Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen hiustyyli kun olen hevarinainen ja näytän mieheltä???

Vierailija
18.11.2021 |

Naisen erottaa yleensä pitkistä hiuksista, mutta koska hevimiehillä on pitkät hiukset niin eipäs erota. En halua näyttää mieheltä mutten myöskään halua värjätä hiuksia shokkivärillä. Vai täytyykö vain korostaa tissejä kun naamasta ei voi olla varma?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tää hevarius vaikuttaa asiaan ? Onko se sun pukeutumistyyli vai kuunteletko sen genren musiikkia ? Voithan pitää vaikka kukkamekkoja ja sateenkaari paitoja ja silti kuunnella heavya. Miksi musiikkimaun pitäisi määrittää pukeutumistyyli?

Ehkä se on sattumaa hänelläkin. Pitää niin tyylistä kuin musiikistakin. Itse juuri mietin kun peilin eteen satuin kaupasta palattuani, että olenpa niin hevarin näköinen kuin olla voi. Ja miehen vieläpä.

Vierailija
22/27 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymyksen asettelu, mutta se ei toki ole minun asiani.

Todella vaikea sanoa minkä näköinen hiustyyli sulle sopisi, kun ei tiedä miltä näytät. 

Mutta lähtökohta tulee olla se, että viihdyt itse siinä. 

Sama pätee pukeutumiseen. Ole rohkeasti oma itsesi, ja muuta vain niitä asioita joita haluat muuttaa itsesi vuoksi. 

Mahdollisnen viehättävyys kumpuaa sisältä, ei ulkokuoresta.

T:

41V, Perinpohjin metallimies, joka työkseen näyttää pankkiirilta, moshaa kotona alasti, ja vapaa-aikana pukeutuu judopukuun tai siihen mikä kaapista tippuu lattialle kun avaan kaapin oven pimeässä aamulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tukan olla, kyllä se epäsiisti olemus kertoo kaiken olennaisen.

Vierailija
24/27 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tää hevarius vaikuttaa asiaan ? Onko se sun pukeutumistyyli vai kuunteletko sen genren musiikkia ? Voithan pitää vaikka kukkamekkoja ja sateenkaari paitoja ja silti kuunnella heavya. Miksi musiikkimaun pitäisi määrittää pukeutumistyyli?

Ap:n ongelma liittyy tuohon miesten pitkähiuksisuuteen, joka on hevipiireissä yleistä. Muissa piireissä ap voisi "näyttää naiselta" pitkien hiusten avulla, mutta tuo ei metallipiireissä toimikaan.

Jossakin viestissä sanottiin, että suorista hiukset, koska miehillä kiharat tms. Minusta asia on täysin päinvastoin täällä meillä Suomessa. Suomalainen hiuslaatu on tyypillisesti luonnostaan suorahko, joten mieshevareilla on yleensä suora liuhuletti (mikä kylläkin näyttää mielestäni paljon paremmalta kuin kv. kiharapehkomalli). Siksi erottuakseen naisen kannattaa nimenomaan kihartaa hiukset tai muuten puunata niitä erilaiseksi. Muuten täällä on tullutkin jo hyviä vinkkejä.

Vierailija
25/27 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän liittyen tuli vielä itselleni mieleen, että en tiedä sitten voiko hevari pitää goottivaatteita. Katsoin vähän aikaa sitten yhden sivuston ns gootti tyylisiä vaatteita ja ne ainakin olivat aika naisellisia. Tumman värin ja kuvioidensa puolesta voisivat mennä hevarillekin. Ne voisivat siinä mielessä olla hyvä valinta ja kaikenlaista paitaakin oli ettei vaan pelkästään mekkoja. Tosin olen itsekin sellainen joka oikeastaan pukeutuu ihan tavallisesti ja en ajattele niin, että tyylin pitäisi sopia musiikkiin ja toisinpäin. Joskus silti innostun jostain tyylistä. Hiukset itselläkin aika pitkät ja suorat ja en tykkää meikata.

Vierailija
26/27 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käynyt koronan vuoksi kampaajalla yli vuoteen ja niinpä aloin pitkätukkaisena näyttää keski-ikäiseltä hevimieheltä. Leikkautin sitten polkkatukan ja olen taas naisen näköinen vaikken meikkaa enkä käytä hameita tai korkokenkiä.

Vierailija
27/27 |
18.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän liittyen tuli vielä itselleni mieleen, että en tiedä sitten voiko hevari pitää goottivaatteita. Katsoin vähän aikaa sitten yhden sivuston ns gootti tyylisiä vaatteita ja ne ainakin olivat aika naisellisia. Tumman värin ja kuvioidensa puolesta voisivat mennä hevarillekin. Ne voisivat siinä mielessä olla hyvä valinta ja kaikenlaista paitaakin oli ettei vaan pelkästään mekkoja. Tosin olen itsekin sellainen joka oikeastaan pukeutuu ihan tavallisesti ja en ajattele niin, että tyylin pitäisi sopia musiikkiin ja toisinpäin. Joskus silti innostun jostain tyylistä. Hiukset itselläkin aika pitkät ja suorat ja en tykkää meikata.

Totta kai voi, miksei voisi.