Ärsyttää nää heinäkengät Stadissa.
Pörrätään kun kotona navetan pihalla. Ei tiedetä minne pitää mennä ja mistä ollaan tulossa. Hommatkaa kartta ja opetelkaa lukemaan sitä.
T. Helsinkiläinen joka joutuu joka samperin päivä toimia oppaana.
Kommentit (34)
Oumaigaad, muutin tänne syksyllä opintojen perässä, enkä kyllä vieläkään osaa kauhean paljon reittejä, sori! En kyl sulta tai muualtakaan apua kysy, pohjalainen tässä itse google mapsin opastuksella kyllä löytää reittinsä perkele. :D mutta elä huoli, kun meikäläinen valmistuu niin en toivottavasti tänne jää sua häiritsemään , vaan mua kutsuu kotoisat Pohjanmaan lakeuret!
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 12:27"]Kiva käyä Hesassa ku onnii kivoja ihmisiä! =)
[/quote]
Jep, ja sitten ihmettelevät miten "tyhmät maalaisjuntit" pitävät hesalaisia idiootteina
[/quote]
Ei saa yleistää, itse ainakin neuvon mielelläni jos vain osaan. T. Ei-idiootti stadilainen
Hesa hesa hesa hesa hesa hesa!!!
Onneksi ei tarvitse käydä hesassa.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 12:47"]
Kaikki stadilaiset on mu****ja, erityisesti ne "aidot", jotka aina mainostaa kuinka monennen polven stadilaisia sitä ollaan. Ketä **ttu kiinnostaa! Ei missään muualla Suomessa leuhoteta sillä kuinka monetta polvea ollaan. Dorkat.
[/quote]
Tää on niin totta, jos ei olla junantuomia niin sitten ollaan stadialisia niin ja niin monenennessa polvessa :D Vähän kuin kuninkaalliset, onhan se toki tärkeää huomata mainita joka käänteessä olevansa paljasjalkalainen stadilainen, kunniakas asema!
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 12:34"]
Olen syntynyt Stadissa ja aina asunut täällä. Juntit puhuu Hesasta. Ottakaa selvää reiteistä niin ei tarvii pyöriä kadulla haavi auki. Mulla on muutakin tekemistä kun toimia oppaana. Jopa ulkomaalaiset turistit selvii paremmin kun juntit. Ap
[/quote]
Luulenpa, että sinun on vain totuttava. Tai sitten muututtava jurottavaksi tuppisuuksi. Helsinki tahtoo kasvaa kovasti ja siitä tulee mm. tällaisia lieveilmiöitä. Uudet asukkaat ovat pallo hukassa. Turistit ja kotimaanmatkailijat ovat pallo hukassa. Ja sinä päätät nyt järkähtämättömästi sulkeutua omiin nesteisiisi.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 12:19"]Pörrätään kun kotona navetan pihalla. Ei tiedetä minne pitää mennä ja mistä ollaan tulossa. Hommatkaa kartta ja opetelkaa lukemaan sitä.
T. Helsinkiläinen joka joutuu joka samperin päivä toimia oppaana.
[/quote]
Yksikään helsinkiläinen ei kirjoita stadissa ja vielä isolla. Tai käytä sanaa heinäkenkä. Miksi vihaat helsinkiläisiä niin paljon että pitää tälläisiä provoja tulla kirjottamaan?
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 12:27"]Kiva käyä Hesassa ku onnii kivoja ihmisiä! =)
[/quote]
Joo ap ei ole helsinkiläinen.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 12:47"]Kaikki stadilaiset on mu****ja, erityisesti ne "aidot", jotka aina mainostaa kuinka monennen polven stadilaisia sitä ollaan. Ketä **ttu kiinnostaa! Ei missään muualla Suomessa leuhoteta sillä kuinka monetta polvea ollaan. Dorkat.
[/quote]
Kiitos kun kutsut mulkuksi vaikka et tunne. En ole ikinä leuhkinut monennen polven helsinkiläinen olen, en itseasiassa edes tiedä sitä. Autan aina kun joku kysyy tietä tai muuta. Hymyilen ja olen mukava ihmisille. Mutta mä oon mulkku koska olen sattunut syntymään Helsinkiin. Kertoo sustakin aika paljon.
Poliitikothan haluavat nimenomaan kurjistaa maaseudun olot, jotta mahdollisimman paljon suomalaisia muuttaisi Helsinkiin. Parasta olisi, jos koko viisimiljoonainen kansa saataisiin ahdettua kehäkolmosen sisäpuolelle. Olisi niin kustannustehokasta elämä silloin. Mites ap:n suu silloin pannaan?
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 12:38"]
Et varmaankaan ole aito helsinkiläinen kun asenteesi on tuo. Minä olen täysverinen maalainen mutta aina olen saanut ystävällistä opastusta Helsingissä sitä kysyessäni. Olenkin tullut siihen tulokseen, että paljasjalkaiset helsinkiläiset ovat ylpeitä kotikaupungistaan ja haluavat esitellä sitä mielellään. Olenhan minäkin ylpeä kotikonnuistani. Aion jatkossakin tulla eksymään Helsinkiin. :)
[/quote]
Nimenomaan näin. Neuvon mielelläni kysyjiä! T. Syntyperäinen stadilainen
Mä oon asuunit Helsingissä, Turussa ja Oulussa. Kaikissa näissä kaupungeissa on ollut stadi.. Ja Helsingissäkään kaikki ei oo stadilaisii. Stadilaiset asuu Kalliossa tai sen lähiympäristössä. Jakiksessa ei asu stadilaisia, ellei he oo kalliosta kotoisin. Mä en oo stadilainen vaik sukuni sieltä tuleekin, oon ylpeä Helsinkiläinen - ja kyl varmasti neuvon jos satutte multa apua kysymään!
Jestas kun tuo stadi kuulostaa mun korvaan niin snobilta etten voi sitä käyttää. Hesassa käyn kyllä välillä shoppailemassa ja koulutuksissa:)
Minä helsinkiläisenä autan aina mielelläni, olen myös kysynyt oma-aloitteisesti tarvitseeko joku apua ja jopa saattanut perille.
Hieman harmittaa mitä meistä helsinkiläisistä puhutaan esim tällä palstalla.
Kaikki stadilaiset on mu****ja, erityisesti ne "aidot", jotka aina mainostaa kuinka monennen polven stadilaisia sitä ollaan. Ketä **ttu kiinnostaa! Ei missään muualla Suomessa leuhoteta sillä kuinka monetta polvea ollaan. Dorkat.