Elokuvia katselevat ovat henkisesti köyhiä
Elokuva silloin tällöin menettelee. Moni vielä luulee niiden olevan realistisia. Mikään leffoissa tapahtuva ei tapahdu oikeassa elämässä sellaisenaan.
Kommentit (16)
Anteeksi? Oletko tyhmä vai vitun tyhmä?
3, ne leffoja katselevat ovat niitä tyhmiä. Sit ne vielä vertailee omaa elämäänsä niihin leffoihin ja ruikuttaa, kun on niin ikävää, kun ei miestään tee sellasia ihania juttuja, kuin siinä leffassa. Omg. ..
Kyllä on taas älynlahjoja siunattu, kun tajuaa, että elokuvat eivät ole realistisia. Wow huikeaa, enpä olisi koskaan arvannut. Katselen mielelläni elokuvia, pyörin täällä AV:llä samasta syystä, voi seurata draamaa ja viihdettä jota ei uskoisi tavallisessa elämässä tapahtuvan.
Oletko ap edes katsellut paljon elokuvia vai oletko niitä ihmisiä, jotka katsovat pari action leffaa ja valittavat, kun kaikki on epäloogista ja asiat räjähtävät ilman mitään syytä? Voin sanoa, että esim. fantasia elokuvat ja niiden taiteellisuus, upeat maisemat ja epärealistisuus eivät tee ihmisestä henkisesti köyhää, päinvastoin se on kokemus, joka avartaa mielikuvitusta ja saa kyselemään. Ehkä kannattaisi katsella toisinaan erilaisiakin elokuvia, monissa on viisautta, kauneutta, mielikuvitusta ja tajunnanräjäyttäviä lopetuksia.
6, et yymmärtänyt ap:n eli mun pointtia. Eli just mua vituttaa, kun ihmiset ei tajua niiden olevan satua. Mä varsin hyvin olen sen aina tiennyt, mutta en jaksa enää kuunnella tyhmien työkaverin keskusteluja leffoista siten, että ne olisivat totta. Ne elää niiden maailmassa ja puhuu niistä totena. Henkisesti köyhää.
Jos noin on, niin silloin olen mielelläni henkisesti köyhä.
8, ai säkin kuulut niihin, jotka luulee leffojen olevan realistisia, no onnee sulle.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 11:55"]
6, et yymmärtänyt ap:n eli mun pointtia. Eli just mua vituttaa, kun ihmiset ei tajua niiden olevan satua. Mä varsin hyvin olen sen aina tiennyt, mutta en jaksa enää kuunnella tyhmien työkaverin keskusteluja leffoista siten, että ne olisivat totta. Ne elää niiden maailmassa ja puhuu niistä totena. Henkisesti köyhää.
[/quote]
6 tässä. Vaikea uskoa, että olisi olemassa aikuisia jotka EIVÄT ymmärrä elokuvan olevan pelkkää elokuvaa, tarua, satua, mielikuvitusta. En ole itse kohdannut ketään, joka pitäisi elokuvaa totena? No, tiedä sitä sitten, onhan meitä ihmisiä moneksi, tiedä vaikka joku uskoisikin. Uskoohan ihmiset typeriimpiinkin asioihin. Otsikkosi vain oli hieman provosoiva, kenties parempi muotoilu olisi ollut "Elokuviin uskovat ihmiset ovat henkisesti köyhiä".
Toisaalta, jos tähän tuodaan toinen pointti, näin ihan vain mietitään, ehkä elokuviin uskova on oikeasti paljon henkisesti rikkaampi kuin kukaan muu meistä? Miltä se mahtaisi tuntua uskoa elokuvan juonenkäänteisiin, tapahtumiin täysillä ja uskoa, että itsekin voisi sen kokea? Ehkä se on rikkautta, en osaa sanoa. Ei kannata tuomita ihmisiä, pieniä asioitahan nämä vain ovat.
Sama asiahan se on sarjojen kanssa. Mitä niiden katsojat sitten ovat?
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 11:41"]3, ne leffoja katselevat ovat niitä tyhmiä. Sit ne vielä vertailee omaa elämäänsä niihin leffoihin ja ruikuttaa, kun on niin ikävää, kun ei miestään tee sellasia ihania juttuja, kuin siinä leffassa. Omg. ..
[/quote]
Kannattaa katsoa elokuvia jotka kertoo tarinoita oikeasta elämästä ja oikeille ihmisille tapahtuneita juttuja. Toki niitä elokuvassa väritellään, mutta jos sinun elämäsi on tylsää ja tasaista puurtamista ei se tarkota sitä, et kaikilla muillakin olisi.
12, eikö mielummin niillä ihmisillä ole tylsää, jotka joutuvat elokuvista hakemaan elämäänsä jotain ekstraa?
Ai,ai että mä nauran.on tää palsta melkonen ajatushautomo!muistetaan jatkossakin ottaa kaikki vähän turhan vakavasti..pitäsköhän sun ap uskaltaa avata suus siellä työpaikan kahvipöydässä jos pelastaisit jonkun sielun?
Olen siirtynyt elokuvista dokumentteihin siksi, että koin että elämä on liian lyhyt fiktiolle, mutta kyllä sitä nuorena tarvittiin mielikuvituksen kehittämiseksi. Hyvä elokuva on vähän niin kuin hyvä kirjakin - opettaa jotain oleellista elämästä jokatapauksessa.
Jep kirjat on parempii.
Joku idiootti tulee varmaa koht huutelee nörttiä:)
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 12:23"]
Jep kirjat on parempii. Joku idiootti tulee varmaa koht huutelee nörttiä:)
[/quote]
Olet varmaan todella nuori. Kirjojen lukeminen on ihan tavallista, ei se nörttiä tee.
Jaa, no mitäköhän AV-palstaa seuraavat sitten ovat...