoina kolme MK:n laukkua kun ei ollut vara parempaan. Myin ne pois kun valmistuin ja menin työelämään.
Mä ostan just sellasia laukkuja mihin on varaa, ja mistä tykkään. Olkoon MK, Hilfiger, LV, Prisma, HenkkaMaukka, mikä tahansa. En ymmärrä mitä se kenellekään muulle kuuluu.
Boikotoin "merkkituotteita" ellei logo ole piilossa.
Huh kuinka ihmiset saadaan maksamaan laaduttomasta potaskasta isojakin summia....
MK:t on mielestäni ihan kivan näköisiä ja ostaisin sellaisen jos niitä ei olisi joka toisella teinillä. Laskee merkin kuin merkin arvoa huomattavasti mitä enemmän niitä näkee teineillä.