Tikkurilan uusi asemakeskus Dixi ja nuoriso
Onko muut huomanneet, että Dixistä on heti avaamisestaan lähtien tullun nuorison parveilupaikka? Äänekkäitä teinejä on jokainen nurkkaus täynnä, riehuvat, häiritsevät jne. Vartioita on joka kulmalla. Miten tässä nyt näin kävi? Eihän siellä uskalla edes liikkua.
Kommentit (22)
Häiritsee. Tukkivat liukuportaille kulkevat väylät, roskaavat todella paljon, on ihmisten perään huutelua ja naureskelua, sellaista painimista, tönimistä jne jossa meinaa vaunut ja pikkulapset jäädä alle. Eikö siellä Tikkurilassa ole nuorisotiloja? Mitävarten ne asemalla hilluvat?
No sehän nyt on itsestään selvää että nuoriso moisissa paikoissa notkuu. Ei pitäisi olla kenellekään yllätys.
Tietysti notkuu. Ja notkukoot, ihmettelen vain, koska niitä on niin paljon. En ole muualla ihan noin valtavaan laumaan törmännyt kuin eilen Dixissä. Yli puolet väestä näytti olevan parveilemassa ja ikähaarukassa 13-17
Mukavaa että siellä on väkeä. Minusta onnistunut ja toimiva ratkaisu. Olikin niin surkea se aikaisempi kälyinen alikulkutunneli.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 10:02"]
Mukavaa että siellä on väkeä. Minusta onnistunut ja toimiva ratkaisu. Olikin niin surkea se aikaisempi kälyinen alikulkutunneli.
[/quote]
Mä en ole vielä käynyt. Pitäisiköhän tänään lähteä vaikka kahville sinne? Tuttavat on kehuneet että hieno on:). Nuoriso ei mua haittaa.
Kyllä ne ilmojen lämmetessä alkaa vetäytyä muualle.
Ainakin itse olen törmännyt näihin teinilaumoihin lähes kaikissa kauppakeskuksissa tai ylipäätään vähänkään isommissa sisätiloissa kuin perus ruokakauppa.
Sama ilmiö on kaikissa kauppakeskuksissa. Kuten joku jo epäili, nin Tiksissä ei ole nuorisotiloja. Minne muualle ne voisi talvella mennä kuin kauppakeskuksiin? Ai niin. Ne voi jäädä kotin ja somettaa ja pelata yksin huoneessaan. Semmosta tää nykyaika. Ei sellaisen nuorisotilan ylläpitäminen paljon maksaisi. Häiriöitä olisi vähemmän, ja teinit olisi rauhallisempia.
Somaleja on paikka mustanaan. Mamunuorisojengit kylvävät pelkoa ja inhoa.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 10:21"]Ainakin itse olen törmännyt näihin teinilaumoihin lähes kaikissa kauppakeskuksissa tai ylipäätään vähänkään isommissa sisätiloissa kuin perus ruokakauppa.
[/quote]Joojoo, tietysti minäkin. Näitä vain on siellä siis aivan hirveän paljon. Ehkä enemmän kuin matkaajia/asiakkaita.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 10:11"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 10:02"]
[/quote]
Mä en ole vielä käynyt. Pitäisiköhän tänään lähteä vaikka kahville sinne? Tuttavat on kehuneet että hieno on:). Nuoriso ei mua haittaa.
[/quote]
Mennääks yhdessä joku päivä? T:Yhmies
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 11:23"]
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 10:11"][quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 10:02"] Mukavaa että siellä on väkeä. Minusta onnistunut ja toimiva ratkaisu. Olikin niin surkea se aikaisempi kälyinen alikulkutunneli. [/quote] Mä en ole vielä käynyt. Pitäisiköhän tänään lähteä vaikka kahville sinne? Tuttavat on kehuneet että hieno on:). Nuoriso ei mua haittaa. [/quote] Mennääks yhdessä joku päivä? T:Yhmies
[/quote]
Kiitos, mutta en taida lähteä vieraiden miesten matkaan:). Oma mies ei ehkä tykkäisi:).
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 11:22"]Somaleja on paikka mustanaan. Mamunuorisojengit kylvävät pelkoa ja inhoa.
[/quote]Höh. Ihan oli normaalisti kaiken näköistä nuorisoa. Ylätasolta jotkut huutelivat ihmisille huutaen vammaisille, lihaville, vanhoille... nämä kullanmurut olivat ulkonäöstä päätellen ihan perussuomalaispenskoja. Ap
Sen näköstä toimintaa että paikka slummiutuu nopeemmin kuin yksikään steissi koskaan.
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 11:22"]
Somaleja on paikka mustanaan. Mamunuorisojengit kylvävät pelkoa ja inhoa.
[/quote]
No mitä ne on nyt tehnyt? Vai pelkällä olemuksellaanko kylvävät pelkoa ja inhoa?
Ikävä vanhaa kompleksia, ihan karmea hökkeli.
Rajaan Tikkurilan pois etsiessäni asuntoa juuri tästä syystä. En siedä molotusta.
Tiksi oli ihan jees 2000-luvulla, ei enää!
Oon huomannu mut ei ne minua ainakaan ole millään lailla häirinneet.