Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Michael Kors - köyhän naisen Louis Vuitton?

Vierailija
07.02.2015 |

Kuulin kun porukka tyylikkään näköisiä n. 25-30v. mimmejä puhui ratikkapysäkillä laukuista, kuulemma MK on köyhän naisen LV nykyään. :) Mitä mieltä?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 14:36"]

Mitkä laukut tytöillä itsellään oli?

[/quote]

Mulberryä, Chanelia ja Vuittonia näkyi olevan kaikilla. Oikein erikseen kiinnitin asiaan huomiota kun kuulin keskustelun. :)

Ap

Vierailija
2/40 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Furla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään periaatteesa Korsin laukuista, mutta en osta ihan sen takia koska lähes kaikilla on. En halua mitään massalaukkua.

Vierailija
4/40 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhän naisen, naurattaa :D 

Suurin osa noista teineistä ostaa laukkujaan pikavipeillä yms. 

Huvittavaa miten ne luulee jollakin laukulla muuttuvansa varakkaiksi, mutta siihen noiden entisten luksusmerkkien markkinointi keskiluokalle perustuukin; rahat pois keskiluokalta, joka luulee olevansa varakkaita tuhlaamalla vähät rahansa statustuotteisiin.

Joku tyyppi, jolla on oikeaa varallisuutta, omistusasunnot, osakkeita jne. on varakas, vaikka sillä olisi MK-laukku, toisin kuin pikavippiteini LV-laukullaan.

Vierailija
5/40 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marc by Marc Jacobs, Furla, Rebecca Minkoff, Tory Burch tai jos olisi enemmän rahaa niin Balenciaga tai Mulberry

Vierailija
6/40 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep ja samoin dkny/hilfiger jne ja guess on siitä kastista vielä alaspäin

Vierailija
7/40 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MK on kyllä niin wt ja tyylittömyyden merkki.

Vierailija
8/40 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs merkki sitten olisi hyvä, jos ei halua niitä rumempaakin rumempia LV-laukkuja?

Vierailija
9/40 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 13:19"]Mikäs merkki sitten olisi hyvä, jos ei halua niitä rumempaakin rumempia LV-laukkuja?
[/quote]

No oisko joku oikeesti laadukas nahkasta käsintehty unikki kipale joita ei tule vastaan jokaisella??

Vierailija
10/40 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 13:19"]Mikäs merkki sitten olisi hyvä, jos ei halua niitä rumempaakin rumempia LV-laukkuja?
[/quote]
Mä haluaisin kans vastauksen tähän.

Vierailija
11/40 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

lv mk saatana olkoot vaikka quess kuka pöllö ostaa tavaraa hinnan perustella -.- itse ostan viidenkympin prisma laukun jos se on mielestäni hienompi kuin lv puolenvuoden vuokran hintainen laukku.

Vierailija
12/40 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä ihan sama, minkälaisen laukun omistaa tai on omistamatta, joku valittaa aina kumminkin. Itse omistan n. 30e laukkuja, jos toi MK on wt, mikähän minä sitten olen ei merkkilaukkuineni? :D t: tyylitön :)

Vierailija
13/40 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 13:21"]

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 13:19"]Mikäs merkki sitten olisi hyvä, jos ei halua niitä rumempaakin rumempia LV-laukkuja? [/quote] No oisko joku oikeesti laadukas nahkasta käsintehty unikki kipale joita ei tule vastaan jokaisella??

[/quote] Ei taida rahat riittää ihan uniikkilaukkuihin, mutta otan vinkkejä vastaan samaa hintaluokkaa kuin MK LV LAADUKKAISTA ja kestävistä nahkalaukuista kyllä mielelläni vastaan.

Vierailija
14/40 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Furla

Vierailija
15/40 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

hihihi alan kantaa palkkakuitistani tehtyä laukkua ettei kelleen jää epäselväksi paljon mulla on rahaa

Vierailija
16/40 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi LV laukkuja hehan käuttävät uhanalaisten eläimin nahka...ihan persesta kun jotain pimeiltä menneilta siirtomaan ajalta-Tiikerin mä metsästän. Luulis ettei sivistyneitten ihmisien kuuluu enää tappaa yksilön joita on enää vain muutama oleva elossa-laukun takia...huh huh tuntuu että eläisi keskiajalla..eläimen henki muutetaan laukuksi..Meidän lapseille ei jää kun rotat ja hyttyset seuraksi. Bravoo!!!

Vierailija
17/40 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitteku ne naiset on tilannut suoraan italiasta muotitalolta juuri heille tehdyn ainoaa kappaletta olevan laukun jonka viimeisteli Karl lagerfield ja allekirjoitti anna wintour ja timanttina toimii Titanicin aito ja alkuperäinen! johon Channelilla ei ole ikinä varaa niin sitten he voivat alkaa puhua köyhistä naisista mun mielestä tollaset ihmiset on elämän sisällöltään köyhiä.

Vierailija
18/40 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 13:30"]En ostaisi LV laukkuja hehan käuttävät uhanalaisten eläimin nahka...ihan persesta kun jotain pimeiltä menneilta siirtomaan ajalta-Tiikerin mä metsästän. Luulis ettei sivistyneitten ihmisien kuuluu enää tappaa yksilön joita on enää vain muutama oleva elossa-laukun takia...huh huh tuntuu että eläisi keskiajalla..eläimen henki muutetaan laukuksi..Meidän lapseille ei jää kun rotat ja hyttyset seuraksi. Bravoo!!!
[/quote]. Opettele kirjoittamaan.

Vierailija
19/40 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 13:16"]MK on kyllä niin wt ja tyylittömyyden merkki.
[/quote]

Kuinka niin? Ihan kivoja nahkalaukkuja minusta, laadukkaitakin. Ja tyylikkäitäkin, ei mitään bling blingiä kuten vaikka Guess.

Vierailija
20/40 |
07.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä nähnyt hyvännäköistä guessin laukkua!!Niissähän on kaiken lisäks usein kiiltonahkaa ja rumia värejä esim.jotain marjapuuronpunaista tai persikkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi