S a n n a Ukkola tylyttää mummoja huijaavaa Astral-TV:tä
Kommentit (54)
Kanava ja kyseinen ohjelma luistelee vastuustaan väittämällä että palvelu on pelkkä viihdepalvelu.
Okei. Ainakin eilen aamulla eräs näkijä antoi energiahoitoa kipeää kättään valitettelevalle mummelille. Kyseinen näkijä myös väitti että lääkkeet ja "vastaavat" estävät yhteyksiä käden ja hartian välillä, josta syystä hänen kätensä sitten on niin turvonnut ettei se puristu kiinni.
Näkijä oli hiljaa pitkiä aikoja sekä heilutteli käsiään hitaasti sivulta toiselle, ja samaan aikaan tietenkin tämän soittajan aikaa kulutettiin että soittaja jopa joutui kysymään että onko linja vielä päällä.
Mummeli oli tietenkin ottanut hänelle määrätyt lääkkeet ajallaan aamulla ja tottakai, mummeli hetken päässtä sanoi kun nainen oli häntä kehottanut puristelemaan kättään, että käsi alkaa hiljalleen puristua paremmin nyrkkiin. Tottakai se alkoi, koska hänelle määrätyt lääkkeet alkoivat jälleen vaikuttamaan! Näkijän käsien heiluttelulla ja lämmintä valoa sisältävä palkki, jota hän väitti mielessään pitäneensä rouvan hartiaa vasten ei ollut mitään vaikutusta.
Ennen tämän kyseisen rouvan soittoa, näkijä oli kertonut kuinka maapallo on nyt myllerryksessä ja kuinka valon olennot ovat poistaneet Maata suojelevan matriisin, niin että Auringosta syöksyvät suihkut pääsevät maapallolle ja kuinka maassa asustelevat valon ihmiset (joista näkijä oli tietysti yksi), joista yksi aina vastaa 100 000 tavallista ihmistä, pystyvät omalla valoenergiallaan suojelemaan maapalloa noilta Auringosta tulevilta myrskyiltä. Kuulemma olemme nyt siirtyneet kulta-aikaan.
Että sellaista "fysiikan luentoa" kyseiseltä näkijältä.
Olen kuunnellut kyseistä ohjelmaa suht koht aktiivisesti, kuin myös jututtanut näkijöitä ja kanavoijia, ja yhä edelleen ihmettelen sitä kuinka tyhmiä nuo valon olennot oikein ovat, kun eivät saa selitettyä edes yksinkertaisimpia fysiikan asioita heille, niin että he voisivat sitten selittää ne meille.
Toinen asia mikä on kiinnostavaa on se kuinka nuo näkijät puhuvat ristiin, jopa niin pahasti että muutama vuosi sitten eräs ohjelmassa työskentelevä astrologi syytti paria ohjelmassa työskennellyttä näkijää siitä kuinka he puhuvat vääriä. Eli studiossa oli selkeästi ollut pieni riitä ennenkuin astrologi istahti tuoliin.
Se mikä minua ihmetyttää on se että jos nuo näkijät näkevät ja kanavoivat tuollaisia viestejä "valo-olennoilta" niin miksi ne eivät pidä yhtä? Toinen selittää toista ja toinen taas toista. Väitän että jos menen nyt kysymään eteläamerikkalaiselt tai italialaisesta näkijältä, ovatko valon olennot poistaneet matriisin Maan päältä ja milloin se on tapahtunut, he vetävät jonkinlaisen vastauksen hatusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jotkut miehet käyvät prosituoidulla hakemassa tunnetta rakkaudesta, vaikka porsituoitu tekee työtään vain rahan vuoksi, ei rakasta heitä oikeasti. Pitäisikö suojella noita miehiäkin, jotka haaskaavat rahansa toimintaan, jossa ei ole muuta aitoa kuin lämpimät paikat ja toinen ihminen. Samanlaista työtä ennustajatkin tekevät. JOskin siinä olen samaa mieltä, että toista ei saa huijata missään olosuhteissa ja jos vanhus on seniili eikä ymmärrä esim. kuinka paljon maksaa soittelu noille linjoille, niin ehkä omaisten pitäisi puuttua asiaan.
Todella huono vertailu. Miehet ostaa enimmäkseen seksiä ja saavat justiinsa sen. En ole nähnyt että olisi rakkautta ollut myynnissä.
Ovathan jotkut prostitoidut kertoneet, että osa miehistä ei edes välttämättä halua seksiä vaan juttelua, halaamista ja että joku on sen hetken lähellä ja kuuntelee. Nämä miehet ovat rakkaudettomassa ja kylmässä suhteessa tai yksinäisiä. Eli tavallaan ostavat rakkautta ja lämpöä.
Joku on ihan vakiasiakas, käy vuodesta toiseen, että jaksaa omassa elämässään.
Jotain samaa on varmaan tässä AstralTV-ohjelmassakin. Osa soittajista, varsinkin lähetyksen ulkopuolella, varmaan juttelee omia asioitaan. Ei välttämättä halua mitään huuhaata vaan ihan, että jaksavat sitten paremmin kun joku kuuntelee. Ovat yksinäisiä, hiukan erilaisia tms. Pitäisi tämänkin ohjelman mennä enemmän siihen suuntaan. Tosin olisi kiusallista suorissa lähetyksissä kun joku kertoisi omia, henkilökohtaisia asioitaan. Jota joskus nytkin ilmeisesti tapahtuu.Mielestäni enemmän pitäisi olla tosiaan jotain ns. normaaleja soittolinjoja tai juttelutilanteita, mieluummin ilmaisia yhteiskunnan maksamia. Tai hyvin pienellä taksalla.
Diakoniatoiminta on ilmaista, mutta moni karsastaa kun luulee liittyvän jotenkin kirkkoon ja uskontoon.
Sinnekin ajanvaraus ja jonot nykyään.
Mutta se että mies maksaa ajasta ja istahtaa sitten sänkyyn juttelemaan prostun kanssa, on juuri sitä mitä kyseinen ihminen saa - Toisen ihmisen läheisyyttä ja kuuntelemista. Prostu ei lupaa mitään, hän vain kuuntelee ja on tyytyväinen ettei tarvitse leluja pestä tai sänkyyn vaihtaa lakanoita tms.
Mutta sen sijaan kun mummeli soittaa tuohon huijariohjelmaan, hänelle luvataan, kuten eilenkin, fyysiseen terveydentilaan parannusta! Sitä ei tietenkään tapahdu, koska kyse on huijarista joka kuluttaa mummon aikaa että saisi mahdollisimman hyvän tilin itselleen!
Huomautan myös että nämä samat näkijät jotka ovat tuon ohjelman palveluksessa ovat myös tämän palstan, että myös esimerkiksi Suomi24 selvänäköpalstan aktiivisia käyttäjiä. He noita täysin epäloogisia argumentteja tänne laittavat, joissa väittävät ettei ohjelma ole ongelma, vaan ongelma on jossain muualla, tai että heikolla, ymmärtämättömällä ihmisellä pitäisi olla itsenäinen oikeus laittaa rahansa heille, tai ettei aikuisia ihmisiä saisi holhota.
Nelosen sivulla on palaute osio, josta pääsee antamaan ohjelmistosta palautetta. Suosittelen kaikkia kirjoittamaan sinne ja pyytämään että kyseinen hyväksikäyttöohjelma hävitetään heidän ohjelmistostaan välittömästi!
Linkki on tässä
Harjoitan itse noituutta, esim. kyselen kysymyksiä tarot-korteilta ja heilurilta, teen loitsuja ym. ja olen muutenkin spiritualistinen (en wicca) mutta, en ikinä, koskaan, alentuisi niin alas että lähtisin huijaamaan ihmisiä jollain puhelimen välityksellä tehtävillä enkeliterapioilla (naurua) tai tarot-luennoilla. Ensinnäkin, tarot-kortit eivät kerro mitään "sinun elämässäsi on joku mies joka syö sinulta energiaa". Ne eivät anna selkeitä vastauksia, koska ne eivät voi, tietenkään.
Jos joku haluaa kysellä miksi uskon hölynpölyyn niin tässä vastaus: minulle se täyttää elämässä eräänlaisen tyhjiön paremmin kuin mikään muu. Olen valinnut elää tämän ainokaisen elämäni uskoen näihin asioihin, koska se tekee elämästä minulle hauskempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin teidän mielestänne näiden mummeleiden pitäisi laittaa rahansa? Eiköhän jokainen laita rahansa sellaiseen kohteeseen, mikä tuottaa itselle mielihyvää. Av-mamma ja Sanna Ukkolako sen määrittelee, mistä kukakin saa mielihyvänsä?
Puhut paskaa.
Heikompia siis saa huijata jos huijatut pysyvät hyvällä mielellä?
Siis mistä kaltaisiasi järkensä menettäneitä ääliöitä oikein tulee?
Jos mummo laittaa satoja euroja Lorealin mainostamiin ryppyvoiteisiin, niin pitäisikö myös Lorealin lopettaa ryppyvoiteidensa mainostaminen ja myyminen?
Ei. Koska nuo voiteet tekevät sentään jotain. Niitä valmistetaan ja markkinoidaan ihan vakavasti rehellisten ihmisten toimesta.
Ennustajat ovat kaikki 100% huijareita ja he tietävät sen.
Huomaatko eron?
on ryppyvoidetehtaatkin huijareita. Eivät ne voiteet ryppyjä poista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jotkut miehet käyvät prosituoidulla hakemassa tunnetta rakkaudesta, vaikka porsituoitu tekee työtään vain rahan vuoksi, ei rakasta heitä oikeasti. Pitäisikö suojella noita miehiäkin, jotka haaskaavat rahansa toimintaan, jossa ei ole muuta aitoa kuin lämpimät paikat ja toinen ihminen. Samanlaista työtä ennustajatkin tekevät. JOskin siinä olen samaa mieltä, että toista ei saa huijata missään olosuhteissa ja jos vanhus on seniili eikä ymmärrä esim. kuinka paljon maksaa soittelu noille linjoille, niin ehkä omaisten pitäisi puuttua asiaan.
Todella huono vertailu. Miehet ostaa enimmäkseen seksiä ja saavat justiinsa sen. En ole nähnyt että olisi rakkautta ollut myynnissä.
Ovathan jotkut prostitoidut kertoneet, että osa miehistä ei edes välttämättä halua seksiä vaan juttelua, halaamista ja että joku on sen hetken lähellä ja kuuntelee. Nämä miehet ovat rakkaudettomassa ja kylmässä suhteessa tai yksinäisiä. Eli tavallaan ostavat rakkautta ja lämpöä.
Joku on ihan vakiasiakas, käy vuodesta toiseen, että jaksaa omassa elämässään.
Jotain samaa on varmaan tässä AstralTV-ohjelmassakin. Osa soittajista, varsinkin lähetyksen ulkopuolella, varmaan juttelee omia asioitaan. Ei välttämättä halua mitään huuhaata vaan ihan, että jaksavat sitten paremmin kun joku kuuntelee. Ovat yksinäisiä, hiukan erilaisia tms. Pitäisi tämänkin ohjelman mennä enemmän siihen suuntaan. Tosin olisi kiusallista suorissa lähetyksissä kun joku kertoisi omia, henkilökohtaisia asioitaan. Jota joskus nytkin ilmeisesti tapahtuu.Mielestäni enemmän pitäisi olla tosiaan jotain ns. normaaleja soittolinjoja tai juttelutilanteita, mieluummin ilmaisia yhteiskunnan maksamia. Tai hyvin pienellä taksalla.
Diakoniatoiminta on ilmaista, mutta moni karsastaa kun luulee liittyvän jotenkin kirkkoon ja uskontoon.
Sinnekin ajanvaraus ja jonot nykyään.Mutta se että mies maksaa ajasta ja istahtaa sitten sänkyyn juttelemaan prostun kanssa, on juuri sitä mitä kyseinen ihminen saa - Toisen ihmisen läheisyyttä ja kuuntelemista. Prostu ei lupaa mitään, hän vain kuuntelee ja on tyytyväinen ettei tarvitse leluja pestä tai sänkyyn vaihtaa lakanoita tms.
Mutta sen sijaan kun mummeli soittaa tuohon huijariohjelmaan, hänelle luvataan, kuten eilenkin, fyysiseen terveydentilaan parannusta! Sitä ei tietenkään tapahdu, koska kyse on huijarista joka kuluttaa mummon aikaa että saisi mahdollisimman hyvän tilin itselleen!
Huomautan myös että nämä samat näkijät jotka ovat tuon ohjelman palveluksessa ovat myös tämän palstan, että myös esimerkiksi Suomi24 selvänäköpalstan aktiivisia käyttäjiä. He noita täysin epäloogisia argumentteja tänne laittavat, joissa väittävät ettei ohjelma ole ongelma, vaan ongelma on jossain muualla, tai että heikolla, ymmärtämättömällä ihmisellä pitäisi olla itsenäinen oikeus laittaa rahansa heille, tai ettei aikuisia ihmisiä saisi holhota.
Nelosen sivulla on palaute osio, josta pääsee antamaan ohjelmistosta palautetta. Suosittelen kaikkia kirjoittamaan sinne ja pyytämään että kyseinen hyväksikäyttöohjelma hävitetään heidän ohjelmistostaan välittömästi!
Linkki on tässä
minä laitoin viestin, että ongelma on muualla ja se ongelma pitäisi tunnustaa, mutta ettäs kehtaatkin valehdella, että olisin ennustaja tai tuossa ohjelmassa! haista kuule iso ruskea kasa pas kaa!
Vierailija kirjoitti:
Harjoitan itse noituutta, esim. kyselen kysymyksiä tarot-korteilta ja heilurilta, teen loitsuja ym. ja olen muutenkin spiritualistinen (en wicca) mutta, en ikinä, koskaan, alentuisi niin alas että lähtisin huijaamaan ihmisiä jollain puhelimen välityksellä tehtävillä enkeliterapioilla (naurua) tai tarot-luennoilla. Ensinnäkin, tarot-kortit eivät kerro mitään "sinun elämässäsi on joku mies joka syö sinulta energiaa". Ne eivät anna selkeitä vastauksia, koska ne eivät voi, tietenkään.
Jos joku haluaa kysellä miksi uskon hölynpölyyn niin tässä vastaus: minulle se täyttää elämässä eräänlaisen tyhjiön paremmin kuin mikään muu. Olen valinnut elää tämän ainokaisen elämäni uskoen näihin asioihin, koska se tekee elämästä minulle hauskempaa.
minä myös pidän taroteista ja ne toimivat hyvin.
en myöskään koskaan ottaisi ihmisiltä rahaa tarot-tulkinnoistani, koska minusta tuollaisen ei kuulu olla mikään palkkatyö tai edes palkkioharrastus.
Koen tarotkorttien toimivan minulle siksi, että ne saavat mieleni keskittymään asiaan, jota pohdin ja silloin kun mieli keskittyy, se rentoutuu ja oikea vastaus löytyy. En siis usko, että tarot-korttini tietävät, vaan uskon, että ne auttavat minua keskittymään siihen ongelmaan, jonka parissa painin ja siksi löydän myös vastauksen. Meillä ihmisillä on kaikilla vastaukset sisimmässä, pitää vain löytää itse väylä miten parhaiten ne vastaukset saa irti.
Minä saan tietyntyyppisiin ongelmiin parahiten vastaukset irti tarot-korttien ja niiden kuvituksen avulla. En näe siinä mitään mystistä, se on ihan puhdasta psykologiaa ja neurokemiaa: nautin suunnattomasti kuvista ja väreistä, mieleni on aian rentoutunut sellaisesta ja tarot kortit sitä antavat. Se on myös hauskaa ja tuo iloa. Joku toinen voi vaikka rentoutua futismatsissa ja siellä käynnin jälkeen tietää miten toimia jossain asiassa.
Ja tarotteja en käytä kovinkaan usein, muistaakseni viimeksi tein pöydän itselleni kaksi vuotta sitten. On ollut sen jälkeen pikkasen kiireitä, joten kortit ovat saaneet levätä kaapissa. En ole addiktoitunut niihin. Tiedän kyllä tuttavapiiristä ihmisiä, jotka pyrkivät katsomaan itselleen päivittäin ja jopa useampia kertja päivässä, mutta se on heidän juttunsa enkä minä sitä voi tuomita, koska en heidän asemassaan ole, tai en heidän saappaissaan kulje.
Milloinm Sanna nähdään taas ydinosaamisalueellaan jossain reality-tv-ohjelmassa?
Sannan kolumni paljasti lähinnä sen miten vähän ymmärtää ihmismielestä ja sillä oletuksella että vanhukset ovat pääsääntöisesti köyhiä ja laittavat viimeiset rahansa näihin puheluihin. Olen parin vuoden aamuisin kuunnellut...monen soittajan mieltä painaa etteivät lapset käy eivätkä edes soita niinkuin ollenkaan ja nyt korona -aikana hyvä tekosyy. Jos on varaa ja lastensa hylkäämä niin oikeasti mitä Sanna siinä on vikana että hakee näiltä henkisiltä auttajilta myötätuntoja vai pitäisikö säästää kaikki rahansa lapsille perinnöksi ? Sanna voisi myös kirjoittaa TTKn ja BBn äänestyksistä joissa äänien määrää ei maksajille kerrota
Jo muutaman minuutin puhelun hinnalla saisi kaupasta kahvipaketin, jolla keittää kahveet ja kutsua vaikka naapuri kylään. Pari minuuttia lisää, niin olisi wieneritkin pöydässä.
Jos joku typerys tätä jaksaa harrastaa, se ei ole ongelma, koska sama se on mulle mitä tyhmät pseudotieteilevät keskenään. Se on kuitenkin ongelma, että ollaan TV:ssä markkinoimassa "palvelua". Veikkauksen pelejäkin on rajoitettu ja niissä voi sentään joskus voittaa, nämä ovat puhdasta rahastusta.
Tuolla uudella korttimaksulla esim. 60 puheminuuttia maksaa 193,30e!
Vierailija kirjoitti:
Tuolla uudella korttimaksulla esim. 60 puheminuuttia maksaa 193,30e!
???
Vierailija kirjoitti:
Tylyttäisipä joskus Seiska lehden toimittajia. He tekevät pahaa ja heille maksetaan siitä. Vai onko teidän mielestänne oikein ansaita rahaa toisten ihmisten ongelmilla, sairauksilla, kriisillä, eroilla, suruilla? Sehän on täysin moraalitonta ja sairasta, jos vain uskallatte totuutta myöntää itsellennekään.
Sinä ja kaltaisesi maksatte ne Seiskan toimittajien palkat.
Viinako on ainoa vaihtoehto? Kyllä valehtelu on törkeää. Ja varsinkin, jos valehtelee saadakseen rahaa. Ja varsinkin, jos valehtelee turvattomalle yksinäiselle vanhukselle saadakseen rahaa.
Mielestäni tämä on aivan selvä petos. Miksi poliisi ei puutu petokseen?